Mij ook wel, maar denk dat jij voor andere stages gaat dan ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nice
Mysteryland lijkt mij wel vet,
Als ik een kutbaas krijg, dan ga ik ander werk zoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Gelukkig wel. Ik kan in ieder geval met bazen omgaan als ik later een kutbaas tegen kom. Werken gaat niet alleen om geld, maar ook om ervaring. En of dat nou in de supermarkt of in een restaurant is en of dat nou gunstig is voor je latere baan of niet, dat maakt geen reet uit.
Aan last.fm te zien wel ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Mij ook wel, maar denk dat jij voor andere stages gaat dan ik.
Heb al ervaring opgedaan in 4 verschillende baantjes. Ik vind het niet nodig om naast mijn studie, als ik het geld niet nodig heb nog meer ervaring op te doen. Ik weet nu wel hoe ik met een baas en collega's om moet gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Gelukkig wel. Ik kan in ieder geval met bazen omgaan als ik later een kutbaas tegen kom. Werken gaat niet alleen om geld, maar ook om ervaring. En of dat nou in de supermarkt of in een restaurant is en of dat nou gunstig is voor je latere baan of niet, dat maakt geen reet uit.
Dat bedoel ikquote:
Niceee. Wel duur trouwens, 80 euro ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Mysteryland gaat mijn schoonzusje heen.
Mysteryland is ook groot hè.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
[..]
Niceee. Wel duur trouwens, 80 euro ofzo!!1
Klopt, je leert echt veel. Ik heb zelf al een paar baantjes gehad. Alleen vind ik op dit moment een studie veel belangrijker dan werkervaring dat niets te maken heeft journalistiek. Als ik succesvol journaliste wil worden, moet ik me echt op mijn studie gaan richten. Het aanbod van journalisten is al erg groot. Op lange termijn zal het voor mij alleen maar gunstig kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Klopt, maar vind die prijzen van tegenwoordig nergens meer overgaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, blijf je toch houden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar vind die prijzen van tegenwoordig nergens meer overgaan.
Welke taal is dat dan wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
Oeps, foutje. Nederlands is niet mijn moedertaal..
Wij downloaden --> cd verkoop daalt --> artiesten hebben minder inkomsten --> artiesten vragen meer voor optredens --> duurder voor organisatie om ze te boeken --> wordt doorberekend in prijzen van de tickets.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, maar vind die prijzen van tegenwoordig nergens meer overgaan.
Achja en de vraag stijgt meer dan het aanbod doetquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij downloaden --> cd verkoop daalt --> artiesten hebben minder inkomsten --> artiesten vragen meer voor optredens --> duurder voor organisatie om ze te boeken --> wordt doorberekend in prijzen van de tickets.
Ja ik ga iets met economie studeren ja.
+bt verhoging van de [quote]quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja en de vraag stijgt meer dan het aanbod doet.
Goede quotequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
+bt verhoging van de [quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar doen het wel.
[/ w verhoging van de overheid
godverdomme ik heb een nieuwe laptop nodig deze lagged als een malle
Verdomme die btw jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
+bt verhoging van de [quote][ afbeelding ] Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar doen het wel.
[/ w verhoging van de overheid
godverdomme ik heb een nieuwe laptop nodig deze lagged als een malle
Ik ben van plan om Heroes te kopen, nadat ik alles heb gedownload.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. De meeste muziek waar ik naar luister koop ik uiteindelijk wel hoor..
Geldverspillingquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van plan om Heroes te kopen, nadat ik alles heb gedownload.
Waarom deze volgorde? Ga je de serie dan weer helemaal opnieuw bekijken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben van plan om Heroes te kopen, nadat ik alles heb gedownload.
Water, voor welk(e) vak(ken) danquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:28 schreef Water123 het volgende:
Halloooo![]()
He yosander, ik kom bij je in de klas aankomend schooljaar!
Als je het geld toch hebt.quote:
Geen idee, ik wil het hebben op dvd in ieder geval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom deze volgorde? Ga je de serie dan weer helemaal opnieuw bekijken?
Hmm, oké. Het lijkt mij persoonlijk fijner om ze eerst te kopen. Dan is de kwaliteit vaak ook nog wat beter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het geld toch hebt.
[..]
Geen idee, ik wil het hebben op dvd in ieder geval.
Een Prison Break kijken en dan PB of beide kopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja maar je weet toch niet of het leuk is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, oké. Het lijkt mij persoonlijk fijner om ze eerst te kopen. Dan is de kwaliteit vaak ook wat beter.
Nee. Apart.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een Prison Break kijken en dan PB of beide kopen
Dan nog. Downloaden is veel makkelijker, sneller, neemt geen fysieke ruimte in beslag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik heb besloten om Farmacie te studeren! Dus eerste half jaar bij alle vakkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Water, voor welk(e) vak(ken) dan?
Nee, maar anders is z'n kamer zo leeg: alleen een laptop op z'n bureau. Dan ga je als ouders toch denken, goh heeft die jongen dan ook echt niks anders te doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom deze volgorde? Ga je de serie dan weer helemaal opnieuw bekijken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, maar anders is z'n kamer zo leeg: alleen een laptop op z'n bureau. Dan ga je als ouders toch denken, goh heeft die jongen dan ook echt niks anders te doen?
Dat maakt toch niet uit? Dat wist ik bij de helft van de muziek die ik heb gekocht ook niet zeker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet of het leuk is?
Zeg dat dan eerder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Nee, maar anders is z'n kamer zo leeg: alleen een laptop op z'n bureau. Dan ga je als ouders toch denken, goh heeft die jongen dan ook echt niks anders te doen?
Wat jij wil jongen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Gitaarmat het volgende:
dat is gewoon het enige logische excuus.
Mn laptop lagged ik ben niet zo snel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dat wist ik bij de helft van de muziek die ik heb gekocht ook niet zeker.
[..]
Zeg dat dan eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |