U mad?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houd jij je dikke tering bek eens even.
quote:
blijf maar positief het komt allemaal goed...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Houd jij je dikke tering bek eens even.
zij ook voor jou dus dat is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot voor 'supporters' van Ajax.
Vooral die "Ajacied"422quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot voor 'supporters' van Ajax.
Waar?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ajacieden hebben zelfs ruzie op het internet![]()
Stelletje kanslozen.
Ja und? Mogen we toch zelf weten. Hou je lekker bezig met je eigen club of ga niet lopen jankenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ajacieden hebben zelfs ruzie op het internet![]()
Stelletje kanslozen.
zo klopt hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik schaam me echt kapot als supporter van Ajax.
Omdat ik objectief naar m'n club kan kijken en niet als een blind paard alles napraat wat de rest van de hersenloze 410'ertjes roept?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zij ook voor jou dus dat is goed.
Oké prinsesjequote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja und? Mogen we toch zelf weten. Hou je lekker bezig met je eigen club of ga niet lopen janken
omdat jij je shirt nog aan heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat ik objectief naar m'n club kan kijken en niet als een blind paard alles naroept wat de rest van de hersenloze 410'ertjes roept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |