quote:
Mwah was weer lomp achterin komen daar kreeg hij geel voor en later in de wedstrijd maakte hij een schwalbe 2e geel.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Harde overtreding? (nog niet gezien).
Ik gok VOOR oktober.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef wolferl het volgende:
Gasperini is voor de winterstop weg, dit gaat Moratti en de achterban niet langer accepikken.
Puber !!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
Flauw maar ik moest lachen om de naam van de club
In zagreb snap ik dat wel. In madrid zullen ze wel wraak willen nemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Ronaldo met hechtingen van het veld af na heel wat zware overtredingen op hem.
Na de wedstrijd tegen Marca (Spaanse sportkrant) : "Me silban porque soy guapo, rico y bueno, y me tienen envidia"
Vertaald - Ik word uitgefloten omdat ik knap, rijk en goed ben, ze zijn allemaal jaloers.
Typische uitspraak van hem weer ....
Villarreal zie ik 4de worden, Napoli deed het niet slecht tegen City ondanks dat het pas hun tweede officiële wedstrijd is dit seizoen. Was wel een leuke pot met weinig echte kansen, met een beetje geluk had Napoli zelfs gewonnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Masterboy het volgende:
De poule van Bayern wordt erg spannend. Alle vier ploegen kunnen van elkaar winnen.
Toch denk ik dat Bayern en City 1e en 2e gaat worden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Ronaldo met hechtingen van het veld af na heel wat zware overtredingen op hem.
Na de wedstrijd tegen Marca (Spaanse sportkrant) : "Me silban porque soy guapo, rico y bueno, y me tienen envidia"
Vertaald - Ik word uitgefloten omdat ik knap, rijk en goed ben, ze zijn allemaal jaloers.
Typische uitspraak van hem weer ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |