Mark of J en Fearcradz -----> eindbazenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd allemaal met die mark of the j en ze andere vriendinnetjes?
Als ik op youtube kijk zie alleen maar filmpjes van 50-7 of 60-10 en dat soort shit...
Niks bijzonders toch?
omdat?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mark of J en Fearcradz -----> eindbazen
Het een van de beteren spelers zijn?quote:
xJawz is ook irritant, net als WoR die mij ook de strot uitkomtquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom wordt dit 312k keer bekeken?
Kan iedereen toch die een beetje cod speelt..
youtube?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het een van de beteren spelers zijn?
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.quote:
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.
Ik ben ook een pro speler want ik heb ook wel 73-3 gehaald en 66-7. Echt tering wat een domme redeniring. En ik zeg nergens dat ze pro zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.
Maar ik ben dus ook en pro speler schijnbaar?
Ik bedoel gisteren nog 90-10 gehaad en een tijd terug 104-20 demolotion...
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef SoldMayor het volgende:
StefAFCA is moet is dan helemaal pro...
Die man haalt altijd minstens 70 kills in een potje groundwar...
Ik kijk ook niet naar de gameplay maar ik mag graag naar een Mark of J of een 2bucks of xcalizorz luisteren omdat ze grappig zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het enige wat al die youtube mafkezen kunnen is slap lullen. Ik snap niet dat iedereen ze subscribed om naar dat gelul te luisteren. 9 van de 10 keer heeft het gelul niets te maken met de gameplay. De gameplay is altijd een 13 in een dozijn bovengemiddeld potje.
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50Maar hij kan er inderdaad wel wat van
True, als hij blackbird in de lucht heeft dan is het free kills halen en zo inderdaad blackbird op blackbird. Heeft ook boven de 2 k/d ofzo en dan niet als camperquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Wat je voor de grap zou moeten kijken de road to nuke van Onslaugh7, te grappig hoe hij het beleefd en alles vertelt en vooral als het even tegen zit kan hij compleet uit zijn dak gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die filmpjes waren nog leuk in het begin, die tijd van mw2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |