Alvast bijles nodigquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef Water123 het volgende:
Ik ben niet goed in scheikunde, is het dan zo raar als ik Farmacie ga doen? Ik hoor genoeg leraren die ook eerst niet goed waren in het vak wat ze geven en toch dat hebben gestudeerd en nu leraar zijn. Iemand zegt dat ik hersenen van een aardappel heb als ik dan toch Farmacie ga doen...
Je komt over dat het erg is dat Hero op Sander geilt. Ik probeer je duidelijk te maken dat het helemaal niet erg is, door te vertellen dat ik ook op Jordy geil met 'en nu?' erachter. Dan kom jij met een bijdehante opmerking aanzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal geen punt te maken, ik snap niet helemaal wat je nou van me wilt Etsu
Wat een lullige opmerking.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef Water123 het volgende:
Ik ben niet goed in scheikunde, is het dan zo raar als ik Farmacie ga doen? Ik hoor genoeg leraren die ook eerst niet goed waren in het vak wat ze geven en toch dat hebben gestudeerd en nu leraar zijn. Iemand zegt dat ik hersenen van een aardappel heb als ik dan toch Farmacie ga doen...
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet nee. Er staat geen negatief woord bij, dus waarom deze vraag?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.
Mij ook niet. Laat me er iig niet van afschrikken.. weet ook niets anders te studerenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een lullige opmerking.Sowieso ben je op school om te leren, dus zo erg lijkt het mij niet...
Dan kom ik verkeerd over op je, want dat is helemaal niet ergquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt over dat het erg is dat Hero op Sander geilt. Ik probeer je duidelijk te maken dat het helemaal niet erg is, door te vertellen dat ik ook op Jordy geil met 'en nu?' erachter. Dan kom jij met een bijdehante opmerking aanzetten.
O ok. Waarom vertel je het dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan kom ik verkeerd over op je, want dat is helemaal niet erg
En me pincode.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vraag zoveel, pas maar op dat ik je nummer niet vraag.
En je pinpas dan kan ik goedkoop met je datenquote:
Ok, correctie dan: omdat het zo lijkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien. Suus is de enige die het antwoord weet.
Goedzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, correctie dan: omdat het zo lijkt.
Mijn nummer: 0900-96969696quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En je pinpas dan kan ik goedkoop met je daten
Afgesprokenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vandaag mayonaise aan het vullen, van dat Yofresh van calve ofzo. En op al die flesjes stond een typfout: Bereid me yoghurt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vandaag mayonaise aan het vullen, van dat Yofresh van calve ofzo. En op al die flesjes stond een typfout: Bereid me yoghurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |