Vraag Socios danquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
Ik kan niet 1 geschikte ondertiteling voor trainspotting vinden![]()
![]()
Zowel Engels als Nederlands
LINTWORM IK ZEG HET JE!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
Ik heb alweer heel erg hongerwaarom eet ik toch zoveel..
Ik heb hem met NL ondertitelingquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
Ik kan niet 1 geschikte ondertiteling voor trainspotting vinden![]()
![]()
Zowel Engels als Nederlands
Ik volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Iemand noemde mij in de TC een keer chronisch dronken..
FOK!en als je stoned bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het zou nog kunnen ook met zijn gedrag van vandaag.
Moet je zelf ff syncen. Moet ik eigenlijk ook ff doen, maar geen zin meer in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb hem met NL ondertiteling
Ik kan dan weer geen ondertitels krijgen voor K-Pax.
Nog nooit gedaanquote:
En als hij te groot is, kan hij alleen nog maar via de mond/keel weer eruit gehaald worden, en als hij afbreekt onderweg groeit hij weer opnieuw.quote:
Gatver hou op!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En als hij te groot is, kan hij alleen nog maar via de mond/keel weer eruit gehaald worden, en als hij afbreekt onderweg groeit hij weer opnieuw.
Gaan we een keer stond practica doenquote:
Je bloed bevat altijd een klein percentage alcohol, blijkbaar is dat percentage bij jou wat te hoogquote:
Jaaaaaa leuk!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaan we een keer stond practica doen.
Waaaauuuuwwwwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk!!!![]()
![]()
*boem* de universiteit ontploft!
Op het nieuws: "yosander en Water123 dachten stoned een geneesmiddel tegen HIV te vinden, maar helaas.."quote:
O.. Dat zou best wel kunnen als ik kijk naar mijn gedrag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bloed bevat altijd een klein percentage alcohol, blijkbaar is dat percentage bij jou wat te hoog.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Op het nieuws: "yosander en Water123 dachten stoned een geneesmiddel tegen HIV te vinden, maar helaas.."
Tijd terug dat ik die gehoord hebquote:
Struikelde/viel je ook al niet vaakquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O.. Dat zou best wel kunnen als ik kijk naar mijn gedrag.
Zoiets.. Ik ben best wel een kluns.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Struikelde/viel je ook al niet vaak?
quote:
Nieuwe afleveringenquote:
Dat niet, maar het komt online te staan volgens geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)wijken.html#commentsquote:
Ja hier ook, achterzijde van het stationquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
Er worden hier gratis condooms uitgedeeld aan jongeren voor op vakantie want de GGD vindt dat jongeren te veel en vaak onveilige seks hebben op vakantie
Ooh, heb ze nog ergens rondzwerven op m'n pcquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat niet, maar het komt online te staan volgens geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)wijken.html#comments
Ken je mdmaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ik word blij van mooie wolken..._____!
Gefeliciteerd!quote:
XTC (alleen XTC is een pilletje dit dat).quote:
O.. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
XTC (alleen XTC is een pilletje dit dat).
Word je ook heel blij vanquote:
Verhoogd serotonineniveauquote:
Dankjequote:
Examen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Jupquote:
Ga slapen dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
Ik heb 11,5 uur geslapen afgelopen nacht, en dat terwijl ik om half 8 op stond.
Werd vanochtend wakker in m'n normale kleding, in slaap vallen terwijl je muziek zit te luisteren gaat echt veel te gemakkelijk
quote:
Dank jullie allebeiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
Good night! Ik ga ook pitten, morgen gaat om 6:15 weer de wekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
quote:
Ik heb nooit vn die chips gehoordquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
Ik mijn allerlaatste zak pesto-mozzarella chips... Missen, ik ga ze
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vn die chips gehoordHoe lekker is ie?
Haha jammer dat ze die hier dan niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Hamstersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppenquote:
Gelukkig niet met vliegtuig, anders overgewichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppen
Zat ik ook al aan te denken, misschien een bulk-order van 50 dozen via fok ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
Kun je die chips niet bestellen Kaasrol?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, misschien een bulk-order van 50 dozen via fok ofzo
Hij was beschikbaar bij Spar tot 11 juliquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
Even kijken of ik een groothandel kan vinden daarvoor
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hij was beschikbaar bij Spar tot 11 juli
Als ik mijn rijbewijs heb gaan ik er met mijn moeders stationwagen heen, en dan laad ik hem HELEMAAL vol. Ze kunnen maar beter alvast inslaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
In Belgie dan wel, maar je hebt het er wel voor over om daar naar toe te gaan toch?
Er is op de registratie geen optie om aan te geven dat je in Nederland woont, dus nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan kun je toch alsnog wel bestellen?
Dan ga je bellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Er is op de registratie geen optie om aan te geven dat je in Nederland woont, dus nee.
Internationaal bellen voor een chipssmaak die ze hier niet hebbenquote:
Ik ga slapenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Internationaal bellen voor een chipssmaak die ze hier niet hebben
Puik plan, zware tijden vragen om zware maatregelen
NEEquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Moet ik maar eens naar Gouda komen om ze te proeven dan
Gratz.! En goede morguh.quote:
Je bent al over de helft van je verjaardagquote:
Ik ben pas om 3 uur geboren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent al over de helft van je verjaardag![]()
.
Ooh, dus ik had je gefeliciteerd terwijl je nog geen eens 21 wasquote:
Ahaha jawel!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dus ik had je gefeliciteerd terwijl je nog geen eens 21 was![]()
.
Dan straks maar nog een keer.
Dag kan niet meer stukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahaha jawel!
Maar zie je, mijn verjaardag is master. Zon schijnt, jij bent geslaagd boh.
Ik breng mensen geluk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Dag kan niet meer stuk. Niet dat de bedoeling was, maar jeweet
Ben niet van plan om meteen te gaan slapen als ik bij jou arriveer hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben niet van plan om meteen te gaan slapen als ik bij jou arriveer hoor![]()
.
Oh toch niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben niet van plan om meteen te gaan slapen als ik bij jou arriveer hoor![]()
.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Suusje, wel pics maken he, van een slapende Sander
Wil wel een middagdutje doen.quote:
Hoer.quote:
Ahahahaha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Etsu het volgende:
Suusje, wel pics maken he, van een slapende Sander
Ja heb je ook nodig hè, klein jochie, aaaawh.quote:
Ik ga niet veel drinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahahaha.Zal het proberen, ligt waarschijnlijk toch eerder te pitten dan ik met al dat bier.
[..]
Ja heb je ook nodig hè, klein jochie, aaaawh.
* Heroinjunk aait over bolletje.
Aawhquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ahahahaha.Zal het proberen, ligt waarschijnlijk toch eerder te pitten dan ik met al dat bier.
[..]
Ja heb je ook nodig hè, klein jochie, aaaawh.
* Heroinjunk aait over bolletje.
Dit moet ik even quoten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga niet veel drinken?!!1 Moet zaterdag nog 10 uur kunnen stampen
.
KLINKERBOTSINGquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woeiii vakantie, geen stage meer in Monnickendam
Jeej vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woeiii vakantie, geen stage meer in Monnickendam
OMG IK GA HEM ONDERKWIJLEN ALS IK HEM WEER ZIE POSTEN OP HET FORUMquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, HJ, Sanduurururu.
Vandaag komt R_R ook terug van vakantie.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG IK GA HEM ONDERKWIJLEN ALS IK HEM WEER ZIE POSTEN OP HET FORUM
Klinkiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, HJ, Sanduurururu.
Vandaag komt R_R ook terug van vakantie.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Tofff, mijn verjaardag is master gewoon.
Ik doelde op dat R_R terugkwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doelde op dat R_R terugkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zoveelste vrouwelijke buschauffeurster. Waarom vraag ik mezelf dan af?
En waarom zit ik altijd aan de kant van de son?
Je hebt nog ruim een maand om daar wat aan te doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef emzor1994 het volgende:
Hoi. Hm.. halve dag alweer voorbij.. ik moet echt wat doen aan mijn ritme
hm. kloptquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt nog ruim een maand om daar wat aan te doen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeej dank je wel.En ik word niet oud. :
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Verpest ritme'.Gewoon wekker zetten.
Wekker zetten in je vakantie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij heten geen Klinkerbotsing.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongelui van tegenwoordig.
Vaak zat rond half 4/4 uur slapen en de volgende dag wekker om half 8.
Waarom niet langer blijven liggen als het kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongelui van tegenwoordig.
Vaak zat rond half 4/4 uur slapen en de volgende dag wekker om half 8.
Ik word van elk tikje/geluidje/licht wakker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom niet langer blijven liggen als het kan.
Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
2 wekkers.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.
Door je wekker heen slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik al een week. Élke keer doorheen geslapen.
Ik wil het zelf ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En mijn ouders gaan zeuren als ik pas na 12 uur beneden kom.
[..]
Door je wekker heen slapen.Kikkah, wat doe je? Teleurstelling.
Die zet ik uit in mijn slaapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ook voor jou: Zet een wekker.
Dan slaap ik er doorheen denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wekker aan de andere kant van de kamer neerzetten, zodat je wel moet opstaan
Geen baan hebben waarbij je om 8 uur 's morgens moet beginnen, of eerder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dan slaap ik er doorheen denk ik
Sowieso wekker zetten tijdens vakantie
Tegenwoordig schrik ik altijd om 6 uur wakker, bang dat ik door mn wekker heen geslapen ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
Ik word ALTIJD rond 11 uur wakker. Ongeacht hoelaat ik ga slapen. En ik heb een trilwekker, daar word ik wel wakker van.
Ik heb geen ander keus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegenwoordig schrik ik altijd om 6 uur wakker, bang dat ik door mn wekker heen geslapen ben.
En trilwekkers zijn kut, ik schrik als mijn wekker af gaat en die klinkt echt heeeeel zacht
Sowieso werkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen baan hebben waarbij je om 8 uur 's morgens moet beginnen, of eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso werkenTeren op andermans geld ipv voor je eigen centen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______!!!!
Ik rond half 11 ongeacht of ik vroeg of laat ga slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Etsu het volgende:
Ik word ALTIJD rond 11 uur wakker. Ongeacht hoelaat ik ga slapen. En ik heb een trilwekker, daar word ik wel wakker van.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had op last.fm altijd SUPER met een vriendin, en toen werd dat high en toen medium en nu is het very low
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas inquote:
Nachtdiensten draaien dan maar hèquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
Ik voorspel dat jij nog problemen gaat krijgen bij toekomstige werkgevers.
waar the fuck kom jij vandaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk: Sta eerder op en laat zien dat je wat van je leven wilt maken i.p.v als een luilak pas in
de middag wakker te worden en dan te verwachten dat het leven dan pas begint te draaien.
=>quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tegen Kaasrol heeft, omdat hij tegen jou met een 'En' begint.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!
OMDAT HIJ WAARSCHIJNLIJK DENKT DAT WIJ OOK ZO SUPPEER LANG IN BED BLIJVEN LIGGEN ALS WE ONZE VERPLICHTINGEN MOETEN VERVULLEN VOOR ONZE GELIEFDE BAAS.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM ZOU IK PROBLEMEN KRIJGEN BIJ TOEKOMSTIGE WERKGEVERS ?!?!??!?!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat de SC een discussietopic is.
Daar lijkt het wel vaak opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Etsu het volgende:
Mensen die denken dat de SC een discussietopic is.
Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uitquote:
Klopt. Met de nadruk op MensEN (mv)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soms lokken mensen ze ook wel een beetje uit
quote:
quote:
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Etsu het volgende:
Sowieso vind ik het dom dat ie zo komt praten, terwijl ie nog nooit wat gepost heeft hier
Oneens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
Niet iedereen mag in KPD posten. En niet iedereen kan en mag overal posten dus:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is een vrij forum, iedereen mag overal posten.
quote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, doe niet zo raar gewoon.
Overal waar je kán posten, mag je gewoon posten.Of het nou een SC is of een topic van een jaar geleden.
SC-inteeltkliekjes die:
• nieuwe users meteen uitkotsen etc./het raar vinden als er een 'vreemde' user iets post in hun SC, als het eenmalig is, is er niks mis mee lijkt mij![]()
En als ze gewoon normaal doen, waarom buiten sluiten?
walgelijk.
Jwel, en toen kwam ik weer.quote:
Ik deed het en toen kreeg ik een note hihihi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik mag van MODS niet meer in oude topics posten.![]()
Eeensch.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
Ja oke. MAAR WE HEBBEN BEIDEN EEN PUNT DAN.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef Etsu het volgende:
Er is een verschil tussen:
- geen EXA'er zijn, raar binnenkomen door mee te doen met een 'discussie' en zeggen dat hij/zij veel problemen gaat krijgen oid zonder zich voor te stellen oid.
- geen EXA'er zijn, proberen gezellig mee te doen
Ik heb liever dat laatste.
De zaak van Etsu tegen Klinkerbotsing.. is dat Etsu hier in het gelijk wordt gesteld en vrij uit zal gaan.Ook al zijn er grenzen van het respecteren van iemands persoonlijke gevoelens en die grenzen liggen daar waar de EXA users ook rechten hebben. En die kun je niet altijd zomaar wegstrepen.En ik hoop dat naasten deze zaak niet verder op de spits drijft want wat wij nodig hebben is rust liefde en aandacht en geen verdere geruzie.. Mijn uitspraak is dat nieuwe users hier mogen komen mits dat users zich hier niet normaal gaan gedragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke. MAAR WE HEBBEN BEIDEN EEN PUNT DAN.
Ze probeert zieltjes te winnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft hij hier nu weer mee te maken?
Het was ook al een gewonnen zaakquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik win de zaak toch wel, alleen of niet.
Tot zoquote:
Oquote:
Awh.. Nu moe?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Om 6 uur opstaan met buikpijn.. schijtzooi
Jaquote:
Yeeyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja..
Ach, gelukkig is het weekend. Kan ik me meteen ff bezig houden met inschrijven enzo.
Bovendien alleen volgende week nog naar school!!!![]()
Jazekers, het CCVN tentamen.. waar ook alle SE stof getoetst wordtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Yeey![]()
![]()
Moet je dan nog een soort van examen maken ofzo?
En dan heb je dus volgende week? Wanner weet je de uitslag?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jazekers, het CCVN tentamen.. waar ook alle SE stof getoetst wordt
Sloerie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan weten we jouw mening ook weer over PI's jatten
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hé hé! zo gedragen we ons niet tegenover dames he!
Hij kan niet zo goed met meisjes omgaan.. gewoon negerenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hé hé! zo gedragen we ons niet tegenover dames he!
kdan..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed met meisjes omgaan.. gewoon negeren
Ik kan prima met meisjes omgaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij kan niet zo goed met meisjes omgaan.. gewoon negeren
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En dan heb je dus volgende week? Wanner weet je de uitslag?
Maar nee, ik heb niet volgende week het examen. De week erna op de dinsdag. Volgende week zijn wel m'n laatste lessen. En de uitslag komt dan binnen 1 tot 2 weken ofzo. (weet het zelf ook niet precies)quote:
Oke dan! Nou hopen dat het allemaal goed komt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb niet volgende week het examen. De week erna op de dinsdag. Volgende week zijn wel m'n laatste lessen. En de uitslag komt dan binnen 1 tot 2 weken ofzo? (weet het zelf ook niet precies)
Waarin?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef Dastan het volgende:
Ik heb woensdag examen, ben wel zenuwachtig hoor.
Biologie. En dan kies ik aan het einde van het eerste jaar voor Medische Biologie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan! Nou hopen dat het allemaal goed komt!
Welke opleiding ging je ook alweer precies doen?
Okey coolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Biologie. En dan kies ik aan het einde van het eerste jaar voor Medische Biologie.
Mijn buik maakt prrtt geluiden
Het is geen opleiding, het is een staatsexamen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke cool! En vanwaar de keuze/interesse voor deze opleiding?
Zodat ie kan doen alsof ie een terrorist is en dan undercover kan gaan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke cool! En vanwaar de keuze/interesse voor deze opleiding?
Dan is het toch nog wel een opleiding? Je wordt toch opgeleid in Arabisch-elementair?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is geen opleiding, het is een staatsexamen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zodat ie kan doen alsof ie een terrorist is en dan undercover kan gaan!
Ik denk dat ie bedoelt dat het gewoon een vak is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan is het toch nog wel een opleiding? Je wordt toch opgeleid in Arabisch-elementair?
Nee, ik word niets. Heb mezelf onderwezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan is het toch nog wel een opleiding? Je wordt toch opgeleid in Arabisch-elementair?
Vertel?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik word niets. Heb mezelf onderwezen
Zo onorigineel en niet grappig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zodat ie kan doen alsof ie een terrorist is en dan undercover kan gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |