Mark of J en Fearcradz -----> eindbazenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd allemaal met die mark of the j en ze andere vriendinnetjes?
Als ik op youtube kijk zie alleen maar filmpjes van 50-7 of 60-10 en dat soort shit...
Niks bijzonders toch?
omdat?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mark of J en Fearcradz -----> eindbazen
Het een van de beteren spelers zijn?quote:
xJawz is ook irritant, net als WoR die mij ook de strot uitkomtquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom wordt dit 312k keer bekeken?
Kan iedereen toch die een beetje cod speelt..
youtube?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het een van de beteren spelers zijn?
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.quote:
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.
Ik ben ook een pro speler want ik heb ook wel 73-3 gehaald en 66-7. Echt tering wat een domme redeniring. En ik zeg nergens dat ze pro zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.
Maar ik ben dus ook en pro speler schijnbaar?
Ik bedoel gisteren nog 90-10 gehaad en een tijd terug 104-20 demolotion...
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef SoldMayor het volgende:
StefAFCA is moet is dan helemaal pro...
Die man haalt altijd minstens 70 kills in een potje groundwar...
Ik kijk ook niet naar de gameplay maar ik mag graag naar een Mark of J of een 2bucks of xcalizorz luisteren omdat ze grappig zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het enige wat al die youtube mafkezen kunnen is slap lullen. Ik snap niet dat iedereen ze subscribed om naar dat gelul te luisteren. 9 van de 10 keer heeft het gelul niets te maken met de gameplay. De gameplay is altijd een 13 in een dozijn bovengemiddeld potje.
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50Maar hij kan er inderdaad wel wat van
True, als hij blackbird in de lucht heeft dan is het free kills halen en zo inderdaad blackbird op blackbird. Heeft ook boven de 2 k/d ofzo en dan niet als camperquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Wat je voor de grap zou moeten kijken de road to nuke van Onslaugh7, te grappig hoe hij het beleefd en alles vertelt en vooral als het even tegen zit kan hij compleet uit zijn dak gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die filmpjes waren nog leuk in het begin, die tijd van mw2.
ja dat en zomerfeestuh!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Posten om 5 uur 's ochtends. Prft, mensen met vakantie zeker?
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herfstfeesten zou een toepasselijkere naam zijn
Die matches van vannacht gingen ook best aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Beter koop je dan een tv ipv routerquote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand zien of ik online ben op xbox live?
TV laat niets meer zien en is even om te kijken of de router werkend is.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter koop je dan een tv ipv router
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doetquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Routers op elkaar aangesloten draadloos yay, heeft 7 uren gekost maar kwam omdat er een fout in het instructie filmpje zat
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doet
Gamen maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamer
NAT staat open, net eventjes geprobeert en HDMI > component hard.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamen maar! Wel je NAT open staan
anders heb je 7 uur voor Jan lul liggen kutten
Ja met 2 rally toernooitjes 2de en 4de geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soldmayor, is je handrem probleem al opgelost![]()
?
quote:
Zwart licht, zo moeilijk en fakkelbrigade kwam als laatst jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
En hoe gay was gisteraaf kom er in de laatste 5 mins achter dat de fakkelbrigade optrad.
komt wel als je wat ouder bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Zwart Licht? Fakkelbrigade? Zegt me echt helemaal niks
wss niet. Morgen pas weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
Boz ga je vanavond weer? Eindelijk lekker weer!
Is weer een anti-piracy update. AP 2.5 is aangescherpt blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dat is een Xbox Live update.
Wanneer komen ze nou met die nieuwe interface?
Ja moet ff kijken, ga samen met mijn vriend. En een vriendin en haar vriend gaan mee. ( wat gezellig een dubbeldatequote:
lol komt ook nog eens uit Boxtelquote:
schijnbaar een update van niks hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is weer een anti-piracy update. AP 2.5 is aangescherpt blijkbaar.
quote:Sometime during the day tomorrow (Tuesday, July 19th) when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept a mandatory system update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.
There are no new features that will show up once your system has been updated.
This update is preparation for additional system enhancements coming to Xbox 360 later this year.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik werd al steeds minder drastisch veruit laatste
Gaat ooit nog eens helemaal goed komen
Echt niet normaal, hopen dat de rest niet volgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering kpn met hun fucking tariefwijzinging.
Belachelijk en dan heb ik net mn abonnement verlengd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hopen dat de rest niet volgt.
quote:1) Internetbundels zijn niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. KPN behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en SMSoIP diensten met gebruikmaking van Internetbundels.
Daarom zeg ik ook: Had ik dit eerder geweten.quote:
Alleen als ghost uit staat denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Volgende keer rij jij iedereen van de baan af
Door toepassingen als youtube is het datanetwerk zwaar overbelast, dankzij skype en whatsapp lopen de inkomsten terug en KPN moet als netwerkaanbieder verplicht investeren in hun netwerk om de datastroom aan te kunnen. Resultaat: de abbo's gaan zelf omhoog.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:06 schreef Tauchmeister het volgende:
De oorzaak ligt bij de bemoeizuchtige politiek, die netneutraliteit heeft vastgelegd in de wet en zo het belasten van bepaalde internetdiensten verbiedt. Door de toenemende populariteit van Whatsapp e.d. kan die 1GB aan internetdata door providers niet meer betaald worden uit SMS-opbrengsten en dus gaan de prijzen omhoog en is de consument de dupe. KPN (en dus Hi) zal echt niet de laatste zijn die de tarieven omhoog schroeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |