Aandacht tekort?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef UncleDolan het volgende:
Gefeli
[ afbeelding ]
Morgen word ik 22
ehhh vandaag dus

Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:47 schreef Patch het volgende:
Wat een boel slowchat in het dubbele punten topic... zonde...

al die niche zaken....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.

Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter. Vragen uit dubbele punten topics hebben vaak het minst met filmkennis te maken.

kusjekroelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen, ik heb mijn welverdiende punt weer bij mijn 2 punten opgeteld. Dat jullie het even weten
Nu ga ik film kijken en dan slapen want morgen ben ik jarig
Doewie

Slowchatten dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.

Nou, ik laat de rest gewoon lekker spelen en haak later wel weer in.quote:

Ik denk dat ik maar 3x punten heb gescoord in een dubbele punten topicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mee eens. Ik vermijd de dp topics eerder dan dat ik er blij van wordt.

Ik heb nu eigenlijk een normale vraagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:26 schreef Gillingham het volgende:
Wie vindt de dubbele punten topics eigenlijk wel leuk?
Ik ga voortaan maar gewone vragen stellen daar.

En de rest van Fokquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:42 schreef Gillingham het volgende:
Sands, onlangs het Filmassociatiespel ontdekt?
 , ik blijf meestal alleen bij het film forum
 , ik blijf meestal alleen bij het film forum  

Enkel te beantwoorden door mensen die vóór de 2e wereldoorlog zijn geborenquote:

Niet overdrijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enkel te beantwoorden door mensen die vóór de 2e wereldoorlog zijn geboren

Nieuwe vraag wat ik je brom!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef Gillingham het volgende:
Het is wel een beetje vastgelopen, vrees ik.

Altijd op de zaterdag ochtendquote:

Jij had gewoon moeten opletten bij het tournamentquote:
 want de film is sowieso door naar de eerste ronde
 want de film is sowieso door naar de eerste ronde

Ongeoorloofde hint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij had gewoon moeten opletten bij het tournamentwant de film is sowieso door naar de eerste ronde

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |