Ja, laat mij hier maar eens grondig opruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Ericr het volgende:
Niks ten nadele van Ambriosius maar deze sectie zou wel een extra mod kunnen gebruiken.
Zoek eens wat zelf op: www.letour.frquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Hoelaat verwachten ze de finish met al die bergen? Moet werken later op de middag
17:16quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Hoelaat verwachten ze de finish met al die bergen? Moet werken later op de middag
Rustig maar jongen dadelijk hoor je "Waar zit Gesink"quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef meeks40 het volgende:
Oh God, krijgen we aflevering 999 van het heldenverhaal Sjonnie...
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, laat mij hier maar eens grondig opruimen.
Ik wil het ook best doen, heb toch al ervaring met bans uitdelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
bij Fok is het toch, maak de grootste troll mod, dan komt het wel goed. If you can;t beat them, join them!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Kap hier nou eens mee. Je bent niet grappig.quote:
Tijdschema's op Letour.fr. FFS dat kun je toch zelf ook wel bedenken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Dat zei Mart Smeets ook in zijn column van vandaag over falende Franse renners.quote:
ff lezen dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zei Mart Smeets ook in zijn column van vandaag over falende Franse renners.
Zolang het saai is op tv en er mensen op happenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
post niet van zulke trollreacties.
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kap hier nou eens mee. Je bent niet grappig.
Rules are rules. Don't break themquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Leuke sfeer in dit topickunnen we het niet gewoon over de etappe hebben?
Houd je bek eens, zou ook werken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.
Stop eens met je getroll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zolang het saai is op tv en er mensen op happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |