ja dat en zomerfeestuh!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Posten om 5 uur 's ochtends. Prft, mensen met vakantie zeker?
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herfstfeesten zou een toepasselijkere naam zijn
Die matches van vannacht gingen ook best aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Beter koop je dan een tv ipv routerquote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand zien of ik online ben op xbox live?
TV laat niets meer zien en is even om te kijken of de router werkend is.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter koop je dan een tv ipv router
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doetquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Routers op elkaar aangesloten draadloos yay, heeft 7 uren gekost maar kwam omdat er een fout in het instructie filmpje zat
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doet
Gamen maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamer
NAT staat open, net eventjes geprobeert en HDMI > component hard.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamen maar! Wel je NAT open staan
anders heb je 7 uur voor Jan lul liggen kutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |