Lulquote:
We hebben ook de godganze dag deze muziek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zoekt het maar lekker met die verneukte hemel van je.
quote:
De zangers zijn ook kut, maar het is de enige Johnny Jordaan Medley op YouTube.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
Gordon, daar krijg je zelf als homo nog een slappe van lijkt me.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
Gordon, daar moet je zelfs als homo nog een slappe van krijgen.
Grappig dat je ze alleen in Nederland, Zwitserland en de Oekraine kan krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Als ik mijn studie afgerond heb koop ik een Christiaan van der Klaauw
Wat een mooie dingen zeg, niet normaal.
De ironie.quote:Imperador
Grand Hotel 'Ukraina'
Karla Marxa Avanue
Dnepropetrovsk
Ukraine
Tel: +38 056 370 38 39
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
Echt, een hemel vol met Amsterdamse folklore is pas echt een hemel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.
Krijg lekker de tyfus, cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Proest. Hoepel op met je kutherrie man.
Als we dat moeten beschouwen als 'onze cultuur' dan zie ik het somber in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg lekker de tyfus, cultuurbarbaar.
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.quote:
Welke meet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
Koos moet op de meet ook dit taalgebruik hanteren
Die bij jou thuis morgen.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.
De hel is heel anders dan je denkt. Ik werd rondgeleid in de beach club vol mooie mannen die de hel is. Het is een zonnig strand met kristalhelder water, met een prachtig bos er achter. Overal barretjes en lekker eten.
Heerlijk luieren in een hangmat en een beetje fokken en cocktails drinken, jep, er is internet in de Hel, wat denken jullie dan.
Goed, na een paar dagen had ik zin de buurt een beetje te verkennen. Ik liep het strand af en na een uur of twee lopen kwam ik bij wat een vulkaanachtig gebied was, het rook er naar zwavel. Toen ik over een kraterrand keek zag ik het hellevuur, met mensen erin. Ik was geschokt. De duivel had me belogen. Het was helemaal geen resort.
Daar ik aan de duivel dacht verscheen hij meteen en overstuur schold ik hem uit. Hij keek me minzaam aan en zei, pietje pietje was is er met je aan de hand, waarom ben je zo overstuur.
Ik wees op het hellevuur en zei, je hebt me belogen.
Hij schudde zijn hoofd en lachte, nee joh, das voor de christenen, die willen dat zo, net zoals jij deze beachclub wilt...
[..]
Ik ben 2 jaar geleden overleden, en ging als homo uiteraard naar de hel. Ik werd persoonlijk verwelkomt door de duivel.
De hel is heel anders dan je denkt. Ik werd rondgeleid in de beach club vol mooie mannen die de hel is. Het is een zonnig strand met kristalhelder water, met een prachtig bos er achter. Overal barretjes en lekker eten.
Heerlijk luieren in een hangmat en een beetje fokken en cocktails drinken, jep, er is internet in de Hel, wat denken jullie dan.
Goed, na een paar dagen had ik zin de buurt een beetje te verkennen. Ik liep het strand af en na een uur of twee lopen kwam ik bij wat een vulkaanachtig gebied was, het rook er naar zwavel. Toen ik over een kraterrand keek zag ik het hellevuur, met mensen erin. Ik was geschokt. De duivel had me belogen. Het was helemaal geen resort.
Daar ik aan de duivel dacht verscheen hij meteen en overstuur schold ik hem uit. Hij keek me minzaam aan en zei, pietje pietje was is er met je aan de hand, waarom ben je zo overstuur.
Hij schudde zijn hoofd en lachte, nee joh, das voor de christenen, die willen dat zo, net zoals jij deze beachclub wilt...
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we dat moeten beschouwen als 'onze cultuur' dan zie ik het somber in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |