Oh hoeft dat niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat zit iedereen te zeuren dat er zoveel topics zijn.
Alsof je het door moet lezen.
TV gaat nu ook uitzenden.
quote:Knieproblemen Contador minder, bij Westra niet
Gepubliceerd op woensdag 13 juli 2011 om 21:47
De rechterknie van Alberto Contador is bijna hersteld, zo meldt de titelverdediger in de Tour de France via Twitter. El Pistolero smakte in de voorbije dagen meermaals tegen het asfalt, waarbij hij gehavend raakte aan zijn knie. Het ergste is voorbij.
Dat is precies op het juiste moment, want morgen (donderdag) staat de eerste echte bergrit op het programma. In de bergen zal Contador zijn achterstand goed moeten maken, wil hij voor de vierde keer in zijn carrière La Grande Boucle winnen. De Spaanse veelvraat laat in elk geval weten erg veel zin te hebben in de bergen.
Bij Lieuwe Westra beginnen de knieproblemen nu juist op te spelen, twittert de Fries. Hij liep de schade op in de elfde rit (woensdag). “Na honderd kilometer kreeg ik last van mijn knie. Ik hoop dat het morgen beter is”, schrijft de Vacansoleil-DCM-renner.
Door de nieuwe regel hoeven lapo's niet meer te gelden in dit soort langer dan 2 topic reeksenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
waarom open jij deze dan? Ik had toch de lapo?
Althans gisteren vertelde iemand dat die pas op zaterdag terug is....quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk mis ik hem ook niet. Ik vind twee commentatoren wel genoeg
In het geval van H&M vind ik het eerder twee te veel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk mis ik hem ook niet. Ik vind twee commentatoren wel genoeg
er is nog niks op tv danquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:31 schreef Robbiee het volgende:
Waar kijken jullie voordat het op tv uitgezonden wordt?
neequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dus ook niet op internet?
letour.fr voor een liveticker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dus ook niet op internet?
Altijd goed als mensen hun fouten inzienquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:33 schreef JeanRobic het volgende:
en @ iedereen, sorry gister voor de Kivilev-opmerking, waarmee ik de Weilandt-opmerking uitdaagde. Was nog al triest. Mijn excuses.
Die zie ik geen top 20 klassement rijden...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef JeanRobic het volgende:
Trouwens top van renners die mij bovenmatig interesseren voor het klassement:
Tony Martin
P. Gilbert
Oh dat heb ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was al een paar weken geleden gebeurd.
Zal ik het dan maar vast zeggen? Gesink moet afstappen en de Vuelta gaan rijden de Tour is gewoon een niveau te hoog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef Drebbelman het volgende:
Gilbert gaat zichzelf op de tourmalet wel tegenkomen.
Gesink mogen we vandaag ook niet teveel van hopen, ben ik bang. Al zal Nederland vanavond wel weer in rep en roer zijn als hij het tempo niet bij kon benen.
Ik ben erg benieuwd naar Ruijgh, Velits en Coppel.
Contador gaat vandaag winnen.
etappe 5 alquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Drebbelman het volgende:
Kern schijnt ook afgestapt te zijn met knieproblemen.;)
haha, leve de NOSquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Drebbelman het volgende:
Vorige week al, nog meer nieuws?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Drebbelman het volgende:
Als je maar niet gaat vertellen dat Van den Broeck eruit is dan vind ik het allemaal wel een dikke prima.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat vertellen dat Van den Broeck eruit is dan vind ik het allemaal wel een dikke prima.
Boonen gaat niet in Parijs winnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef Nober het volgende:
Stage 11
104 GADRET John (FRA) AG2R LA MONDIALE non-starter
Stage 10
197 KOLOBNEV Alexandr (RUS) KATUSHA TEAM non-starter
78 POPOVYCH Yaroslav (UKR) TEAM RADIOSHACK non-starter
Stage 9
207 POELS Wouter (NED) VACANSOLEIL-DCM withdrawls
192 BRUTT Pavel (RUS) KATUSHA TEAM withdrawls
61 VINOKOUROV Alexandre (KAZ) PRO TEAM ASTANA withdrawls
59 ZABRISKIE David (USA) TEAM GARMIN - CERVELO withdrawls
44 GARATE Juan Manuel (ESP) RABOBANK CYCLING TEAM non-starter
39 WILLEMS Frederik (BEL) OMEGA PHARMA - LOTTO withdrawls
31 VAN DEN BROECK Jurgen (BEL) OMEGA PHARMA - LOTTO withdrawls
26 TXURRUKA Amets (ESP) EUSKALTEL - EUSKADI withdrawls
Stage 8
86 INTXAUSTI Benat (ESP) MOVISTAR TEAM withdrawls
72 HORNER Christopher (USA) TEAM RADIOSHACK non-starter
Stage 7
136 PAURIOL Rémi (FRA) FDJ withdrawls
122 BOONEN Tom (BEL) QUICK STEP CYCLING TEAM withdrawls
111 WIGGINS Bradley (GBR) SKY PROCYCLING withdrawls
Stage 6
87 KIRYIENKA Vasil (BLR) MOVISTAR TEAM outside time limit
28 VELASCO Ivan (ESP) EUSKALTEL - EUSKADI non-starter
Stage 5
186 KERN Christophe (FRA) TEAM EUROPCAR withdrawls
71 BRAJKOVIC Janez (SLO) TEAM RADIOSHACK withdrawls
Stage 4
37 VAN DE WALLE Jurgen (BEL) OMEGA PHARMA - LOTTO withdrawls
Kunnen we nu weer naar de actualiteit? Bedankt.
De Vuelta is zwaarder dan de tour hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar vast zeggen? Gesink moet afstappen en de Vuelta gaan rijden de Tour is gewoon een niveau te hoog.
Jij begint er over, wat is er mee?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef Sunshineboy het volgende:
Zelfs hier beginnen ze al over twitter.......
Pas 63 keer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef Freudie het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Heb normaal gesproken niet zoveel met Spaanse rijders maar zou het LL Sanchez wel gunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Cara het volgende:
We zullen zien of LL Sanchez in het geel gaat vanmiddag
jaquote:
Optyfenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:42 schreef Ferdii het volgende:
Brajkovic heeft laten weten dat ie voor de etappe winst gaat door zich door popo naar boven te laten duwen
Dan zeg je gewoon niks. Waarom moet iedereen elke gedachtescheet posten? Omdat het saai is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
goedemorgen. Het is nog een beetje saai.
Qua zenuwachtig gekloot niet, dat scheelt al heel veel energie. In de Vuelta zijn ook valpartijen maar dat zenuwachtige gedoe om maar voorin te zitten vanaf km 0 zie je toch veel minder in de Vuelta.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De Vuelta is zwaarder dan de tour hoor
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon niks. Waarom moet iedereen elke gedachtescheet posten? Omdat het saai is?
Nee. Optyfen zegt-ie toch?!quote:
Ja, laat mij hier maar eens grondig opruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Ericr het volgende:
Niks ten nadele van Ambriosius maar deze sectie zou wel een extra mod kunnen gebruiken.
Zoek eens wat zelf op: www.letour.frquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Hoelaat verwachten ze de finish met al die bergen? Moet werken later op de middag
17:16quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Hoelaat verwachten ze de finish met al die bergen? Moet werken later op de middag
Rustig maar jongen dadelijk hoor je "Waar zit Gesink"quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef meeks40 het volgende:
Oh God, krijgen we aflevering 999 van het heldenverhaal Sjonnie...
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, laat mij hier maar eens grondig opruimen.
Ik wil het ook best doen, heb toch al ervaring met bans uitdelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
bij Fok is het toch, maak de grootste troll mod, dan komt het wel goed. If you can;t beat them, join them!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Kap hier nou eens mee. Je bent niet grappig.quote:
Tijdschema's op Letour.fr. FFS dat kun je toch zelf ook wel bedenken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef Robbiee het volgende:
Dat zei Mart Smeets ook in zijn column van vandaag over falende Franse renners.quote:
ff lezen dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zei Mart Smeets ook in zijn column van vandaag over falende Franse renners.
Zolang het saai is op tv en er mensen op happenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
post niet van zulke trollreacties.
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kap hier nou eens mee. Je bent niet grappig.
Rules are rules. Don't break themquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Leuke sfeer in dit topickunnen we het niet gewoon over de etappe hebben?
Houd je bek eens, zou ook werken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent te serieus, ontspan eens zou veel relaxter zijn.
Stop eens met je getroll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zolang het saai is op tv en er mensen op happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |