quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente gaat vol op de aanval, dodelijke counter van Benfica > 3-1
Om welke users / posts gaat het? Graag wat concreter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Goede users in het PSV topic trouwens. Weigeren ergens inhoudelijk op te reageren, maar staan vooraan als men iemand belachelijk kan maken.
Maar men maakt mij eerst meerdere malen belachelijk na een inhoudelijke post. Dan mag ik toch wel om een normaal antwoord vragen? Vanaf dag 1 zitten een aantal mensen in het PSV-topic die bij de minste kritiek direct persoonlijk worden, of stigmatiserend posten. Vervolgens krijg je een aantal meelopers, as usual, en uiteindelijk staat het hele topic vol met shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om welke users / posts gaat het? Graag wat concreter.
Heb een bericht geplaatst maar je dramt zelf ook wel door hoor. Als die users geen zin hebben om erop te antwoorden kun je ze niet dwingen...
TR van de betreffende posts aub!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand naar dat getroll van Piebe kijken in NL - San Marino topic?
Haha kneus, altijd bij je eigen mening blijven. Boeiend wat die andere knakkers er van vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou de Ajaxkolonie een nieuwe TT mogen krijgen?
![]()
Bijvoorbeeld:
De zware periode gaat van start
Done.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou de Ajaxkolonie een nieuwe TT mogen krijgen?
![]()
Bijvoorbeeld:
De zware periode gaat van start
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha kneus, altijd bij je eigen mening blijven. Boeiend wat die andere knakkers er van vinden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.
Trollen? Ik zeg gewoon dat ik het een mooie TT vond; als dat al trollen is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.
Donequote:Op woensdag 14 september 2011 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[CL 14/9 20:45] Groep D: Ajax - Olympique Lyonnais
Mag dicht
Donequote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje 'Tong's' aan de TT toevoegen ?
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Alvast bedankt
Vooral dank aan de Ajacied Happel als ie de mod is.
Mijn dank is grootquote:
Donequote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Mark het volgende:
Kan NEC #52: Met deze inzet is het uit met de pret hernoemd worden in NEC#52: Met deze inzet is het uit met de pret ?
TS heeft verzuimd een andere titel in te voeren
Nee.quote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kun je nou ook in het Feijenoord-topic de wedstrijd bespreken?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op maandag 26 september 2011 22:37 schreef De_kromme het volgende:
Is er nog ergens een topic over Drenthe? Hoe zoek je dat eigenlijk?
[Champions League Livetopic] #2: De eerste ronde.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:12 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een topic over Champions League Bayern Munchen v Manchester City?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef Caland het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/356998
Ik heb deze user nog niet op een zinvolle post kunnen betrappen in welk topic dan ook. Wellicht dat er even een klooncheck of ban tegenaan gegooid kan worden.
Zo, mijn NSB-taak voor de dag zit er weer op.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef Caland het volgende:
Ik heb deze user nog niet op een zinvolle post kunnen betrappen in welk topic dan ook. Wellicht dat er even een klooncheck of ban tegenaan gegooid kan worden.
De radars draaien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef Caland het volgende:
Ja, daar is 4 minuten geleden nog in gepost.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef Caland het volgende:
Was er hier niet ergens een match of the day (BBC) topic?
en daarvoor een hele lange tijd nietquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, daar is 4 minuten geleden nog in gepost.
Match of the Day #5: Met veel live-wedstrijden.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef Jor_Dii het volgende:
FrietNColaZero graag verwijderen uit het DLD - Belgie topic, dank!
Ik gooide dat topic op slot. ONZ is een paar deuren verderop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Klein beetje humor moet toch kunnen
Wie was een betere voetballer ? Pelé of Berry van Aerle ?
Relativeren anonieme mod die niet durft te zeggen dat ie of zij het opslot gooit.
We gaan weer verder met schelden op kakkelakken en Joden.
Was er wel. Is schijnbaar weinig animo voor hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom is er geen live Jupiler League topic?
Weggehaald.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Post #175 t/m #225 bedoelde ik, staat niks raars tussen alleen gaat over alles behalve de Eredivisie.
Waar? Link?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef Caland het volgende:
Ik kom hier nogmaals klagen dat een onschuldige post wordt ge-edit. Dat moest blijkbaar.
Lees je wel wat ik post? Persoonlijk vind ik die plaagstootjes wel grappig en had ik ook niet anders verwacht aangezien een Feyenoorder het topic opende. Maar het is een algemeen live topic en daarom heb ik de OP gelijk getrokken. Niks te nadele van jou. Je filmpjes van de overwinning van Feyenoord (leuk om te zien trouwens) staan er gewoon.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef Caland het volgende:
[De vermoorde Klassieker] 23/10 12.30: Ajax - Feijenoord #1
Er was eerst een plaatje van de Bijlmer, met een klein Ajax logo en een groot Feyenoord logo, en de TT was anders. Als ajacied kon ik er wel om lachen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Je bedoelt dat die logo's nu even groot zijn? Of begrijp ik het verkeerd?
De TT is niet veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er was eerst een plaatje van de Bijlmer, met een klein Ajax logo en een groot Feyenoord logo, en de TT was anders. Als ajacied kon ik er wel om lachen.
Ja er stond een mooie foto van Rotterdam en een lelijke foto van de Bijlmer, die heb ik verwijderd. Nergens voor nodig en irrelevant.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
Oh, jullie kunnen posts die ge-edit zijn niet zien
Nee, er stond nog een Amsterdam vs. Rotterdam plaatje. Wat mij betreft allemaal niet zo erg, het lokte ook weer niet zoveel reacties uit. En je weet hoe dat gaat, volgende topic wordt dan geopend door een Ajacied die er weer zijn eigen draai aan geeft. Wat is dan het probleem?
Is ook niet veranderd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kan niet zien wat de TT eerst was?
Ik zie het wel, maar wist niet of je dat ook bedoelde. Ach, het is een algemeen topic en daar hoort een algemene OP bij. Die plaagstootjes onderling in het topic stoor ik me niet aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
Oh, jullie kunnen posts die ge-edit zijn niet zien
Nee, er stond nog een Amsterdam vs. Rotterdam plaatje. Wat mij betreft allemaal niet zo erg, het lokte ook weer niet zoveel reacties uit. En je weet hoe dat gaat, volgende topic wordt dan geopend door een Ajacied die er weer zijn eigen draai aan geeft. Wat is dan het probleem?
Dit. Plaagstootjes in het topic prima, OP & TT neutraalquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie het wel, maar wist niet of je dat ook bedoelde. Ach, het is een algemeen topic en daar hoort een algemene OP bij. Die plaagstootjes onderling in het topic stoor ik me niet aan.
Jawel. Maar de TT is niet veranderdquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
Live Eredivisieverslagen #72: Forza Utrecht
Dus bijvoorbeeld dit soort TT's mogen in de toekomst ook niet meer?
Nog niet nee, dat volgt meestal vrij snelquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Sorry, mijn fout van de TT. Ja mijn post was ge-edit door dat plaatje van Rotterdam Homo's. Maar hoort toch gwn bij Ajax-Feyenoord, we begonnen elkaar niet uit te schelden ofzo
Nee, klopt. Maar volgens jou moeten OP en TT neutraal zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Maar de TT is niet veranderd
Nee joh, Caland, stok en zelfs Happel (quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nog niet nee, dat volgt meestal vrij snel
Mja je hebt wel gelijk, is lastig. Ik vind dat het wel moet kunnen mits het iets normaals is en niet bijv. "Hopen dat Feyenoord verliest"...quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar volgens jou moeten OP en TT neutraal zijn.
Vandaar. 'forza utrecht' zie ik niet echt als neutraal bijvoorbeeld.
Nee, waar beweer ik dat dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Rotterdamse homo's en forca Utrecht is van hetzelfde soort wil je beweren?
Forza*quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Rotterdamse homo's en forca Utrecht is van hetzelfde soort wil je beweren?
Je hebt ook wel een punt hoor, vond het alleen wat kinderachtig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja je hebt wel gelijk, is lastig. Ik vind dat het wel moet kunnen mits het iets normaals is en niet bijv. "Hopen dat Feyenoord verliest"...
Maar ook jij weet dat Ajax - Feyenoord heel erg gevoelig ligt dus vandaar dat we niet bij voorbaat al een hoop gedoe willen
Ik bedoelde jou nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, waar beweer ik dat dan?
Echt...![]()
Done, meneer de optimist.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef Siyara het volgende:
Ik roepte onbewust nogal wat vervelende reacties op bij het aanmaken van Feyenoord topic. Kan de TT aangepast worden naar iets wat schijbaar minder irritatie oproept?
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwachtte het al. maar lijkt het je wat?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwachtte het al. maar lijkt het je wat?
kijk wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er wordt elk jaar al zoiets gedaan toch, maar dan van het hele forum?
[quote]
Ja
[quote]Maar als jij het op wil zetten, be my guest!Animo genoeg denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |