NEE!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:35 schreef Robby87 het volgende:
Post maar een foto, dan kunnen we een vleeskeuring houden.

Waarom niet?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3

Jaquote:

quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet?Omdat mijn toekomstige vriendin niet aan vleeskeuring hoeft onder te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?

quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
niet aan vleeskeuring hoeft onder te gaan

Je vind de film zo slecht?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:08 schreef picodealion het volgende:
Pff, ik probeer nog maar een uurtje van Cinema Paradiso te kijken maar ik kom er niet doorheen.

.
.

Bij het eerst plaatje lijkt ze veel jonger en mooierquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:29 schreef picodealion het volgende:
En ik weet dat het oud nieuws is, maar nog ff over Emma Watsons haar he.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Exactly my point.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm nu wel. Niet echt een positieve verandering

Ja wel jonger inderdaad; ze ziet er uit als 14 ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij het eerst plaatje lijkt ze veel jonger en mooier
Bij het 2de plaatje...ja laten we het daar maar niet over hebben

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |