Dit dus. Kost geen drol om bij een café of discotheek binnen te komen en je kunt het zelf zo duur mogelijk maken. Dus vanaf, pak een beet, een tientje kun je een mooie avond + nacht hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
Uitgaan valt vaak wel mee. Feesten zijn pas duur!!!1
Maar zou ze niet willen missen
Feestan? Decibel DefQon enzo heb je het dan over?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef yosander het volgende:
Uitgaan valt vaak wel mee. Feesten zijn pas duur!!!1
Maar zou ze niet willen missen
Decibel ga ik heen jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Feestan? Decibel DefQon enzo heb je het dan over?
Inderdaad. Al helemaal als je wat gaat indrinken enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dit dus. Kost geen drol om bij een café of discotheek binnen te komen en je kunt het zelf zo duur mogelijk maken. Dus vanaf, pak een beet, een tientje kun je een mooie avond + nacht hebben.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Decibel ga ik heen ja.
Zaterdag Free Festival, top line-up voor vrijwel niets!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet eens zozeer om. Het gaat er meer om dat je leert voor jezelf te zorgen. Ik smijt ook niet met geld.
Mee eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.
Reizenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu wat vind jij leuk om te doen? hobby's enzo?
Geld voor je studie vind ik heel iets anders dan geld voor je kamer of iets dergelijks. 8 uur per weken kan altijd, ook naast een drukke studie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben het niet met je eens als je zegt dat het verkeerd is om geld van je ouders aan te nemen. Vooral als het om iets belangrijks gaat als een studie. Het is pas verkeerd als je onverstandig met dat geld omgaat en niet de waarde van het geld leert kennen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad. Al helemaal als je wat gaat indrinken enzo.
Afzeiken van mensen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu wat vind jij leuk om te doen? hobby's enzo?
Kerel, ik sms je nog wel over hoe laat wij/ik in Almere zijn. Waarschijnlijk rond 1 uur.quote:
Hoeveel is wij exclusief ik trouwens?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Kerel, ik sms je nog wel over hoe laat wij/ik in Almere zijn. Waarschijnlijk rond 1 uur.
Zelfstandig wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
En ik heb nergens gezegd dat het slecht is om geld aan te nemen van je ouders, ik vind alleen dat je niet téveel geld van je ouders aan moet geven. Op een gegeven moment moet je ook voor jezelf gaan zorgen, ondanks dat je gaat 'studeren'.
3 of 4quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoeveel is wij exclusief ik trouwens?
Ik vind dat daar niks mis mee is. Maar ja, meningen verschillen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geld voor je studie vind ik heel iets anders dan geld voor je kamer of iets dergelijks. 8 uur per weken kan altijd, ook naast een drukke studie.
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Decibel ga ik heen ja.
Zaterdag Free Festival, top line-up voor vrijwel niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |