Ik denk niet dat jij de gemiddelde Feyenoord-supporter helemaal snapt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit vind ik ook grappig, ze doen het boven verwachting.. ja je krijgt een flinke klop thuis van een zwak ado, maar je moet niet meteen doen alsof alles weer kut is![]()
En als je niet meteen begint te juichen met we gaan europa in, top 5 etc, dan is de teleurstelling ook wat minder groot als ze op de plek komen waar ze thuis horen
Ik dacht dat de Boer vorig jaar nog de verlosser was?quote:
Hij is ook niet de langste...?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef Bayswater het volgende:
Vermeer heeft nog nooit een penalty gepakt.
Alleen maar idioten die nu weer roepen dat de trainer weg moetquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:49 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Boer vorig jaar nog de verlosser was?
Ajax moet De Boer op de schop gooienquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
De boer moetdit hele elftal op op de schop gooien, weg vd wiel, weg de jong, Janssen meer dominant maken, goede lb kopen etc
Boilesen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
De boer moetdit hele elftal op op de schop gooien, weg vd wiel, weg de jong, Janssen meer dominant maken, goede lb kopen etc
Ach de Godenzonen zijn nog altijd regerend landskampioen...quote:
Doe normaal joh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Confetti het volgende:
Gregory moet nu echt oprotten.
Overschatte nietsnut zonder enig voetbaltalent.
Rot toch opquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:51 schreef Santello het volgende:
Inderdaad slecht gefloten. Van der Wiel kan er duidelijk niets aan doen. Tevens mooie redding van vermeer in eerste instantie!
Kom op. Hij houdt alleen maar vast aan die shitpositie van Janssen, De jong in de basis. Alleen maar naar achteren voetballenquote:
Ja maar hoe lang nogquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
Stel paupers hier. De Boer is een baas.
Valt ook niks over te vertellenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opvallend wel dat er nooit iemand over de Twente wedstrijd post...
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Ascendancy het volgende:
Al die ajacieden hier nu die opeens allemaal hun eigen club afzeiken terwijl ze gisteren nog zeiden dit wel even te winen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.
Ik ook, maar er zijn er weinig.. niet alleen bij Ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit dus. Stelletje idioten. Ik ben blij dat ik objectief naar mijn cluppie kan kijken.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Frank teringmongool. Je wilt er bij Ajax uitgegooid worden GVD
En als er dan een penalty valt is dat allemaal de schuld van de Boer. Flikker toch op man, als Bulykin 2 intikkers maakt is FdB ineens weer een held. Mooiweersupporter, dat ben je.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op. Hij houdt alleen maar vast aan die shitpositie van Janssen, De jong in de basis. Alleen maar naar achteren voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |