Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:10 schreef j0rdiiii het volgende:
2 goals alweer van Messi, nu is hij toch op gelijke hoogte met die andere gozert?
komen zendtijd te kort, kan nietquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat ze die schwalbe laten zien van Leverkussen, gaan ze dat ook bij alle Barça wedstrijden doen?
hihiquote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Leuk dat ze die schwalbe laten zien van Leverkussen, gaan ze dat ook bij alle Barça wedstrijden doen?
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
komen zendtijd te kort, kan niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel een bazenkapselquote:Op woensdag 28 september 2011 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen inderdaad, het ziet er niet uit
quote:CSKA Moskou heeft dinsdagavond uitstekende zaken gedaan in Groep B van de Champions League-groepsfase. De Russen pakten uit de eerste twee wedstrijden in totaal maar één punt, maar lieten nu op eigen veld zien dat zij zich nog niet gewonnen geven. Trabzonspor, de verrassende nummer één in de groep, werd met 3-0 van het veld gestuurd door treffers van Seydou Doumbia (twee) en Aleksandrs Cauna. Als gevolg daarvan komt CSKA, net als Trabzonspor, op vier punten.
/
Bij de eerste twee doelpunten was een belangrijke rol weggelegd voor Vágner Love. De Braziliaan leek zich samen met Doumbia stuk te lopen op de Turkse verdediging, maar met een behendig hakje kreeg hij de bal alsnog bij zijn teamgenoot. Doumbia, in de Russische competitie al zeer op dreef met zestien doelpunten, liet zich de kans niet ontglippen en schoot met links uitstekend binnen.
Na rust stond Vágner Love opnieuw aan de basis van een Russisch doelpunt. Dit keer leverde hij de voorzet op Cauna, die een kwartier voor het eindsignaal mooi binnen volleerde langs Tolga Zengin. Karadeniz Firtinasi gaf de strijd op en kreeg vlak voor het einde ook nog de derde tegentreffer om de oren. Doumbia maakte zijn vierde in de groepsfase met een bal over keeper Tonga heen. De Ivoriaan werd vlot daarop gewisseld en kreeg een staande ovatie.
Sport1. 0-1 Bayern direct.quote:
Spanje is te ver weg denk ik voor Bert en De Guzman hoort ook niet bij de 24 man die hij wel kijkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zat met een schuin oog naar City - Villarreal te kijken, en De Guzman is zowaar gewoon de beste speler op het veld. Ik weet niet hoe lang Van Marwijk hem nog over het hoofd kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |