quote:
Mwah was weer lomp achterin komen daar kreeg hij geel voor en later in de wedstrijd maakte hij een schwalbe 2e geel.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Harde overtreding? (nog niet gezien).
Ik gok VOOR oktober.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef wolferl het volgende:
Gasperini is voor de winterstop weg, dit gaat Moratti en de achterban niet langer accepikken.
Puber !!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
Flauw maar ik moest lachen om de naam van de club
In zagreb snap ik dat wel. In madrid zullen ze wel wraak willen nemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Ronaldo met hechtingen van het veld af na heel wat zware overtredingen op hem.
Na de wedstrijd tegen Marca (Spaanse sportkrant) : "Me silban porque soy guapo, rico y bueno, y me tienen envidia"
Vertaald - Ik word uitgefloten omdat ik knap, rijk en goed ben, ze zijn allemaal jaloers.
Typische uitspraak van hem weer ....
Villarreal zie ik 4de worden, Napoli deed het niet slecht tegen City ondanks dat het pas hun tweede officiële wedstrijd is dit seizoen. Was wel een leuke pot met weinig echte kansen, met een beetje geluk had Napoli zelfs gewonnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:56 schreef Masterboy het volgende:
De poule van Bayern wordt erg spannend. Alle vier ploegen kunnen van elkaar winnen.
Toch denk ik dat Bayern en City 1e en 2e gaat worden.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Na de wedstrijd tegen Marca (Spaanse sportkrant) : "Me silban porque soy guapo, rico y bueno, y me tienen envidia"
Vertaald - Ik word uitgefloten omdat ik knap, rijk en goed ben, ze zijn allemaal jaloers.
Het is toch ook zo?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef DJWeisz het volgende:
Vrij te ontvangen kanalen bedoel je? Volgens mij zijn die er niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Bayern Munchen - Manchester City.. Weet iemand een zender naast Sport1 die het uitzendt? ( duits/engelse ook goed )
Oh oke , ik kijk em denk ik online dan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrij te ontvangen kanalen bedoel je? Volgens mij zijn die er niet.
Was binnen 24 minuten, nu 34e minuut eerste helftquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze begonnen toch 18.30? zo snel al?
damn nice. Ik verwacht bayern - city 4-2quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was binnen 24 minuten, nu 34e minuut eerste helft
Dat is wel dé wedstrijd van vanavond, zou een leuke uitslag zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
damn nice. Ik verwacht bayern - city 4-2
Idd wel jammer dat Real - Ajax juist per sé vandaag komt. maarja..quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel dé wedstrijd van vanavond, zou een leuke uitslag zijn
twitter:ArgentinaFW twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 18:40:17Javier Zanetti today becomes the player with most appearances as captain in the Champions League, overtaking Maldini. (via @2010MisterChip) reageer retweet
Ik ga beginnen met Ajax kijken maar als ik me teveel ga ergeren schakel ik wel over naar Bayernquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Idd wel jammer dat Real - Ajax juist per sé vandaag komt. maarja..
thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Toen 2-2 en direct daarna de 2-3.
bayern-City!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Leanishibe het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijd ik moet zien.
Kwart voor 9. Pas een jaar of 10 ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bayern-City!
hoe laat begint et ookalweer?
Ik kan niet meer wachten...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwart voor 9. Pas een jaar of 10 ofzo
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef Leanishibe het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad Bayern ga kijken.
Nog niet nee. City komt wat sterker op nu , soms bayern maar het is pas het begin.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Thas het volgende:
1-0 United, Welbeck. Assist van oude meester Giggs.
Spelen echt goed voetbal. Benieuwd of ze weer de finale kunnen halen.quote:
Bayern - ManU weer zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen echt goed voetbal. Benieuwd of ze weer de finale kunnen halen.
Bayern
Barcelona
Napoli
Man Utd
Halve finalisten.
Thanks voor de updatequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 Real Madrid - Ajax.
Ajax speelt ovrigens echt niet slecht
Ehm.. wie verwachtte dat dan? denk dat het wel duidelijk was wie zou gaan winnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Ascendancy het volgende:
Iedereen die veel verwachtte van City
Is toch geen team
Mensen die PL kijken en zien dat ze daar echt uitzonderlijk goede wedstrijden hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ehm.. wie verwachtte dat dan? denk dat het wel duidelijk was wie zou gaan winnenof je bedoeld kwa speelstijl dan ja idd
Veel mensen hadden veel van dit city verwacht. Met die aankopen. Aguero is een prima speler hoor, maar geen Rooney, CR7 of Messi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Thanks voor de update
[..]
Ehm.. wie verwachtte dat dan? denk dat het wel duidelijk was wie zou gaan winnen
Op zich wel, United verdedigt de hele wedstrijd al dramatisch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Wtf, 2-2.
Heeeeerlijke voorzet en kopbal van Frei
Volgens de commentator terecht ook nog.
Baselquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Caland het volgende:
Wtf, 2-2.
Heeeeerlijke voorzet en kopbal van Frei
Volgens de commentator terecht ook nog.
Ohhh zo.. oh nee begreep et ff anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Mensen die PL kijken en zien dat ze daar echt uitzonderlijk goede wedstrijden hebben gespeeld.
Ja idd.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Veel mensen hadden veel van dit city verwacht. Met die aankopen. Aguero is een prima speler hoor, maar geen Rooney, CR7 of Messi.
details?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Confetti het volgende:
Tevez en Dzeko maken ruzie met Mancini op de bank![]()
![]()
Blijkbaar wilt Tevez nu niet meer opwarmen.
Dzeko wordt gewisseld voor De Jong...gaat tekeer tegen Mancini. Tevez wilt niet invallen.quote:
Gebrek aan Rooney en Vidic, dramatische verdediging vandaagquote:
Dat doettie anders nooitquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
wow.. goede beslissing van een Nederlandse scheids :-o
Mancini moet gewoon wegwezen daar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Tarado het volgende:
Wat een wanprestatie van beide clubs uit Manchester, begreep dat Tevez weigerde in te vallen en en nooit meer voor City zal spelen als het aan Mancini ligt
Dat ben ik met je eens, wat een laffe coach is datquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mancini moet gewoon wegwezen daar.
3-3 thuis tegen Basel kan je inderdaad wel als een verlies zien voor ManUquote:Op woensdag 28 september 2011 09:25 schreef sylvietjoo het volgende:
Had Basel graag zien winnenmaar goed. Het Tevez-verhaal krijgt nu alle aandacht hier in de Engelse media, en terecht maar toch ook vrij onverwachte verliezen voor beide Man. clubs.
Idd, Spaanse commentator faaltquote:
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
2 goals alweer van Messi, nu is hij toch op gelijke hoogte met die andere gozert?
komen zendtijd te kort, kan nietquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat ze die schwalbe laten zien van Leverkussen, gaan ze dat ook bij alle Barça wedstrijden doen?
hihiquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat ze die schwalbe laten zien van Leverkussen, gaan ze dat ook bij alle Barça wedstrijden doen?
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
komen zendtijd te kort, kan niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel een bazenkapselquote:Op woensdag 28 september 2011 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen inderdaad, het ziet er niet uit
quote:CSKA Moskou heeft dinsdagavond uitstekende zaken gedaan in Groep B van de Champions League-groepsfase. De Russen pakten uit de eerste twee wedstrijden in totaal maar één punt, maar lieten nu op eigen veld zien dat zij zich nog niet gewonnen geven. Trabzonspor, de verrassende nummer één in de groep, werd met 3-0 van het veld gestuurd door treffers van Seydou Doumbia (twee) en Aleksandrs Cauna. Als gevolg daarvan komt CSKA, net als Trabzonspor, op vier punten.
/
Bij de eerste twee doelpunten was een belangrijke rol weggelegd voor Vágner Love. De Braziliaan leek zich samen met Doumbia stuk te lopen op de Turkse verdediging, maar met een behendig hakje kreeg hij de bal alsnog bij zijn teamgenoot. Doumbia, in de Russische competitie al zeer op dreef met zestien doelpunten, liet zich de kans niet ontglippen en schoot met links uitstekend binnen.
Na rust stond Vágner Love opnieuw aan de basis van een Russisch doelpunt. Dit keer leverde hij de voorzet op Cauna, die een kwartier voor het eindsignaal mooi binnen volleerde langs Tolga Zengin. Karadeniz Firtinasi gaf de strijd op en kreeg vlak voor het einde ook nog de derde tegentreffer om de oren. Doumbia maakte zijn vierde in de groepsfase met een bal over keeper Tonga heen. De Ivoriaan werd vlot daarop gewisseld en kreeg een staande ovatie.
Sport1. 0-1 Bayern direct.quote:
Spanje is te ver weg denk ik voor Bert en De Guzman hoort ook niet bij de 24 man die hij wel kijkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zat met een schuin oog naar City - Villarreal te kijken, en De Guzman is zowaar gewoon de beste speler op het veld. Ik weet niet hoe lang Van Marwijk hem nog over het hoofd kan zien.
Verdedigend welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
de JongHij was toch beter dan Strootman?
Correctie, dat is hij nog steeds.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario krijgt er weer 10 om zijn oren
Ze eten toch alleen paella?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:59 schreef chufi het volgende:
Sierd denk dat ze in Spanje alleen maar tapas eten en verder niks ....
Hoezo won ManU op het nippertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef sylvietjoo het volgende:
ManShitty en ManUre allebei op het nippertje gewonnen![]()
(sorry even afreageren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |