The Shootistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Sands als ik zeg stewart en the duke wat zeg je dan ?
quote:
Pico, was is de SC score op dit moment?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
The Shootist
Stewart is eigenlijk alleen in het begin in het einde in beeld van de film in beeld als de dokter
Meer een kleine bijrol dus
Redelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe vind je Spacey het hier doen?
Staat 1 of 2 slowchats terug. Ik kijk korgen wel ffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico, was is de SC score op dit moment?
Niet belangrijk meerquote:
Waarom niet?quote:
Je heb mij bij voorbaat al afgewezenquote:
Ik heb nog nooit iemand bij voorbaat afgewezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb mij bij voorbaat al afgewezen
Waarom valse hoop?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
En die arme jongen ook nog valse hoop blijven geven
Zo lekker zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo leuk ben ik heul niet, dus het zal wel tegenvallen voor hem op de meet
Zelfkennis noem je dat.quote:
Patch is het hier wel mee eens denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
WIE IS IN VOOR ZATERDAG AS!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan moet fox toch maar gauw die meet verder gaan regelen
Nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat valt wel mee hoor, maar als je iemand nog nooit gezien hebt en al huwelijksaanzoeken gaat doen dan kan het alleen maar tegenvallen lijkt mequote:
quote:
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal welquote:Patch is het hier wel mee eens denk ik?
Lolquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal wel
Goede match lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maarquote:
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 3 september
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
zaterdag 10 september
FireFox1
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
zaterdag 24 september
Hornage
Robby87
picodealion
Patch
Asap
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Goed bezig Sands![]()
Dit gaat lijken op 10 september.
Meer mensen die dan wel kunnen?
Vorige meet:
FMT-Meet 2009 - 19 september in Utrecht!!!
Ik hou van lijstjesquote:
Ik van jou (en lijstjes)quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maar
ik kan 3 en 24 septemberquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat bedoel ik dusquote:
Ik ook nauwelijks, vandaar dat het botstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Ach ja, ik vind een biertje wel lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Fox doet gewoon aan ouderwets stalkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Fox, komt die vraag van je nog of ben je met tombo aan het PM-seksen?
Zeg, wat denk je wel niet van mij!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg danquote:
Misschien is hij al onderwegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg dan
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen capsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Andere film danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen caps![]()
Staat er nuquote:
quote:
Ik vind je wel met mijn liefde-scannerquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind je wel met mijn liefde-scanner
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."quote:
Hij wacht je gewoon op bij het vliegveldquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik vlieg vrijdag terug, dus je hebt nog maar een paar dagen
Ik wacht wel op Schipholquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik vlieg vrijdag terug, dus je hebt nog maar een paar dagen
Mijn kloonquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij wacht je gewoon op bij het vliegveld
Je herkent me toch niet!quote:
Die witte gloed om je heen verraad jequote:
Witte gloed?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die witte gloed om je heen verraad je
Van een engelquote:
Ga jij vrijdag maar de hele dag op Schiphol staan, als je me herkent dan ga ik een keer met je uitquote:
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uitquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij vrijdag maar de hele dag op Schiphol staan, als je me herkent dan ga ik een keer met je uit
Hoe weet je dat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uit
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:59 schreef Baszh het volgende:
Dat heeft hij al beslist, daar houden vrouwen toch van? Zelfverzekerd en initiatief nemend!
ik zal het even doorspelenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Tombola in de linkdumptopic van film staat een link naar een site waar ook mooie games trailers van zombiegames staan... Misschien is ivm de zombieweek ?
Ik stuur je wel een foto van d'rquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uit
quote:
Ik prefereer innerlijk boven het uiterlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit niet positief bedoeld is
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwenquote:
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden brekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwen
Zal hem weinig moeite kosten aangezien ik 1.91 lang ben en amper 63 weegquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden breken
Ik ben 70 kg lichaam en 40 kg awesome.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwen
Dat ik minstens 40 kg. moet aankomen om een chick te scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben 70 kg lichaam en 40 kg awesome.
Oh, en wat zegt dat over jou als zelfs mij het lukt?
Had to be done
Neu, fysiek geweld = onmacht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden breken
Whenever I'm sad I just stop being sad and be awesome instead. True storyquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ik minstens 40 kg. moet aankomen om een chick te scoren
Jij bent lichter dan ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal hem weinig moeite kosten aangezien ik 1.91 lang ben en amper 63 weeg
[michaeljacksonmode] I'm a lover, not a fighter [/michaeljacksonmode]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Whenever I'm sad I just stop being sad and be awesome instead. True story
Lekker danquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik prefereer innerlijk boven het uiterlijk.![]()
zolang het niet gaat om een 100+ kg. koe.
Thanks! Zocht al een tijdje naar die gifquote:
Jij weegt, gezien je foto's, niet meer dan 65 kiloquote:
Niet meer dan 55 zelfsquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij weegt, gezien je foto's, niet meer dan 65 kilo
This gif is Legen... wait for it! ...... Dary!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Thanks! Zocht al een tijdje naar die gif
Skinny girlsquote:
Je zit in ieder geval in mijn gewichtsklassequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
Skinny is wel overdreven denk ik hoor
NEE!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Robby87 het volgende:
Post maar een foto, dan kunnen we een vleeskeuring houden.
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Jaquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet?Omdat mijn toekomstige vriendin niet aan vleeskeuring hoeft onder te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
niet aan vleeskeuring hoeft onder te gaan
Je vind de film zo slecht?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:08 schreef picodealion het volgende:
Pff, ik probeer nog maar een uurtje van Cinema Paradiso te kijken maar ik kom er niet doorheen.
Bij het eerst plaatje lijkt ze veel jonger en mooierquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
En ik weet dat het oud nieuws is, maar nog ff over Emma Watsons haar he.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exactly my point.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm nu wel. Niet echt een positieve verandering
Ja wel jonger inderdaad; ze ziet er uit als 14 ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij het eerst plaatje lijkt ze veel jonger en mooier
Bij het 2de plaatje...ja laten we het daar maar niet over hebben
Welke heb je wel gezien? Maakt het wat makkelijker nl.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef picodealion het volgende:
Ik ga gewoon een Jena Malone film kijken. Als dat me niet opvrolijkt weet ik het ook niet.
Iemand suggesties? Heb d'r nog best een paar niet gezien.
Was al bezig:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Welke heb je wel gezien? Maakt het wat makkelijker nl.
Ik vond het wel aardig, maar goed ik vond cinema paradiso ook goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, ik was net een lijstje aan het maken. Is dat wat?
Het wordt The Messengerquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig, maar goed ik vond cinema paradiso ook goed
Alleen Jena is niet een van de hoofdrolspelers in the go-getter. Dus als je een Jena film wil zien kan je misschien beter iets anders opzetten
Daar zit ze ook maar een paar minuten in.quote:
Geeft niet, heb 'm nu al gedownloadquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daar zit ze ook maar een paar minuten in.
Wel deels naakt trouwens, moch dat je vast welquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geeft niet, heb 'm nu al gedownload.
Of stoned onderweg is naar Londen om Tombola te zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat FF1 weer ergens stoned ondersteboven in een boom hangt
Noeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Of stoned onderweg is naar Londen om Tombola te zoeken
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
Misschien moeten we een intervention plannen voor hem
Daar doelde ik op jaquote:
Mag ik niet verliefd zijn?quote:
Niet het doel van de interventionquote:
I'm all earsquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niet het doel van de intervention
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Robby87 het volgende:
Tobo, 9 maanden na de meet:
[ afbeelding ]
Ik ook eigenlijkquote:
I finally blew it, diddn't I?quote:
Sensatie zoekerquote:
Haar cupmaatquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Sands het volgende:
Ik heb een leuke vraag Fox
Wat weet je allemaal al van Tombolaomdat je zo verliefd bent blijkbaar
Ze heeft puike filmkennisquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:36 schreef Sands het volgende:
Ik heb een leuke vraag Fox
Wat weet je allemaal al van Tombolaomdat je zo verliefd bent blijkbaar
Misschien is ie bang voor de avances van FFquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
Trouwens...ik heb Gil hier al eventjes niet gezien
Meidquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
Maar charmes laten zelfs nonnen van hun stoel glijdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien is ie bang voor de avances van FF
Oh net bij de update van icheckmovies, het is dus tussen maandag en donderdag veranderdquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
He hoe kom je daar achter?
Ik kwam er gisteren ook achter dat ik nu dus een film in mijn actietoernooi heb die nu opeens dus niet aan de eisen van mijn toernooi voldoen
Lees de drie post boven je eens even.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
Minder vragen goed beantwoorden, want anders komt Fox!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lees de drie post boven je eens even.![]()
Was tijd voor zelfbezinning.
Gefixt, bedankt!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
yo Intre, de youtube link in je sig is dood.
Ja, die had ik een tijdje terug al beloofd volgens mij. Ik moet er eens naar kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wanneer krijgen we weer eens zo'n mega intre multimedia vraag van je intre?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:18 schreef afro het volgende:
Ow valt mee Tombo is nog niet gedigraped
wat is gedigraped en waar baseer je je uitspraak op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hoe firefox tekeer gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat is gedigraped en waar baseer je je uitspraak op?
Hij is er nu niet toch?quote:
Volgens mij heeft hij een wekker die afgaat waarneer jij wat postquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef afro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een wekker die afgaat waarneer jij wat post
Hij staat nu al naast zijn bed.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef afro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een wekker die afgaat waarneer jij wat post
Hij staat nu al naast zijn bed.
Leukquote:Litso´s Movie Fellows
Litso does not have any fellows yet. With that attitude Litso will never get that ring to Mordor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:49 schreef picodealion het volgende:
In mijn profiel op WhatTheMovie:
[..]
Leuk.
Penelope Cruz speelt dat andere meisje in die instelling, die verkracht wordt door een bewaker, en niemand gelooft dat dan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef picodealion het volgende:
Berry vind ik helemaal niet zo interessant hoor. Maar ze was wel het enige dat ik nog wist van die film.
Ik was even eten, sorryquote:
Haha omdat hij alles gevonden had?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind dat lamers wel een puntje extra verdiend
Omdat het dubbele punten topic isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha omdat hij alles gevonden had?
Idd geen vraag, maar je gaf wel 't verkeerde antwoord.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:08 schreef wyccie het volgende:
Er was geen vraag en het was geen antwoord.
Oja ik zie hetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Omdat het dubbele punten topic is
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, ik heb mijn welverdiende punt weer bij mijn 2 punten opgeteld. Dat jullie het even weten![]()
Nu ga ik film kijken en dan slapen want morgen ben ik jarig![]()
Doewie
Dankje! Je bent de 1equote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, ik heb mijn welverdiende punt weer bij mijn 2 punten opgeteld. Dat jullie het even weten![]()
Doewie
Feli!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Doewie
Aandacht tekort?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef UncleDolan het volgende:
Gefeli
[ afbeelding ]
Morgen word ik 22
ehhh vandaag dus
Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:47 schreef Patch het volgende:
Wat een boel slowchat in het dubbele punten topic... zonde...
al die niche zaken....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.
Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.
kusjekroelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Doewie
Slowchatten dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.
Nou, ik laat de rest gewoon lekker spelen en haak later wel weer in.quote:
Ik denk dat ik maar 3x punten heb gescoord in een dubbele punten topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.
Ik heb nu eigenlijk een normale vraagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
Wie vindt de dubbele punten topics eigenlijk wel leuk?![]()
Ik ga voortaan maar gewone vragen stellen daar.
En de rest van Fokquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:42 schreef Gillingham het volgende:
Sands, onlangs het Filmassociatiespel ontdekt?
Enkel te beantwoorden door mensen die vóór de 2e wereldoorlog zijn geborenquote:
Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enkel te beantwoorden door mensen die vóór de 2e wereldoorlog zijn geboren
Nieuwe vraag wat ik je brom!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef Gillingham het volgende:
Het is wel een beetje vastgelopen, vrees ik.
Altijd op de zaterdag ochtendquote:
Jij had gewoon moeten opletten bij het tournamentquote:
Ongeoorloofde hint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij had gewoon moeten opletten bij het tournamentwant de film is sowieso door naar de eerste ronde
Ik let zelden op films die me niet interesserenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij had gewoon moeten opletten bij het tournamentwant de film is sowieso door naar de eerste ronde
Ik was a bezigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
Idd, Sands, je mag best meer moeite doen om je vragen tot een goed einde te brengen. Begint irritant te worden.
Ja, maar ik wordt een beetje moe van die oude films vragen. Het is iedere keer maar een select groepje die jouw vragen kan beantwoorden. Ik kijk films; Héél veel films, maar dit zijn onmogelijke vragen voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had nog wel gezocht op hints die jij zou weten
Ik zal mijn volgende vraag Fox Approved makenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wordt een beetje moe van die oude films vragen. Het is iedere keer maar een select groepje die jouw vragen kan beantwoorden. Ik kijk films; Héél veel films, maar dit zijn onmogelijke vragen voor mij
Voor je volgende vragen:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal mijn volgende vraag Fox Approved maken
Waarom vraag je dat specifiek aan mij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Robby87 het volgende:
Sands hoe vond jij The Town, laatst gedownload en wil hem straks misschien kijken.
Omdat ik laatst een screenshot vroeg uit die film met Jeremy Renner. Okee, straks eens kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat specifiek aan mij?
Maar die film is het bewijs dat Ben Affleck beter is achter de camera dan ervoorZeker het kijken waard
Ik ben nú een Affleck film aan het kijken. Best te pruimen hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat specifiek aan mij?
Maar die film is het bewijs dat Ben Affleck beter is achter de camera dan ervoorZeker het kijken waard
Welke?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben nú een Affleck film aan het kijken. Best te pruimen hoor
Tinypic = Firefox disapproved!quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
zijn er nog meer gratis/geen account nodig hebbende image hosts?
Je kunt je zonder te registreren plaatjes uploaden en hosten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh ja hoor anders kan ik me eigen plaatje niet zien
"Voordat je plaatje zichtbaar is, dien je je aan te melden bij mijnalbum.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt je zonder te registreren plaatjes uploaden en hosten.
Nooit last van gehad, maar laat maar, je hebt al iets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
"Voordat je plaatje zichtbaar is, dien je je aan te melden bij mijnalbum.nl
Heb je al een account? klik hier"
Die hooivork van het eerste plaatje staat ook op de cover van The Craziesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wou eigenlijk de onmogelijkste plaatjes van terminator 2 doen, maar media player classic werkte niet mee
echt? dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Die hooivork van het eerste plaatje staat ook op de cover van The Crazies
Waarschijnlijk was na enkele screenshots wel opgevallen hoe blauw de plaatjes zijn en dan is de link naar Cameron snel gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Sands het volgende:
[..]
En jammer was wel benieuwd geweest of ik hem had herkend
Was het alleen door het laatste plaatje dat je het wist?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist dat het een heel bekende film moest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |