CL League Miljoentjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Geo3kant het volgende:
Dat ze nog niet zingen Helemaal niets.. helemaal niets in Amsterdam
Tegen Ajax.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
Tegen wie moet az volgende speelronde ?
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Een cliché dat beter bij die jodenclub past.
Twente speelt echt de slechtste wedstrijd van het seizoen hoor, samen met wedstrijd tegen Roda dan.quote:
Wat een teringprogramma ookquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef leolinedance het volgende:
Wat een weekend, heerlijk!
Zon, bier, Ajax verliest
Dit soort dingen dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef leolinedance het volgende:
Wat een weekend, heerlijk!
Zon, bier, Ajax verliest
Hai.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Geo3kant het volgende:
Je zal maar zeggen dat andere fans zich moeten schamen..
Nog 20 minuten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja Vermeer hou de bal nog even langer bij je. De wedstrijd is bijna afgelopen
ty.quote:
Hoezo mag je niet blij zijn als Ajax verliest? PSV haalt hun dan in. Is toch logisch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Zeg dan Zon, bier, mijn cluppie wint.
Dit is gewoon kansloos.
Mijn cluppie moet nog spelen kneusquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit soort dingen dus.Zeg dan Zon, bier, mijn cluppie wint.
Dit is gewoon kansloos.
nee man. AZ niet.quote:
Ze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet blij zijn als Ajax verliest? PSV haalt hun dan in. Is toch logisch?
whahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef Geo3kant het volgende:
Half 3 is duidelijk ook te vroeg voor Ajax, of niet de Boer? Volgende keer half 5 reserveren.
PSV?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn cluppie moet nog spelen kneus
Gratis spelletjes // De Beste Moppen // Bubble Shooter Games //quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Geo3kant het volgende:
Maak die 2-0 nou maar Groningen, want ik zit niet op me gemak.. Groningen heeft al een paar gele kaarten, kunnen ook zo met 10 komen.
En Ajax blijft altijd gevaarlijk.
NEc natuurlijk.quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 16:02:40PSV is intussen aan de warming-up begonnen, terwijl het hele uitvak ‘springt voor Dries’. Nog een half uurtje tot de aftrap! #necpsv reageer retweet
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Gratis spelletjes // De Beste Moppen // Bubble Shooter Games //
Tower Defense Games
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
Kwakman, wie kent 'm niet. Kees dat is een echte Ajacied.
Eens, maar het is m'n club en ik blijf achter m'n club staanquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Twente speelt echt de slechtste wedstrijd van het seizoen hoor, samen met wedstrijd tegen Roda dan.
Kan zo nog 1-1 worden. Slap voetbal hele tijd
he, sinds wanneer zitten er psv-ers in het uitvak?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Doublepain het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 02-10-2011 om 16:02:40PSV is intussen aan de warming-up begonnen, terwijl het hele uitvak ‘springt voor Dries’. Nog een half uurtje tot de aftrap! #necpsv reageer retweet
Dit zeg je ook puur omdat je ook Marokkaan bent.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
El Ham gaat Ajax verlossen als de Boer oprot.
Nee bij de volgende trainer gaat ie ook niet spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
El Ham gaat Ajax verlossen als de Boer oprot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |