Het is toch ook zo?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Ronaldo met hechtingen van het veld af na heel wat zware overtredingen op hem.
Na de wedstrijd tegen Marca (Spaanse sportkrant) : "Me silban porque soy guapo, rico y bueno, y me tienen envidia"
Vertaald - Ik word uitgefloten omdat ik knap, rijk en goed ben, ze zijn allemaal jaloers.
Typische uitspraak van hem weer ....
Vrij te ontvangen kanalen bedoel je? Volgens mij zijn die er niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Bayern Munchen - Manchester City.. Weet iemand een zender naast Sport1 die het uitzendt? ( duits/engelse ook goed )
Oh oke , ik kijk em denk ik online dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrij te ontvangen kanalen bedoel je? Volgens mij zijn die er niet.
Was binnen 24 minuten, nu 34e minuut eerste helftquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze begonnen toch 18.30? zo snel al?
damn nice. Ik verwacht bayern - city 4-2quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was binnen 24 minuten, nu 34e minuut eerste helft
Dat is wel dé wedstrijd van vanavond, zou een leuke uitslag zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
damn nice. Ik verwacht bayern - city 4-2
Idd wel jammer dat Real - Ajax juist per sé vandaag komt. maarja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel dé wedstrijd van vanavond, zou een leuke uitslag zijn
twitter:ArgentinaFW twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 18:40:17Javier Zanetti today becomes the player with most appearances as captain in the Champions League, overtaking Maldini. (via @2010MisterChip) reageer retweet
Ik ga beginnen met Ajax kijken maar als ik me teveel ga ergeren schakel ik wel over naar Bayernquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd wel jammer dat Real - Ajax juist per sé vandaag komt. maarja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |