Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maarquote:
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
Meet-tijd!Waarschijnlijk in Utrecht ivm centrale ligging
maar ideeën zijn welkom
Wie wil er mee en kan wanneer:
zaterdag 3 september
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
zaterdag 10 september
FireFox1
Robby87
Hornage
picodealion
Patch
Asap
Sands
zaterdag 24 september
Hornage
Robby87
picodealion
Patch
Asap
(quoten en dan de quote-haakjes verwijderen en je naam erin gooien)
Goed bezig Sands![]()
Dit gaat lijken op 10 september.
Meer mensen die dan wel kunnen?
Vorige meet:
FMT-Meet 2009 - 19 september in Utrecht!!!
Ik hou van lijstjesquote:
Ik van jou (en lijstjes)quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, na 4 liter bier genuttigd te hebben en ook nog 2 liter bier over tafel gegooid te hebben was Patch niet meer op zijn best zeg maar
ik kan 3 en 24 septemberquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan alle dagen waar Tombola kan! *krijgt stilletjes hoop*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat bedoel ik dusquote:
Ik ook nauwelijks, vandaar dat het botstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Ach ja, ik vind een biertje wel lekker op zijn tijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben ik maar saai denk ikik drink niet
Fox doet gewoon aan ouderwets stalkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Fox, komt die vraag van je nog of ben je met tombo aan het PM-seksen?
Zeg, wat denk je wel niet van mij!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg danquote:
Misschien is hij al onderwegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan duurt het nog wel even want hij woont niet in de buurt van Londen dus hij is nog wel even onderweg dan
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen capsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Robby87 het volgende:
Andere film danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De film die ik voor ogen heb, heeft nauwelijk screen caps![]()
Staat er nuquote:
quote:
Ik vind je wel met mijn liefde-scannerquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind je wel met mijn liefde-scanner
"And trust me when I say this, I'm not even being creative."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |