En duinen natuurlijk, net als bij Maspalomasquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest gek genoeg ook lachen om "met een prachtig bos er achter".
Nee, Jan Pieterszoon Coen zn heldendadenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.
Die zou ik echt niet kunnen missen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij ziet een kebabzaak zeker als Nederlandse cultuur, vuige relativist.
Hm, in dat geval moge het geen hel meer heten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En duinen natuurlijk, net als bij Maspalomas
En daar twijfel je aan met die naam?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
Brabant mix gespoten over mijn gras tegen onkruid, gaat mijn gras kapot en het onkruid niet. Kutzooi.
Ik heb genoeg aan patat, haring en poffertjes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zou ik echt niet kunnen missen.
Dönner![]()
![]()
Heb nog Paella over, veel te veel gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan patat, haring en poffertjes.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook een ware delicatesse, ik kom wel langs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb nog Paella over, veel te veel gemaakt.
Altijd prima gedaan, nu niet. Zal wel aan het weer liggen of zo. Maar goed, nu Herbie kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En daar twijfel je aan met die naam?
Pizza komt ook van de Italiaanse gastarbeiders hequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van haring?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak wel Hollandsche pizza met haring i.p.v. sardientjes, baklever i.p.v. salami en boerenkool i.p.v. pepers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pizza komt ook van de Italiaanse gastarbeiders he
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van haring?
[ afbeelding ]
Vond em wel briljant, eigenlijk.quote:
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.quote:
Als ik dat combineer met jouw hierboven geposte muzieksmaak kom je op mij over als een heel volkse jongen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.
Oke, ik houd op. Maar het plaatje blijft briljant.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was ie ook, maar dat plaatje verneukte het weer.
Oh ja hoor, gooi mij maar in 't midden van carnaval, een of ander EK/WK feest, bruine kroeg of Oktoberfest en ik ben helemaal op m'n best. Als ik maar kan lallen op foute muziek en mezelf kapot kan zuipen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik dat combineer met jouw hierboven geposte muzieksmaak kom je op mij over als een heel volkse jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |