Gefeliciteerd!quote:
XTC (alleen XTC is een pilletje dit dat).quote:
O.. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef yosander het volgende:
[..]
XTC (alleen XTC is een pilletje dit dat).
Word je ook heel blij vanquote:
Verhoogd serotonineniveauquote:
Dankjequote:
Examen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Jupquote:
Ga slapen dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
Ik heb 11,5 uur geslapen afgelopen nacht, en dat terwijl ik om half 8 op stond.
Werd vanochtend wakker in m'n normale kleding, in slaap vallen terwijl je muziek zit te luisteren gaat echt veel te gemakkelijk
quote:
Dank jullie allebeiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
Good night! Ik ga ook pitten, morgen gaat om 6:15 weer de wekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
quote:
Ik heb nooit vn die chips gehoordquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
Ik mijn allerlaatste zak pesto-mozzarella chips... Missen, ik ga ze
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vn die chips gehoordHoe lekker is ie?
Haha jammer dat ze die hier dan niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Hamstersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppenquote:
Gelukkig niet met vliegtuig, anders overgewichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppen
Zat ik ook al aan te denken, misschien een bulk-order van 50 dozen via fok ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
Kun je die chips niet bestellen Kaasrol?
Hahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, misschien een bulk-order van 50 dozen via fok ofzo
Hij was beschikbaar bij Spar tot 11 juliquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
Even kijken of ik een groothandel kan vinden daarvoor
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hij was beschikbaar bij Spar tot 11 juli
Als ik mijn rijbewijs heb gaan ik er met mijn moeders stationwagen heen, en dan laad ik hem HELEMAAL vol. Ze kunnen maar beter alvast inslaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:03 schreef Water123 het volgende:
In Belgie dan wel, maar je hebt het er wel voor over om daar naar toe te gaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |