Dankjequote:
Examen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Jupquote:
Ga slapen dan!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje!
Over 9 uur zit ik zo'n beetje in de auto als 't goed is.
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
Ik heb 11,5 uur geslapen afgelopen nacht, en dat terwijl ik om half 8 op stond.
Werd vanochtend wakker in m'n normale kleding, in slaap vallen terwijl je muziek zit te luisteren gaat echt veel te gemakkelijk
quote:
Dank jullie allebeiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
Good night! Ik ga ook pitten, morgen gaat om 6:15 weer de wekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ga ik nu maar eens doen. In slaap valleen met de muziek aan.
Yosander succes morgen!![]()
Tot morgen iedereen.
quote:
Ik heb nooit vn die chips gehoordquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
Ik mijn allerlaatste zak pesto-mozzarella chips... Missen, ik ga ze
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vn die chips gehoordHoe lekker is ie?
Haha jammer dat ze die hier dan niet hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Hamstersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die hadden ze in Luxemburg, ik had 5 zakken mee naar huis genomen, en ik vind ze echt de lekkerste chips in jaren.
Heb ook 2 sixpacks bier van daar meegenomen, we hebben met zijn 9en die halve supermarkt meegenomen voor hier
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppenquote:
Gelukkig niet met vliegtuig, anders overgewichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo voelde ik me wel eigenlijk, het is maar goed dat er 2 mensen waren die hun tas niet helemaal vol hadden zodat we daar alles konden proppen
Zat ik ook al aan te denken, misschien een bulk-order van 50 dozen via fok ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
Kun je die chips niet bestellen Kaasrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |