Oh hoeft dat niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat zit iedereen te zeuren dat er zoveel topics zijn.
Alsof je het door moet lezen.
TV gaat nu ook uitzenden.
quote:Knieproblemen Contador minder, bij Westra niet
Gepubliceerd op woensdag 13 juli 2011 om 21:47
De rechterknie van Alberto Contador is bijna hersteld, zo meldt de titelverdediger in de Tour de France via Twitter. El Pistolero smakte in de voorbije dagen meermaals tegen het asfalt, waarbij hij gehavend raakte aan zijn knie. Het ergste is voorbij.
Dat is precies op het juiste moment, want morgen (donderdag) staat de eerste echte bergrit op het programma. In de bergen zal Contador zijn achterstand goed moeten maken, wil hij voor de vierde keer in zijn carrière La Grande Boucle winnen. De Spaanse veelvraat laat in elk geval weten erg veel zin te hebben in de bergen.
Bij Lieuwe Westra beginnen de knieproblemen nu juist op te spelen, twittert de Fries. Hij liep de schade op in de elfde rit (woensdag). “Na honderd kilometer kreeg ik last van mijn knie. Ik hoop dat het morgen beter is”, schrijft de Vacansoleil-DCM-renner.
Door de nieuwe regel hoeven lapo's niet meer te gelden in dit soort langer dan 2 topic reeksenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
waarom open jij deze dan? Ik had toch de lapo?
Althans gisteren vertelde iemand dat die pas op zaterdag terug is....quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk mis ik hem ook niet. Ik vind twee commentatoren wel genoeg
In het geval van H&M vind ik het eerder twee te veel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk mis ik hem ook niet. Ik vind twee commentatoren wel genoeg
er is nog niks op tv danquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:31 schreef Robbiee het volgende:
Waar kijken jullie voordat het op tv uitgezonden wordt?
neequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dus ook niet op internet?
letour.fr voor een liveticker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dus ook niet op internet?
Altijd goed als mensen hun fouten inzienquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef JeanRobic het volgende:
en @ iedereen, sorry gister voor de Kivilev-opmerking, waarmee ik de Weilandt-opmerking uitdaagde. Was nog al triest. Mijn excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |