Vraag Socios danquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
Ik kan niet 1 geschikte ondertiteling voor trainspotting vinden![]()
![]()
Zowel Engels als Nederlands
LINTWORM IK ZEG HET JE!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
Ik heb alweer heel erg hongerwaarom eet ik toch zoveel..
Ik heb hem met NL ondertitelingquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef strontboer het volgende:
Ik kan niet 1 geschikte ondertiteling voor trainspotting vinden![]()
![]()
Zowel Engels als Nederlands
Ik volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:55 schreef Ezell het volgende:
Iemand noemde mij in de TC een keer chronisch dronken..
FOK!en als je stoned bent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het zou nog kunnen ook met zijn gedrag van vandaag.
Moet je zelf ff syncen. Moet ik eigenlijk ook ff doen, maar geen zin meer in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb hem met NL ondertiteling
Ik kan dan weer geen ondertitels krijgen voor K-Pax.
Nog nooit gedaanquote:
En als hij te groot is, kan hij alleen nog maar via de mond/keel weer eruit gehaald worden, en als hij afbreekt onderweg groeit hij weer opnieuw.quote:
Gatver hou op!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En als hij te groot is, kan hij alleen nog maar via de mond/keel weer eruit gehaald worden, en als hij afbreekt onderweg groeit hij weer opnieuw.
Gaan we een keer stond practica doenquote:
Je bloed bevat altijd een klein percentage alcohol, blijkbaar is dat percentage bij jou wat te hoogquote:
Jaaaaaa leuk!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Gaan we een keer stond practica doen.
Waaaauuuuwwwwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jaaaaaa leuk!!!![]()
![]()
*boem* de universiteit ontploft!
Op het nieuws: "yosander en Water123 dachten stoned een geneesmiddel tegen HIV te vinden, maar helaas.."quote:
O.. Dat zou best wel kunnen als ik kijk naar mijn gedrag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bloed bevat altijd een klein percentage alcohol, blijkbaar is dat percentage bij jou wat te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |