ik wel. Mooie stijl van koersen. altijd de aanval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee
Jerome? die staat echt al sinds etappe 1 laatste volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:08 schreef JeanRobic het volgende:
wie is die gehandicapte van Europcar??
Contador en Gesink bij elkaar zie ik liever.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:07 schreef Remzz het volgende:
Flecha en Hoogerland naast elkaar blijft toch een mooi gezicht
Als ie die gekke maniertjes voor zich houdt, zou het echt een geweldenaar zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef JeanRobic het volgende:
[..]
ik wel. Mooie stijl van koersen. altijd de aanval.
Het leukste is als een Nederlandse renner weer eens een keer in een touretappe als eerste over de finish komt! Is veel te lang geledenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Contador en Gesink bij elkaar zie ik liever.
Zijn genoeg Fransen waar echt niets mee te beleven is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ie die gekke maniertjes voor zich houdt, zou het echt een geweldenaar zijn.
kopgroep van 6 man, op 7 minuten. Sterkste man is Thomasquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Net terug van een heerlijk fietsritje door de storm en regen.. al wat gebeurd?
En Riblon ook zo'n heldquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Szura het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Cyril Dessel? Nog zo'n Fransoos die de gele trui greep na een lange ontsnapping paar jaar terug.
alleen niet voor Johnny H.... helaasquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Die aanpassingen om de bollen- en de groene trui te upgraden zijn wel een goeie zaak...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Mani89 het volgende:
Net terug van een heerlijk fietsritje door de storm en regen.. al wat gebeurd?
Pyreneeën heb je, Pyrejaën kun je krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
een bochtje om en daar liggen ze ineens... komop maarten!
Groene trui zeker, bollentrui vind ik nog te vroeg om een conclusie te trekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Die aanpassingen om de bollen- en de groene trui te upgraden zijn wel een goeie zaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |