Ik denk niet dat jij de gemiddelde Feyenoord-supporter helemaal snapt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik ook grappig, ze doen het boven verwachting.. ja je krijgt een flinke klop thuis van een zwak ado, maar je moet niet meteen doen alsof alles weer kut is![]()
En als je niet meteen begint te juichen met we gaan europa in, top 5 etc, dan is de teleurstelling ook wat minder groot als ze op de plek komen waar ze thuis horen
Ik dacht dat de Boer vorig jaar nog de verlosser was?quote:
Hij is ook niet de langste...?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef Bayswater het volgende:
Vermeer heeft nog nooit een penalty gepakt.
Alleen maar idioten die nu weer roepen dat de trainer weg moetquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Boer vorig jaar nog de verlosser was?
Ajax moet De Boer op de schop gooienquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
De boer moetdit hele elftal op op de schop gooien, weg vd wiel, weg de jong, Janssen meer dominant maken, goede lb kopen etc
Boilesen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
De boer moetdit hele elftal op op de schop gooien, weg vd wiel, weg de jong, Janssen meer dominant maken, goede lb kopen etc
Ach de Godenzonen zijn nog altijd regerend landskampioen...quote:
Doe normaal joh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Confetti het volgende:
Gregory moet nu echt oprotten.
Overschatte nietsnut zonder enig voetbaltalent.
Rot toch opquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Santello het volgende:
Inderdaad slecht gefloten. Van der Wiel kan er duidelijk niets aan doen. Tevens mooie redding van vermeer in eerste instantie!
Kom op. Hij houdt alleen maar vast aan die shitpositie van Janssen, De jong in de basis. Alleen maar naar achteren voetballenquote:
Ja maar hoe lang nogquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Stel paupers hier. De Boer is een baas.
Valt ook niks over te vertellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvallend wel dat er nooit iemand over de Twente wedstrijd post...
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
Al die ajacieden hier nu die opeens allemaal hun eigen club afzeiken terwijl ze gisteren nog zeiden dit wel even te winen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.
Ik ook, maar er zijn er weinig.. niet alleen bij Ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Frank teringmongool. Je wilt er bij Ajax uitgegooid worden GVD
En als er dan een penalty valt is dat allemaal de schuld van de Boer. Flikker toch op man, als Bulykin 2 intikkers maakt is FdB ineens weer een held. Mooiweersupporter, dat ben je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. Hij houdt alleen maar vast aan die shitpositie van Janssen, De jong in de basis. Alleen maar naar achteren voetballen
Oké, iemand anders dan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als er dan een penalty valt is dat allemaal de schuld van de Boer. Flikker toch op man, als Bulykin 2 intikkers maakt is FdB ineens weer een held. Mooiweersupporter, dat ben je.
quote:
U mad?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houd jij je dikke tering bek eens even.
quote:
blijf maar positief het komt allemaal goed...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houd jij je dikke tering bek eens even.
zij ook voor jou dus dat is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot voor 'supporters' van Ajax.
Vooral die "Ajacied"422quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot voor 'supporters' van Ajax.
Waar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ajacieden hebben zelfs ruzie op het internet![]()
Stelletje kanslozen.
Ja und? Mogen we toch zelf weten. Hou je lekker bezig met je eigen club of ga niet lopen jankenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ajacieden hebben zelfs ruzie op het internet![]()
Stelletje kanslozen.
zo klopt hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot als supporter van Ajax.
Omdat ik objectief naar m'n club kan kijken en niet als een blind paard alles napraat wat de rest van de hersenloze 410'ertjes roept?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zij ook voor jou dus dat is goed.
Oké prinsesjequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja und? Mogen we toch zelf weten. Hou je lekker bezig met je eigen club of ga niet lopen janken
omdat jij je shirt nog aan heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ik objectief naar m'n club kan kijken en niet als een blind paard alles naroept wat de rest van de hersenloze 410'ertjes roept?
Maar hun zijn Ajax, hun zijn de beste..quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alsof het erg is om tegen Groningen punten te laten liggen..jezus
Wel als je mee wil doen om het kampioenschap.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen speelt ook fucking slecht vandaag.
JA HIJ DOET HET ALTIJD SLEGT HIJ IS ECHT EEN KNEUS HIJ KEN BETER NAAR EXCELSIOR!1!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
Eriksen speelt ook fucking slecht vandaag.
Zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit. Het is anno 2011. Ajax kan uit van elke middenmoter verliezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, alsof Ajax ook maar iets in de pap te brokkelen heeft gehad, deze wedstrijd. Groningen is het bovenliggend team, deze middag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doe je het zelf ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA HIJ DOET HET ALTIJD SLEGT HIJ IS ECHT EEN KNEUS HIJ KEN BETER NAAR EXCELSIOR!1!!!!!
Niveau Roda is hij wel..quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA HIJ DOET HET ALTIJD SLEGT HIJ IS ECHT EEN KNEUS HIJ KEN BETER NAAR EXCELSIOR!1!!!!!
Waarheid, al hadden de rollen omgedraaid kunnen zijn bij die actie van Japie. Die had gewoon moeten scoren in de eerste helft. Vanaf dat moment had Ajax dominanter kunnen worden, omdat Groningen dan 'gemoet' had.. Helaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof Ajax ook maar iets in de pap te brokkelen heeft gehad, deze wedstrijd. Groningen is het bovenliggend team, deze middag.
Geweldig al die drama hier he, Sulejmani, Eriksen, Janssen, van der Wiel, de Jong, Alderweireld, Vertonghen, Blind en Frank de Boer moeten allemaal weg!!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
als als alsquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarheid, al hadden de rollen omgedraaid kunnen zijn bij die actie van Japie. Die had gewoon moeten scoren in de eerste helft. Vanaf dat moment had Ajax dominanter kunnen worden, omdat Groningen dan 'gemoet' had.. Helaas.
Inderdaad. Kansloze 'fans'.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig al die drama hier he, Sulejmani, Eriksen, Janssen, van der Wiel, de Jong, Alderweireld, Vertonghen, Blind en Frank de Boer moeten allemaal weg!!!!!!!!!!!!1111111111
ff mee nsb-en ban.quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 15:55:27Het uitvak hier in Nijmegen ging zojuist even los toen het doelpunt van FC Groningen doorkwam. Goede sfeer in de Goffert dus. #necpsv reageer retweet
psvquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef Doublepain het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 15:55:27Het uitvak hier in Nijmegen ging zojuist even los toen het doelpunt van FC Groningen doorkwam. Goede sfeer in de Goffert dus. #necpsv reageer retweet
Ik ben nu niet trots op het spel van Ajax, maar goeie god, je zou maar PSV-supporter zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef Doublepain het volgende:
Raar, waarom zouden ze juichen? Omdat Ajax of?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef Doublepain het volgende:
Je zou je maar moeten schamen voor een supporter van Ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben nu niet trots op het spel van Ajax, maar goeie god, je zou maar PSV-supporter zijn.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, juichen als een concurrent achter staat!
Na de 2-0 wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ze nog niet zingen Helemaal niets.. helemaal niets in Amsterdam
Tegen wie moet AZ de volgende speelronde?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
Tegen wie moet az volgende speelronde ?
Een cliché dat beter bij die jodenclub past.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Lindgren. het volgende:
Net als Feyenoord-supporters vorig jaar die de training bestormden. Dan is blijkbaar de haat jegens een andere club groter dan de liefde voor je eigen cluppie.Feyenoord.
CL League Miljoentjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ze nog niet zingen Helemaal niets.. helemaal niets in Amsterdam
Tegen Ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
Tegen wie moet az volgende speelronde ?
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Een cliché dat beter bij die jodenclub past.
Twente speelt echt de slechtste wedstrijd van het seizoen hoor, samen met wedstrijd tegen Roda dan.quote:
Wat een teringprogramma ookquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef leolinedance het volgende:
Wat een weekend, heerlijk!
Zon, bier, Ajax verliest
Dit soort dingen dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef leolinedance het volgende:
Wat een weekend, heerlijk!
Zon, bier, Ajax verliest
Hai.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Geo3kant het volgende:
Je zal maar zeggen dat andere fans zich moeten schamen..
Nog 20 minuten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja Vermeer hou de bal nog even langer bij je. De wedstrijd is bijna afgelopen
ty.quote:
Hoezo mag je niet blij zijn als Ajax verliest? PSV haalt hun dan in. Is toch logisch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Zeg dan Zon, bier, mijn cluppie wint.
Dit is gewoon kansloos.
Mijn cluppie moet nog spelen kneusquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Zeg dan Zon, bier, mijn cluppie wint.
Dit is gewoon kansloos.
nee man. AZ niet.quote:
Ze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet blij zijn als Ajax verliest? PSV haalt hun dan in. Is toch logisch?
whahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Geo3kant het volgende:
Half 3 is duidelijk ook te vroeg voor Ajax, of niet de Boer? Volgende keer half 5 reserveren.
PSV?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn cluppie moet nog spelen kneus
Gratis spelletjes // De Beste Moppen // Bubble Shooter Games //quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Geo3kant het volgende:
Maak die 2-0 nou maar Groningen, want ik zit niet op me gemak.. Groningen heeft al een paar gele kaarten, kunnen ook zo met 10 komen.
En Ajax blijft altijd gevaarlijk.
NEc natuurlijk.quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 16:02:40PSV is intussen aan de warming-up begonnen, terwijl het hele uitvak ‘springt voor Dries’. Nog een half uurtje tot de aftrap! #necpsv reageer retweet
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Gratis spelletjes // De Beste Moppen // Bubble Shooter Games //
Tower Defense Games
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Kwakman, wie kent 'm niet. Kees dat is een echte Ajacied.
Eens, maar het is m'n club en ik blijf achter m'n club staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Twente speelt echt de slechtste wedstrijd van het seizoen hoor, samen met wedstrijd tegen Roda dan.
Kan zo nog 1-1 worden. Slap voetbal hele tijd
he, sinds wanneer zitten er psv-ers in het uitvak?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Doublepain het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 16:02:40PSV is intussen aan de warming-up begonnen, terwijl het hele uitvak ‘springt voor Dries’. Nog een half uurtje tot de aftrap! #necpsv reageer retweet
Dit zeg je ook puur omdat je ook Marokkaan bent.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
El Ham gaat Ajax verlossen als de Boer oprot.
Nee bij de volgende trainer gaat ie ook niet spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
El Ham gaat Ajax verlossen als de Boer oprot.
Sinds vanmiddag. Daarvoor mocht het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
he, sinds wanneer zitten er psv-ers in het uitvak?
Groningen 2-0.. daar gaattt ieeee!~!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn onderschrift, hij moet wat te zeiken hebben.
Op de site van EL.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Potverdikke waar is een Twente stream te vinden?
Bij de Bundesliga streamsquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom kijken? 88ste minuut Luukdinho.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik haat niet op Ajax. Ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je ook, eerst haten op de Ajax sup, daarna op Ajax en nu PSV.
Graagquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Groningen 2-0.. daar gaattt ieeee!~!!
Ik heb de radio maar aangezet, DSC5 haperde enorm...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zou best kunnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit zeg je ook puur omdat je ook Marokkaan bent.
Ga werken en koop EL.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog geen ban?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Doet het wel weer nu.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de radio maar aangezet, DSC5 haperde enorm...
tadicquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Benieuwd welke Groningen-spelers en in de winterstop weer naar Ajax moeten komen om het elftal uit het slop te trekken...
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou jongens ik denk dat we Gijpie tot begin volgend jaar kwijt zijn als dit het voetbal op tv is
het is modjes vrij vandaag.quote:
Ik denk; er is nog één persoon in dit trollverzameltopic, maar nu begin jij ook al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ajax. Ajax. Ik haat op het gedrag van Ajaxsupporters, niet op ze zelf. En PSV-supporters zijn gewoon oerstom. Ik bedoel; je zou toch zonder dwang supporter van ze zijn, dan moet er wel iets mis met je zijn.
idd, dan zou je zomaar clubliefde hebben. Iets wat veel Ajax supporters niet hebben. Aangezien ze nu al bijna supporter af zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ajax. Ajax. Ik haat op het gedrag van Ajaxsupporters, niet op ze zelf. En PSV-supporters zijn gewoon oerstom. Ik bedoel; je zou toch zonder dwang supporter van ze zijn, dan moet er wel iets mis met je zijn.
WAAR?!?!?!?!?quote:
Hé, ik heb ook soms het idee dat ik de enige ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, dan zou je zomaar clubliefde hebben. Iets wat veel Ajax supporters niet hebben. Aangezien ze nu al bijna supporter af zijn.
FdB Graaft zijn eigen graf.Zo zonde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Bulykin was de enige voorin die nog een beetje kan koppen, maar ja
JA GVD doe Egocilio er ook nog bij, om het feest compleet te maken
ah fullham heeft eindelijk gescoord.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk; er is nog één persoon in dit trollverzameltopic, maar nu begin jij ook al.
Ik zag Bulikin, Ooijer. Zulke wissel heb ik ook nooit gezien. Zelfs niet van Rutten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Boerrigter, beste man van Ajax eruit, nu Egocilio erin.
Echt sla me kapot, maar zulke slechte wissels heb ik nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |