zag het ja. Boogerd die wint op La Plagne, Knaven Parijs-Roubaix. Dat waren de hoogtepunten van die tijd...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef Ericr het volgende:
1) Kroon
2) Knaven
3) Dekker
En toen stelde op wat uitschieters van Dekker en Boogerd na het Nederlandse wielrennen toch ook niet zoveel voor. Inmiddels precies 9 jaar geleden.
VBL is verderop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Houd je bek eens, zou ook werken.
Ruigh denk ik???quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef Lagrinta het volgende:
Over welke renner had Herbert het net?
Wist het niet, kwam hem tegen, en kon het niet zo snel vinden via mijn iPad of het al gepost was....had het wel kunnen verwachten natuurlijk.quote:
Dit dus. Wat een gezeur ineens hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Leuke sfeer in dit topickunnen we het niet gewoon over de etappe hebben?
Ah oke. Is niet erg vrind.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:52 schreef Freudie het volgende:
[..]
Wist het niet, kwam hem tegen, en kon het niet zo snel vinden via mijn iPad of het al gepost was....had het wel kunnen verwachten natuurlijk.
Ik hoop inderdaad (en wie niet?) op een nieuwe Nederlandse held. Vind het daarom ook niet gek dat iedereen zich vast klampt aan Johnny en aan Gesink. Maar om nu te ze tot de absolute top te rekenen gaat te ver.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef Ericr het volgende:
1) Kroon
2) Knaven
3) Dekker
En toen stelde op wat uitschieters van Dekker en Boogerd na het Nederlandse wielrennen toch ook niet zoveel voor. Inmiddels precies 9 jaar geleden.
Gesink hoort gewoon bij de beste 10, als dat geen top meer is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad (en wie niet?) op een nieuwe Nederlandse held. Vind het daarom ook niet gek dat iedereen zich vast klampt aan Johnny en aan Gesink. Maar om nu te ze tot de absolute top te rekenen gaat te ver.
Ik hoop dat Gesink of Thomas Dekker in de toekomst echt een keer het podium halen.
Das waar..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, gezien de klimmen die nog komen stelt 7 minuten niet veel voor.
Moncoutié voor de verandering eens van voren laten fietsenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Sdivad het volgende:
Wat is de bedoeling van dat Cofidis-treintje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |