Ik heb best een moeilijk seksleven, omdat ik enkel seks op muziek waardeer. De meeste mensen hebben geen muziek opstaan tijdens de seks, waardoor veel relaties mislukten bij mij. Tot ik 1 meisje vond die dit ook waardeert. Nu wilt het geval dat wij een totaal verschillende muzieksmaak hebben. Hierdoor hebben wij altijd een headset op tijdens de seks, zodat we tijdens de seks onze eigen muziek beluisteren. Dit zorgt er in eerste instantie al voor dat ons ritme niet op elkaar aansluit. Je kan het vergelijken met een filmpje waarbij het geluid niet synchroon loopt met het beeld, zo gaat bij ons dus het neuken... Jammer, maar niks aan te doen. Matchende muzieklijsten samenstellen is schier onmogelijk met onze verschillende muzieksmaak.
Nu de klacht waar het om draait:
We lagen samen in bed en ik voelde aan dat ze zin in seks had. Ik zag namelijk dat ze door haar iPod aan het shuffelen was en de headset op haar oren plaatste. Hierdoor besloot ik om ook mijn iPod onder mijn kussen vandaan te halen en deze aan te zetten en mijn headset op te doen. Ik laat mij graag verrassen dus drukte op shuffle nummers, hierdoor startte het nummer van Khia -My Neck, My Back in. Ik ging dus meteen tussen haar benen en begon haar te likken als een god. Ik zweer dat jongens met smetvrees jaloers op mijn bef-skills zijn en dat ik bij INHolland direct mijn schoonmakers diploma overhandigt zou krijgen. Hoe dan ook, uiteindelijk ging alles mis. Terwijl ik befte en zij luisterde naar (wat schijnt) een nummer van TLC (Waterfalls) begon ze al snel te kroelen tot ze zelfs een berg vocht verloor!! Blijkt ze squirtend klaar te komen (onnodig sinds ik mijn eigen zwabber en een bak met water bij me had) en trekt ze ook nog eens in alle extase mijn headset af. Hieronder volgden 2 dingen die mij gruwelijk deden walgen:
1: Mijn vriendin blijkt te kreunen als een bouwvakker! Het deed mij herinneren aan het geschreeuw van Vegeta die zijn arm brak door Android 18. (Begrijp nu ook waarom de buren vaak aan mij vragen of ik wat stiller kan wezen s'nachts).
2: Nadat mijn vriendin uitgesputterd was gebruikte ze i.p.v een handdoek de oorkussens van mijn headset om haarzelf wat op te drogen.
U snapt dat ik er toen geen zin meer in had met haar! Sinds ik ook geen zin meer had om uit bed te stappen heb ik mij ook nog eens niet even kunnen klaartrekken, omdat ik geen muziek meer in de buurt had.
Klacht: Oorkussens van mijn Sennheiser HD 238 doordrenkt met kut-sap (pis?).
Klacht 2: Erachter komen dat mijn vriendin kreunt als een bosaap op steroïde met een banaan in zijn kont (ongeschild).
Ongerelateerde Klacht: Als mijn vriendin mij pijpt lijkt het of ik gepijpt word door het gehandicapte zusje van knabbel en babbel met een hazenlip. Ik heb zelfs ooit eens gezegd: "Jan Jaap hou er maar mee op, dit is niet jou ding". Dit heeft ze natuurlijk nooit gehoord en neuriede rustig door met het nummer Break Stuff van Limp Bizkit volgens mij.
Terechte klacht: piemels letterlijk nemen.