Haal ik de Crisco uit de koelkastquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een ware delicatesse, ik kom wel langs.
Held.quote:
Fijn plan, wat bakken we?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haal ik de Crisco uit de koelkast
Dat vind ik zo'n opmerkelijke tegenstelling, vandaar, maar je hebt zeker een valide punt dat iedereen op z'n eigen manier ook eens wat druk van de ketel moet laten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.
Een man moet ook wat doen naast de gala's en diners.
Och niks mis met lekker gek doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n opmerkelijke tegenstelling, vandaar, maar je hebt zeker een valide punt dat iedereen op z'n eigen manier ook eens wat druk van de ketel moet laten.
Hou daar nou eens over op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och niks mis met lekker gek doen.
Zelfs GS, die steelt thee van de PvdA.
Hier, voor jou scheetquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.
Een man moet ook wat doen naast de gala's en diners.
Nee, dat gaat nooit meer van je blazoen af.quote:
quote:Phil Collinstan is ranked 2nd in FOKPOL and 20,261st in the world for Most Godforsaken.
Dat vind ik dus wel mooi inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
Het kan altijd erger (en nog beter dus!)
Dat is gewoon mooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel mooi inderdaad.
Uitmuntende smaak mijnheer.quote:
Misschien kun je ze daarmee wegjagen. Moet je alleen geen Culture Club gaan draaien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nou Koos, ik had toch liever de 80s classics van Phil
Oud nieuwsquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Gemeentelijk 'blowverbod' in strijd met Opiumwet
Take that, moederneukers.
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Gemeentelijk 'blowverbod' in strijd met Opiumwet
Take that, moederneukers.
Natuurlijk, daar ben je Homo voor.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben je Homo voor.
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |