Inmiddels een oude man, ook al zou hij bij RSH een junior zijn qua leeftijd. Maar verder een uitgepierde renner die dit jaar kleurlozer dan kleurloos de Giro mocht rijden. Beste klassering in een rit, 67ste.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Szura het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Cyril Dessel? Nog zo'n Fransoos die de gele trui greep na een lange ontsnapping paar jaar terug.
is het al zo erg...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Inmiddels een oude man, ook al zou hij bij RSH een junior zijn qua leeftijd. Maar verder een uitgepierde renner die dit jaar kleurlozer dan kleurloos de Giro mocht rijden. Beste klassering in een rit, 67ste.
daar was tie hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
een bochtje om en daar liggen ze ineens... komop maarten!
Ik hoorde hem ook inderdaadquote:
Kun je nagaan, ik had niet eens meegekregen dat ie de Giro heeft geredenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Inmiddels een oude man, ook al zou hij bij RSH een junior zijn qua leeftijd. Maar verder een uitgepierde renner die dit jaar kleurlozer dan kleurloos de Giro mocht rijden. Beste klassering in een rit, 67ste.
Denk het niet. Hij heeft 2,5 minuut op Evans en de Schlecks. Eén van hen pakt dat vast wel terug.quote:
Een nieuwe invalshoek om dezelfde dingen te kunnen zeverenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef pullup het volgende:
Herbert heeft dit jaar die pelgrims route als rode draad ontdekt geloof ikIk kan me in ieder geval niet herinneren dat hij het er de vorige jaren zo vaak over heeft gehad.
Maar die twee gaan pas op de laatste 5km dan hoeft Voeckler niet zoveel te verliezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk het niet. Hij heeft 2,5 minuut op Evans en de Schlecks. Eén van hen pakt dat vast wel terug.
Hij zelf ook niet, 2006 was natuurlijk ook een vreemde TDF omdat veel favorieten bij de start al verdwenen waren. Dan krijg je wel eens renners in de top van het klassement die daar eigenlijk niet thuis horen. Grote kans dat zoiets dit jaar ook gebeurt omdat er nogal wat top 10 of top 20 materiaal thuis zit of zelfs nog in het ziekenhuis ligt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Kun je nagaan, ik had niet eens meegekregen dat ie de Giro heeft gereden
Ja inderdaad, in 2008 pakte hij zelfs nog een etappezege.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij zelf ook niet, 2006 was natuurlijk ook een vreemde TDF omdat veel favorieten bij de start al verdwenen waren. Dan krijg je wel eens renners in de top van het klassement die daar eigenlijk niet thuis horen. Grote kans dat zoiets dit jaar ook gebeurt omdat er nogal wat top 10 of top 20 materiaal thuis zit of zelfs nog in het ziekenhuis ligt.
Dessel brak vrij laat door maar is na die doorbraak doorgegaan met waar hij goed in was, pelotonopvulling. Ook al was TDF 2008 nog wel redelijk.
Soort van Kirsipuu.quote:
Dus hij zou er wellicht goed aan doen om vandaag of morgen eens wat tijd te verliezen en dan zaterdag mee proberen te zitten in een ontsnapping om de ritoverwinning en de bollentrui op te eisen?quote:
jij snapt en volgt het echt niet hequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:17 schreef Moonlighter het volgende:
Hwhaha hoor ze is
Mollema rijdt als een krant!!!!
Yup, denk dat hij ook zoiets van plan is, alhoewel de bolletjestrui er niet in zit denk ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus hij zou er wellicht goed aan doen om vandaag of morgen eens wat tijd te verliezen en dan zaterdag mee proberen te zitten in een ontsnapping om de ritoverwinning en de bollentrui op te eisen?
Zaterdag zijn er 72 punten te verdienen als hij overal als eerste aankomt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, denk dat hij ook zoiets van plan is, alhoewel de bolletjestrui er niet in zit denk ik.
Heeft hij al een keer verteld aan tafelquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we dit verhaal vanavond nog wel uit de mond van Gert zelf gaan horen... helaas
Heeft 'ie al verteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we dit verhaal vanavond nog wel uit de mond van Gert zelf gaan horen... helaas
Oh gelukkigquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Heeft hij al een keer verteld aan tafel
Gelukkig is de Tour niet op SBSquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef Nober het volgende:
Belgen met het nieuws en weer, hebben die geen internet!!
Ik ook, de eerste paar dagen was hij nog wel grappigquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik ben die kerel beu
Piet: Vandaag geef ik het fietsweer.. een 7,5 (stormt buiten)quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Gelukkig is de Tour niet op SBS
"We gaan er even tussenuit voor het weer met Piet"
Perez en Gutierrez?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef NightDream het volgende:
Zitten er redelijke klimmers in de kopgroep?
De twee spanjaarden kunnen redelijk klimmen en thomas als hij erg goed is... van de fransen verwacht ik niet veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef NightDream het volgende:
Zitten er redelijke klimmers in de kopgroep?
Niks in de bergen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
8 minuten is best veel daar had een nler bij gemoeten
Veel te weinig voor de kopgroep om enige kans te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
Mollema zal het gewoon nooit gaan maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij snapt en volgt het echt niet he
Ik zou als renner wel gestoord worden van dat geluid continuequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Susi het volgende:
Echt, dat zwaaien naar de tvhelicopter. Nooit begrepen.
Dit dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef OProg het volgende:
Volgens mij zijn de heren Ducrot en Dijkstra bijvoorbeeld Carlos Sastre vergeten, die in 2006 en 2010 ook alle grote rondes reed. Met een meer dan behoorlijk resultaat trouwens.
De pelgrimsroute naar Santiago is wel cool. Ben er twee keer heengefietst en zou het zo een derde keer doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een nieuwe invalshoek om dezelfde dingen te kunnen zeveren
Een keer pfeiffer gehad, daarna valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Mollema zal het gewoon nooit gaan maken.
Hij is te vaak ziek.
Wou jij beweren dat hij hier goed rijdt?
Ik las nierquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
dat geluid is toch nep?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou als renner wel gestoord worden van dat geluid continue
Net als bij Sitcoms die lachband nep is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, speciaal voor de kijkers erin gezet
okequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef Moonlighter het volgende:
Als je ziet hoe veel kritiek Gesink kreeg na een gigantische valpartij en dan ziet hoe iedereen het slechte rijden van Mollema probeert goed te praten vind ik onbegrijpelijk.
Wat vind jij er slecht aan? Hij komt hier niet voor het klassement en is een paar dagen wat ziekjes geweest. Hij dringt dan niet aan, want dat klassement boeit hem hier niets. Gesink bijstaan en zelf voor een etappe gaan, meer hoeft dat niet te zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef Moonlighter het volgende:
Als je ziet hoe veel kritiek Gesink kreeg na een gigantische valpartij en dan ziet hoe iedereen het slechte rijden van Mollema probeert goed te praten vind ik onbegrijpelijk.
en dat is gebaseerd op wat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Mollema zal het gewoon nooit gaan maken.
quote:Hij is te vaak ziek.
dat hij een paar keer tijd verloren heeft, heeft ook andere redenen dat het griepje waarvan hij al weer herstellende is. En wat boeit het als hij tijd verliest in de tour tot nu toe? Dat is geen maatstaf of hij goed rijdtquote:Wou jij beweren dat hij hier goed rijdt?
Mollema kan nog best een goede tour rijden als hij in de bergen Gesink goed bij kan staan of zelf voor een etappe-overwinning kan rijden. Zijn klassement boeit toch niets, dus als hij een paar minuten in de vlakke etappes verliest, maakt het niets uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef Moonlighter het volgende:
Moonlighter is gewoon aan het trollen. Echt werkelijk waar, die uitspraken baseren op een paar nonsens beweringenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en dat is gebaseerd op wat?
Dit:
[..]
[..]
dat hij een paar keer tijd verloren heeft, heeft ook andere redenen dat het griepje waarvan hij al weer herstellende is. En wat boeit het als hij tijd verliest in de tour tot nu toe? Dat is geen maatstaf of hij goed rijdt
Volgens mij is het wel een echte lachband hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als bij Sitcoms die lachband nep is.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een echte lachband hoor.
En zonder die lekke band had hij waarschijnlijk het podium gehaald in de RvZ.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Mollema gaat echt nog wel een keer iets laten zien. Die wordt niet voor niets 12e in de Giro ondanks dat hij niet mee zat in de grote ontsnapping. Mensen moeten gewoon genieten van de sport en niet te veel zeiken
Met dank aan Leopard, hoop dat Andy's ketting dit keer ook overslaat en een heel pak renners wegknalt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En zonder die lekke band had hij waarschijnlijk het podium gehaald in de RvZ.
Ja en dan mag ik toch van zo iemand verwachten dat hij niet al op 23 minuten staat terwijl de bergen nog moeten beginnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En zonder die lekke band had hij waarschijnlijk het podium gehaald in de RvZ.
Arnould lijkt me inderdaad hierin gelijk hebben... Dr zit nog een tussensprintje voor de eerste klim, en de grote meneren willen voorin komen... Daarbij zijn de mannen voorop nu ook niet de meest notoire klimmers, dus die mogen nu best een minuut of 10 krijgen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Nober het volgende:
13:35 - Arnould Doesn’t Agree With Voeckler...
Although Voeckler has stated that he would prefer the escape not to gain over eight minutes, the directeur sportif of Europcar has stated that he believes it’s okay for the Thomas group to gain around 10 minutes. "It’s not really dangerous," said Dominique Arnould."There is enough time to catch up. "We also know that, just before the first climb, there will be accelerations because several teams will want to place their leaders in a good position. As a result, the break will lose two to three minutes relatively quickly..."
Nee, dat mag je niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik toch van zo iemand verwachten dat hij niet al op 23 minuten staat terwijl de bergen nog moeten beginnen?
Dat kun je zelf toch wel opzoeken?quote:
Jij moet helemaal niets verwachten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik toch van zo iemand verwachten dat hij niet al op 23 minuten staat terwijl de bergen nog moeten beginnen?
En wat maakt het precies uit of hij nu op 10 of op 23 minuten staat? Allemaal totaal niet relevant. Er is maar 1 klassement dat voor Rabo boeiend is vanaf de start, en dat is Gesink. Daar is nu Sanchez min of meer bij gekomen, maar wordt nog niet op gegooktquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Het is een knecht, alles draait om Gesink dus mag Mollema zoveel tijd verliezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |