Vooroordeel m.b.t. de seksuele voorkeur van die jongen omdat hij in de zorg gaat studeren? Boer ben je ook echt hè.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Die meiden zullen vast wel aardig zijn, ik denk dat ze al een vooroordeel wat betreft de seksuele voorkeur van die jongen hebben omdat die jongen in de zorg gaat werken. Kan hij mooi misbruik van maken.
"en nou had ik op het vmbo een klein groepje van overgebleven faalhazen. "quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef betyar het volgende:
Volgend schooljaar een opleiding! Hoe ''hoor ik erbij''
![]()
![]()
![]()
Net een echte he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vooroordeel m.b.t. de seksuele voorkeur van die jongen omdat hij in de zorg gaat studeren? Boer ben je ook echt hè.
Zo bevestig jij de vooroordelen over bouwvakkers altijd zo lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Die meiden zullen vast wel aardig zijn, ik denk dat ze al een vooroordeel wat betreft de seksuele voorkeur van die jongen hebben omdat die jongen in de zorg gaat werken. Kan hij mooi misbruik van maken.
De enige reden dat dit kabinet er is gekomen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)a-en-groenlinks.html
Dwars zitten om het dwarszitten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
De enige reden dat dit kabinet er is gekomen.
Touché.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hey whiskquote:
quote:
En hoe zie je er normaal uit danquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef eriksd het volgende:
Ik had vandaag een Michael Douglas kapsel en een peetvaderjas aan en prompt zag ik eruit als zo'n omhooggevallen JOVD juppie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef kLowJow het volgende:
Presidentskandidaat geneest homo's
Tea Party ftw!
Lelijk en afgeragd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe zie je er normaal uit dan
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je hebt geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is dan ook geen grap.quote:
Oh shit, dan zat ik dus fout al die maanden door haar niet serieus te nemen.quote:
Jij neemt vrouwen sowieso niet serieus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh shit, dan zat ik dus fout al die maanden door haar niet serieus te nemen.
*kuch*quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij neemt vrouwen sowieso niet serieus.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij neemt vrouwen sowieso niet serieus.
Wat een vreemd figuur was dat af en toe zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |