The Shootistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Sands als ik zeg stewart en the duke wat zeg je dan ?
quote:
Pico, was is de SC score op dit moment?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
The Shootist
Stewart is eigenlijk alleen in het begin in het einde in beeld van de film in beeld als de dokter
Meer een kleine bijrol dus
Redelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe vind je Spacey het hier doen?
Staat 1 of 2 slowchats terug. Ik kijk korgen wel ffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico, was is de SC score op dit moment?
Niet belangrijk meerquote:
Waarom niet?quote:
Je heb mij bij voorbaat al afgewezenquote:
Ik heb nog nooit iemand bij voorbaat afgewezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb mij bij voorbaat al afgewezen
Waarom valse hoop?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
En die arme jongen ook nog valse hoop blijven geven
Zo lekker zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo leuk ben ik heul niet, dus het zal wel tegenvallen voor hem op de meet
Zelfkennis noem je dat.quote:
Patch is het hier wel mee eens denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
WIE IS IN VOOR ZATERDAG AS!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan moet fox toch maar gauw die meet verder gaan regelen
Nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat valt wel mee hoor, maar als je iemand nog nooit gezien hebt en al huwelijksaanzoeken gaat doen dan kan het alleen maar tegenvallen lijkt mequote:
quote:
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal welquote:Patch is het hier wel mee eens denk ik?
Lolquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal wel
Goede match lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maarquote:
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 3 september
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
zaterdag 10 september
FireFox1
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
zaterdag 24 september
Hornage
Robby87
picodealion
Patch
Asap
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Goed bezig Sands![]()
Dit gaat lijken op 10 september.
Meer mensen die dan wel kunnen?
Vorige meet:
FMT-Meet 2009 - 19 september in Utrecht!!!
Ik hou van lijstjesquote:
Ik van jou (en lijstjes)quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maar
ik kan 3 en 24 septemberquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat bedoel ik dusquote:
Ik ook nauwelijks, vandaar dat het botstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Ach ja, ik vind een biertje wel lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Fox doet gewoon aan ouderwets stalkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Fox, komt die vraag van je nog of ben je met tombo aan het PM-seksen?
Zeg, wat denk je wel niet van mij!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg danquote:
Misschien is hij al onderwegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg dan
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen capsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Andere film danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen caps![]()
Staat er nuquote:
quote:
Ik vind je wel met mijn liefde-scannerquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind je wel met mijn liefde-scanner
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."quote:
Hij wacht je gewoon op bij het vliegveldquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik vlieg vrijdag terug, dus je hebt nog maar een paar dagen
Ik wacht wel op Schipholquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik vlieg vrijdag terug, dus je hebt nog maar een paar dagen
Mijn kloonquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij wacht je gewoon op bij het vliegveld
Je herkent me toch niet!quote:
Die witte gloed om je heen verraad jequote:
Witte gloed?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die witte gloed om je heen verraad je
Van een engelquote:
Ga jij vrijdag maar de hele dag op Schiphol staan, als je me herkent dan ga ik een keer met je uitquote:
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uitquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga jij vrijdag maar de hele dag op Schiphol staan, als je me herkent dan ga ik een keer met je uit
Hoe weet je dat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uit
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:59 schreef Baszh het volgende:
Dat heeft hij al beslist, daar houden vrouwen toch van? Zelfverzekerd en initiatief nemend!
ik zal het even doorspelenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:36 schreef dekatophetspek het volgende:
Tombola in de linkdumptopic van film staat een link naar een site waar ook mooie games trailers van zombiegames staan... Misschien is ivm de zombieweek ?
Ik stuur je wel een foto van d'rquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder dat, gaan wij ooit een keer uit
quote:
Ik prefereer innerlijk boven het uiterlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit niet positief bedoeld is
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwenquote:
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden brekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwen
Zal hem weinig moeite kosten aangezien ik 1.91 lang ben en amper 63 weegquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden breken
Ik ben 70 kg lichaam en 40 kg awesome.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En toch heb je iemand zo gek gevonden om met je te trouwen
Dat ik minstens 40 kg. moet aankomen om een chick te scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben 70 kg lichaam en 40 kg awesome.
Oh, en wat zegt dat over jou als zelfs mij het lukt?
Had to be done
Neu, fysiek geweld = onmacht.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Als ik Dragon was dan zou ik je doormidden breken
Whenever I'm sad I just stop being sad and be awesome instead. True storyquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ik minstens 40 kg. moet aankomen om een chick te scoren
Jij bent lichter dan ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zal hem weinig moeite kosten aangezien ik 1.91 lang ben en amper 63 weeg
[michaeljacksonmode] I'm a lover, not a fighter [/michaeljacksonmode]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Whenever I'm sad I just stop being sad and be awesome instead. True story
Lekker danquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik prefereer innerlijk boven het uiterlijk.![]()
zolang het niet gaat om een 100+ kg. koe.
Thanks! Zocht al een tijdje naar die gifquote:
Jij weegt, gezien je foto's, niet meer dan 65 kiloquote:
Niet meer dan 55 zelfsquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij weegt, gezien je foto's, niet meer dan 65 kilo
This gif is Legen... wait for it! ...... Dary!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Thanks! Zocht al een tijdje naar die gif
Skinny girlsquote:
Je zit in ieder geval in mijn gewichtsklassequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
Skinny is wel overdreven denk ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |