Sinds vanmiddag. Daarvoor mocht het niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
he, sinds wanneer zitten er psv-ers in het uitvak?
Groningen 2-0.. daar gaattt ieeee!~!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijn onderschrift, hij moet wat te zeiken hebben.
Op de site van EL.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Potverdikke waar is een Twente stream te vinden?
Bij de Bundesliga streamsquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom kijken? 88ste minuut Luukdinho.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik haat niet op Ajax. Ajaxquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je ook, eerst haten op de Ajax sup, daarna op Ajax en nu PSV.
Graagquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Groningen 2-0.. daar gaattt ieeee!~!!
Ik heb de radio maar aangezet, DSC5 haperde enorm...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Zou best kunnenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit zeg je ook puur omdat je ook Marokkaan bent.
Ga werken en koop EL.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog geen ban?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Ikbenserieus het volgende:
Doet het wel weer nu.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb de radio maar aangezet, DSC5 haperde enorm...
tadicquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
Benieuwd welke Groningen-spelers en in de winterstop weer naar Ajax moeten komen om het elftal uit het slop te trekken...
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou jongens ik denk dat we Gijpie tot begin volgend jaar kwijt zijn als dit het voetbal op tv is
het is modjes vrij vandaag.quote:
Ik denk; er is nog één persoon in dit trollverzameltopic, maar nu begin jij ook al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ajax. Ajax. Ik haat op het gedrag van Ajaxsupporters, niet op ze zelf. En PSV-supporters zijn gewoon oerstom. Ik bedoel; je zou toch zonder dwang supporter van ze zijn, dan moet er wel iets mis met je zijn.
idd, dan zou je zomaar clubliefde hebben. Iets wat veel Ajax supporters niet hebben. Aangezien ze nu al bijna supporter af zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haat niet op Ajax. Ajax. Ik haat op het gedrag van Ajaxsupporters, niet op ze zelf. En PSV-supporters zijn gewoon oerstom. Ik bedoel; je zou toch zonder dwang supporter van ze zijn, dan moet er wel iets mis met je zijn.
WAAR?!?!?!?!?quote:
Hé, ik heb ook soms het idee dat ik de enige ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, dan zou je zomaar clubliefde hebben. Iets wat veel Ajax supporters niet hebben. Aangezien ze nu al bijna supporter af zijn.
FdB Graaft zijn eigen graf.Zo zonde.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Bulykin was de enige voorin die nog een beetje kan koppen, maar ja
JA GVD doe Egocilio er ook nog bij, om het feest compleet te maken
ah fullham heeft eindelijk gescoord.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk; er is nog één persoon in dit trollverzameltopic, maar nu begin jij ook al.

Ik zag Bulikin, Ooijer. Zulke wissel heb ik ook nooit gezien. Zelfs niet van Rutten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Boerrigter, beste man van Ajax eruit, nu Egocilio erin.
Echt sla me kapot, maar zulke slechte wissels heb ik nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |