Lulquote:
We hebben ook de godganze dag deze muziek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker met die verneukte hemel van je.
quote:
De zangers zijn ook kut, maar het is de enige Johnny Jordaan Medley op YouTube.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
Gordon, daar krijg je zelf als homo nog een slappe van lijkt me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
Gordon, daar moet je zelfs als homo nog een slappe van krijgen.
Grappig dat je ze alleen in Nederland, Zwitserland en de Oekraine kan krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Als ik mijn studie afgerond heb koop ik een Christiaan van der Klaauw
Wat een mooie dingen zeg, niet normaal.
De ironie.quote:Imperador
Grand Hotel 'Ukraina'
Karla Marxa Avanue
Dnepropetrovsk
Ukraine
Tel: +38 056 370 38 39
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
Echt, een hemel vol met Amsterdamse folklore is pas echt een hemel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.
Krijg lekker de tyfus, cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.
Als we dat moeten beschouwen als 'onze cultuur' dan zie ik het somber in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg lekker de tyfus, cultuurbarbaar.
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.quote:
Welke meet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
Koos moet op de meet ook dit taalgebruik hanteren
Die bij jou thuis morgen.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.
De hel is heel anders dan je denkt. Ik werd rondgeleid in de beach club vol mooie mannen die de hel is. Het is een zonnig strand met kristalhelder water, met een prachtig bos er achter. Overal barretjes en lekker eten.
Heerlijk luieren in een hangmat en een beetje fokken en cocktails drinken, jep, er is internet in de Hel, wat denken jullie dan.
Goed, na een paar dagen had ik zin de buurt een beetje te verkennen. Ik liep het strand af en na een uur of twee lopen kwam ik bij wat een vulkaanachtig gebied was, het rook er naar zwavel. Toen ik over een kraterrand keek zag ik het hellevuur, met mensen erin. Ik was geschokt. De duivel had me belogen. Het was helemaal geen resort.
Daar ik aan de duivel dacht verscheen hij meteen en overstuur schold ik hem uit. Hij keek me minzaam aan en zei, pietje pietje was is er met je aan de hand, waarom ben je zo overstuur.
Ik wees op het hellevuur en zei, je hebt me belogen.
Hij schudde zijn hoofd en lachte, nee joh, das voor de christenen, die willen dat zo, net zoals jij deze beachclub wilt...
[..]
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.
De hel is heel anders dan je denkt. Ik werd rondgeleid in de beach club vol mooie mannen die de hel is. Het is een zonnig strand met kristalhelder water, met een prachtig bos er achter. Overal barretjes en lekker eten.
Heerlijk luieren in een hangmat en een beetje fokken en cocktails drinken, jep, er is internet in de Hel, wat denken jullie dan.
Goed, na een paar dagen had ik zin de buurt een beetje te verkennen. Ik liep het strand af en na een uur of twee lopen kwam ik bij wat een vulkaanachtig gebied was, het rook er naar zwavel. Toen ik over een kraterrand keek zag ik het hellevuur, met mensen erin. Ik was geschokt. De duivel had me belogen. Het was helemaal geen resort.
Daar ik aan de duivel dacht verscheen hij meteen en overstuur schold ik hem uit. Hij keek me minzaam aan en zei, pietje pietje was is er met je aan de hand, waarom ben je zo overstuur.
Hij schudde zijn hoofd en lachte, nee joh, das voor de christenen, die willen dat zo, net zoals jij deze beachclub wilt...
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we dat moeten beschouwen als 'onze cultuur' dan zie ik het somber in.
En duinen natuurlijk, net als bij Maspalomasquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest gek genoeg ook lachen om "met een prachtig bos er achter".
Nee, Jan Pieterszoon Coen zn heldendadenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.
Die zou ik echt niet kunnen missen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.
Hm, in dat geval moge het geen hel meer heten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En duinen natuurlijk, net als bij Maspalomas
En daar twijfel je aan met die naam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
Brabant mix gespoten over mijn gras tegen onkruid, gaat mijn gras kapot en het onkruid niet. Kutzooi.
Ik heb genoeg aan patat, haring en poffertjes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zou ik echt niet kunnen missen.
Dönner![]()
![]()
Heb nog Paella over, veel te veel gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan patat, haring en poffertjes.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een ware delicatesse, ik kom wel langs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nog Paella over, veel te veel gemaakt.
Altijd prima gedaan, nu niet. Zal wel aan het weer liggen of zo. Maar goed, nu Herbie kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En daar twijfel je aan met die naam?
Pizza komt ook van de Italiaanse gastarbeiders hequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van haring?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak wel Hollandsche pizza met haring i.p.v. sardientjes, baklever i.p.v. salami en boerenkool i.p.v. pepers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pizza komt ook van de Italiaanse gastarbeiders he
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van haring?
[ afbeelding ]
Vond em wel briljant, eigenlijk.quote:
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.quote:
Als ik dat combineer met jouw hierboven geposte muzieksmaak kom je op mij over als een heel volkse jongen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.
Oke, ik houd op. Maar het plaatje blijft briljant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik dat combineer met jouw hierboven geposte muzieksmaak kom je op mij over als een heel volkse jongen.
Haal ik de Crisco uit de koelkastquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een ware delicatesse, ik kom wel langs.
Held.quote:
Fijn plan, wat bakken we?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haal ik de Crisco uit de koelkast
Dat vind ik zo'n opmerkelijke tegenstelling, vandaar, maar je hebt zeker een valide punt dat iedereen op z'n eigen manier ook eens wat druk van de ketel moet laten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.
Een man moet ook wat doen naast de gala's en diners.
Och niks mis met lekker gek doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n opmerkelijke tegenstelling, vandaar, maar je hebt zeker een valide punt dat iedereen op z'n eigen manier ook eens wat druk van de ketel moet laten.
Hou daar nou eens over op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks mis met lekker gek doen.
Zelfs GS, die steelt thee van de PvdA.
Hier, voor jou scheetquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.
Een man moet ook wat doen naast de gala's en diners.
Nee, dat gaat nooit meer van je blazoen af.quote:
quote:Phil Collinstan is ranked 2nd in FOKPOL and 20,261st in the world for Most Godforsaken.
Dat vind ik dus wel mooi inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
Het kan altijd erger (en nog beter dus!)
Dat is gewoon mooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel mooi inderdaad.
Uitmuntende smaak mijnheer.quote:
Misschien kun je ze daarmee wegjagen. Moet je alleen geen Culture Club gaan draaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nou Koos, ik had toch liever de 80s classics van Phil
Oud nieuwsquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Gemeentelijk 'blowverbod' in strijd met Opiumwet
Take that, moederneukers.
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Gemeentelijk 'blowverbod' in strijd met Opiumwet
Take that, moederneukers.
Natuurlijk, daar ben je Homo voor.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben je Homo voor.
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
Ik ben trots op ons gedoogbeleid.quote:
Ik denk niet dat ze dat gaat lukken of uberhaupt gaan proberen. Die wietpas is verder al een schijnoplossing eerste klas. Bedacht door de liefhebber van Vrijheid en Democratie: onze Ivo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
God, dat je na 3 jaar nog steeds niet doorhebt dat ik je sar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift noemt de Holocaust een goed voorbeeld
Welk land zou jou nu als burger willen hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil jou ermee kwellen. Als ik joden zou kennen, had ik ze het laten lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God, dat je na 3 jaar nog steeds niet doorhebt dat ik je sar.
Geweldig.quote:
Duitsland.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welk land zou jou nu als burger willen hebben.
En dan??quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik reed net achter een dikke Mercedes die voorrang verleende op een rotonde
Ik hoop dat ie in z'n achteruitkijkspiegel keek toen ik claxoneerde, dan heeft ie me m'n hoofd zien schudden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |