The Shootistquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Sands als ik zeg stewart en the duke wat zeg je dan ?
quote:
Pico, was is de SC score op dit moment?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
[..]
The Shootist
Stewart is eigenlijk alleen in het begin in het einde in beeld van de film in beeld als de dokter
Meer een kleine bijrol dus
Redelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:10 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe vind je Spacey het hier doen?
Staat 1 of 2 slowchats terug. Ik kijk korgen wel ffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico, was is de SC score op dit moment?
Niet belangrijk meerquote:
Waarom niet?quote:
Je heb mij bij voorbaat al afgewezenquote:
Ik heb nog nooit iemand bij voorbaat afgewezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb mij bij voorbaat al afgewezen
Waarom valse hoop?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
En die arme jongen ook nog valse hoop blijven geven
Zo lekker zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zo leuk ben ik heul niet, dus het zal wel tegenvallen voor hem op de meet
Zelfkennis noem je dat.quote:
Patch is het hier wel mee eens denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
WIE IS IN VOOR ZATERDAG AS!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan moet fox toch maar gauw die meet verder gaan regelen
Nooitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat valt wel mee hoor, maar als je iemand nog nooit gezien hebt en al huwelijksaanzoeken gaat doen dan kan het alleen maar tegenvallen lijkt mequote:
quote:
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal welquote:Patch is het hier wel mee eens denk ik?
Lolquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
[..]
Patch vindt mij vooral vervelend omdat ik hem bloedirritant vond, dus dat zal wel
Goede match lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |