Welke heb je wel gezien? Maakt het wat makkelijker nl.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef picodealion het volgende:
Ik ga gewoon een Jena Malone film kijken. Als dat me niet opvrolijkt weet ik het ook niet.
Iemand suggesties? Heb d'r nog best een paar niet gezien.
Was al bezig:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Welke heb je wel gezien? Maakt het wat makkelijker nl.
Ik vond het wel aardig, maar goed ik vond cinema paradiso ook goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad, ik was net een lijstje aan het maken. Is dat wat?
Het wordt The Messengerquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig, maar goed ik vond cinema paradiso ook goed
Alleen Jena is niet een van de hoofdrolspelers in the go-getter. Dus als je een Jena film wil zien kan je misschien beter iets anders opzetten
Daar zit ze ook maar een paar minuten in.quote:
Geeft niet, heb 'm nu al gedownloadquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Daar zit ze ook maar een paar minuten in.
Wel deels naakt trouwens, moch dat je vast welquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Geeft niet, heb 'm nu al gedownload.
Of stoned onderweg is naar Londen om Tombola te zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk dat FF1 weer ergens stoned ondersteboven in een boom hangt
Noeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoesquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Of stoned onderweg is naar Londen om Tombola te zoeken
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
Misschien moeten we een intervention plannen voor hem
Daar doelde ik op jaquote:
Mag ik niet verliefd zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |