Heb ik ook zo vaakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef JApieman het volgende:
Ik drukte zo op post invoeren en toen was er al een post. :S
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
Dankjullie wel allemaal. Slaap lekker ook enzo.
Ik ben meer een voorstander van Spa rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Boterbartje het volgende:
geen fipo, maar ik heb net een fles spa licht bruisend op; dit was echt fantastisch
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.quote:
Spa rood bruist wel heel hard he! Spa Marie-Henriette is net wat chiller vind ik!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben meer een voorstander van Spa rood.
Ja teardrop waterfall blabla, vroeger waren ze nog goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spa rood bruist wel heel hard he! Spa Marie-Henriette is net wat chiller vind ik!
Te veel van hetzelfde... niet singlewaardigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.
Nee dan niet, dan is cola wel goed ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Ook ja, maar niet na het eten van patat.
Deze man he...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef CyberJesus het volgende:
Weleken saus is lekker bij mijn Gamba's? en niet van die onmogelijk moeilijke shit.
Want dat heb ik niet in huis.
Tell a brother
Of pils.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee dan niet, dan is cola wel goed ja.
Moet ik dit grappig vinden of?quote:
quote:
Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.
Teveel werk.
Okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.
Teveel werk.
Weet ik. Wat is jouw soort muziek?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek overigens, meer om Cyberjesus' ongelijk te bewijzen.
Het gaat van House naar Reggae en van Rock naar Jazz. Eigenlijk alleen geen hiphop en hardcore enz.quote:
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?quote:
Hij word wel slecht jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?
Oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Het gaat van House naar Reggae en van Rock naar Jazz. Eigenlijk alleen geen hiphop en hardcore enz.
quote:
mijn lul ookquote:
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Blackquote:
Snel naar zomermeisjes fb danquote:
Ja, ze gaat binnenkort een nieuwe single uitbrengenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Black
May god help us!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Black
quote:
Boeiequote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef SpermaDonor het volgende:
Die TR naast je Quote knop is echt kut joh, klik de hele tijd mis
Bijna alles, het verandert heel vaak. Ik hield eerst heel erg van rock maar dat luister ik nu niet meer veel, nu vooral dubstep maar over een tijdje zal dat wel weer veranderen. Wel hiphop trouwens, geen hardcore enzulks.quote:
13, heeft tieten, kontje, kleedden zich geil... waarom niet? ze kunnen toch allesquote:
Dit heb ik ook inderdaad, eventuele echt oude hiphop (Tupac enzo) wil er nog wel in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bijna alles, het verandert heel vaak. Ik hield eerst heel erg van rock maar dat luister ik nu niet meer veel, nu vooral dubstep maar over een tijdje zal dat wel weer veranderen. Wel hiphop trouwens, geen hardcore enzulks.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
13, heeft tieten, kontje, kleedden zich geil... waarom niet? ze kunnen toch alles
[..]
13, heeft tieten, kontje, kleedden zich geil... waarom niet? ze kunnen toch alles
Die met hertje was kk para.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Neemaar ze heeft wel toffe gifs enzo zover ik me herinner.
[..]
DIt, alleen is Jazz wel tofquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik luister echt van alles en nog wat, alleen met klassiek, jazz en metal heb ik weinig mee....
Zijn tevreden met een Gstar shirtjequote:
Ooit gehoord van zelfrespect, gozer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zijn tevreden met een Gstar shirtje
Ik maak maar een garpjequote:
Dat laatste valt bij jou te betwijfelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:41 schreef HappyBob het volgende:
Tevens kan ik ook niet genieten van hardcore/hardstyle/harde piemels.
quote:
quote:
IK HOU VAN VOETBAL EN DIKKE TIETEN XDD Heb ik jou nu wel overtuigd van mijn mannelijkheidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat laatste valt bij jou te betwijfelen.
Die neppe errrquote:
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef SpermaDonor het volgende:
iemand een goed hardstyle nummertje voor me?
Geen idee, maar de top rated comment is van mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heb ik toen live gezien, zit ze ook op fok ofzo?
nee... heb ff geen inspiratiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag? [ afbeelding ]
Je bent me dr eentje, bobo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
IK HOU VAN VOETBAL EN DIKKE TIETEN XDD Heb ik jou nu wel overtuigd van mijn mannelijkheid
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Dank u!quote:
even luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
Niemand gaat hier op klikken maar ze missen iets, als ze er maar voor open staan.
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/&gl=NL#/homequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef SpermaDonor het volgende:
Bij Ti Sento moet ik toch altijd weer hier aan denkenquote:
Niet vergeten, sta er voor open. Niet bij de eerste tonen wegklikken. Luister er naar en oordeel dan pas.quote:
2 van 11 is ook 22quote:
watquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
HE KIJK EEN VROUW, MIJN PIEMEL MOET ERIN!!!!!
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
NUEKEN!?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Ja, ik doe even iemand na.quote:
Wij mannen zijn jagers, schatquote:
Deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Koel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check dat ben ik in dat blauwe shirt, beetje achter hertje aan rennen echt vetgaaf ditdat
ok.
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?quote:
Jullie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?
Mensen die nu gaan vragen of ze haar vader nadeedquote:
Ik zag vandaag een appel en ik dacht he dat ik ook fruitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Dalando , ik zag vandaag een winkel die dalando heet ik dacht he dat is ook een FOK!ker
Sukkel, je kan helemaal niet denken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Dalando , ik zag vandaag een winkel die dalando heet ik dacht he dat is ook een FOK!ker
Jonge meisjes zijn nog geen vrouwen, dus onwaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?
Het moet anders trouwens.quote:
Koelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Ziek verliefdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die nu gaan vragen of ze haar vader nadeedZIEKE MENSEN ZIJN JULLIE!!
/carequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgrquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jonge meisjes zijn nog geen vrouwen, dus onwaar.
Hont.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgr
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgr
quote:
wad?quote:
Mijn hart gaat niet uit naar jou op het moment, maar er zal altijd een klein plekje voor je zijn. Ergens waar het andere gedeelte je nooit zal vinden.quote:
En jij bent hoe oud?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
Die meisjes in dat ''kom op twitter'' filmpje zien er ouder uit dan mij
Ouder en aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
pics.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
FreezePop toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:51 schreef aight1 het volgende:
weenie wie deze stuurde maar is best relax
Freezequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:51 schreef aight1 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
Geen dank. Wilde je net vragen hoe het was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:51 schreef aight1 het volgende:
Hoe zie je eruitquote:
Mooie woorden dit, zeg het zequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
JAAAA EN ALS DE BADMEESTER HET DOET DAN VALT HET HELE LAND OVER HEM HEEN, MAAR OP INTERNET IS SEKS MET JONGE MAAGDEN MAAR GEWOON
Vuilakken.
Baggeraars, aangenaam.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
JAAAA EN ALS DE BADMEESTER HET DOET DAN VALT HET HELE LAND OVER HEM HEEN, MAAR OP INTERNET IS SEKS MET JONGE MAAGDEN MAAR GEWOON
Vuilakken.
Heb je het over dat 13 jarige meisje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
Je bent zo leuk als je boos bentquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
Ik misbruik haar ook niet op dat moment!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
Hoeft geen maagd te zijn, jong is goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
Wij zijn ook allemaal 13 dus het is allemaal gezond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
OJA WANT FOKKERS HEBBEN INDERDAAD SEKS EN ALLES!! STOP MET DEZE RODDELS!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
Vuilakken.
quote:
Dat dan wel he.quote:
Oh ja, is ook zo.quote:
quote:
wtfquote:
quote:
Dit!quote:
?quote:
op papier heb ik een lul van 23 cmquote:
Godver waarom klik ik, ik zit te eten.quote:
Ik in praktijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
op papier heb ik een lul van 23 cm
Niet naar vragen. Sommige dingen kan je gewoon beter niet hebben gezien.quote:
Op internet is mijn penis 30 centimeter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
op papier heb ik een lul van 23 cm
quote:
Nu ben ik het even kwijtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Beantwoord mijn verklaring dan Bobje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij 10. Ik heb er mee leren leven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op internet is mijn penis 30 centimeter.
Gelukkig heb ik nog geen toegang want ik klikte alquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haar tepels groter dan haar borst zelf
Laat maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ben ik het even kwijt
[..]
Die van mij 10. Ik heb er mee leren leven.
Je mag van geluk spreken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:59 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog geen toegang want ik klikte al
KPD is ONZ 2.0quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:59 schreef JApieman het volgende:
Ik ga toegang vragen tot KPD want ik word nieuwsgierig.
Nee, maar ik post in een SC waar een paar mensen het wel gezien hebben, ze hadden het er laatst overquote:
Mensen die flauw vallen wanneer ze een stijve krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:00 schreef OverRated het volgende:
Mensen met een penis van minder dan 40cm
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn hart gaat niet uit naar jou op het moment, maar er zal altijd een klein plekje voor je zijn. Ergens waar het andere gedeelte je nooit zal vinden. [ afbeelding ]
Y u watch kaksex?!?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:00 schreef SpermaDonor het volgende:
echt vies Dimens....
Bah
net kak sex gezien, das pas goor :R
Heb 't wel al aangevraagd.. duurt lang, even mailen.quote:
per ongeluk op een link gekliktquote:
Haterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die flauw vallen wanneer ze een stijve krijgen.
Het is niet bepaald prettig, ik hoop dat het er bij jou beneden er niet zo uit zal zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik post in een SC waar een paar mensen het wel gezien hebben, ze hadden het er laatst over
En een dikte van 20 cmquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
Heren hoeven echt niet bang te zijn over de grote van hun penis hoor, de gemiddelde lengte van 28cm is genoeg om iedere vrouw tevreden te stellen.
Kom ik aan met mijn 27,9quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
Heren hoeven echt niet bang te zijn over de grote van hun penis hoor, de gemiddelde lengte van 28cm is genoeg om iedere vrouw tevreden te stellen.
Ik ben geen baggeraarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal 16-jarige zolderkamerbezittende fappertjes waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |