Je kunt je zonder te registreren plaatjes uploaden en hosten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
eh ja hoor anders kan ik me eigen plaatje niet zien
"Voordat je plaatje zichtbaar is, dien je je aan te melden bij mijnalbum.nlquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je kunt je zonder te registreren plaatjes uploaden en hosten.
Nooit last van gehad, maar laat maar, je hebt al iets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
"Voordat je plaatje zichtbaar is, dien je je aan te melden bij mijnalbum.nl
Heb je al een account? klik hier"
Die hooivork van het eerste plaatje staat ook op de cover van The Craziesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wou eigenlijk de onmogelijkste plaatjes van terminator 2 doen, maar media player classic werkte niet mee
echt? dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Die hooivork van het eerste plaatje staat ook op de cover van The Crazies
Waarschijnlijk was na enkele screenshots wel opgevallen hoe blauw de plaatjes zijn en dan is de link naar Cameron snel gedaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:09 schreef Sands het volgende:
[..]
En jammer was wel benieuwd geweest of ik hem had herkend
Was het alleen door het laatste plaatje dat je het wist?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wist dat het een heel bekende film moest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |