Gelukkig is de Tour niet op SBSquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef Nober het volgende:
Belgen met het nieuws en weer, hebben die geen internet!!
Ik ook, de eerste paar dagen was hij nog wel grappigquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh gelukkig
Ik ben die kerel beu
Piet: Vandaag geef ik het fietsweer.. een 7,5 (stormt buiten)quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Gelukkig is de Tour niet op SBS
"We gaan er even tussenuit voor het weer met Piet"
Perez en Gutierrez?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef NightDream het volgende:
Zitten er redelijke klimmers in de kopgroep?
De twee spanjaarden kunnen redelijk klimmen en thomas als hij erg goed is... van de fransen verwacht ik niet veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef NightDream het volgende:
Zitten er redelijke klimmers in de kopgroep?
Niks in de bergen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
8 minuten is best veel daar had een nler bij gemoeten
Veel te weinig voor de kopgroep om enige kans te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
Mollema zal het gewoon nooit gaan maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:25 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij snapt en volgt het echt niet he
Ik zou als renner wel gestoord worden van dat geluid continuequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Susi het volgende:
Echt, dat zwaaien naar de tvhelicopter. Nooit begrepen.
Dit dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:29 schreef OProg het volgende:
Volgens mij zijn de heren Ducrot en Dijkstra bijvoorbeeld Carlos Sastre vergeten, die in 2006 en 2010 ook alle grote rondes reed. Met een meer dan behoorlijk resultaat trouwens.
De pelgrimsroute naar Santiago is wel cool. Ben er twee keer heengefietst en zou het zo een derde keer doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een nieuwe invalshoek om dezelfde dingen te kunnen zeveren
Een keer pfeiffer gehad, daarna valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Mollema zal het gewoon nooit gaan maken.
Hij is te vaak ziek.
Wou jij beweren dat hij hier goed rijdt?
Ik las nierquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Cara het volgende:
dat geluid is toch nep?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou als renner wel gestoord worden van dat geluid continue
Net als bij Sitcoms die lachband nep is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Klopt, speciaal voor de kijkers erin gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |