quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef SpermaDonor het volgende:
iemand een goed hardstyle nummertje voor me?
Dank u!quote:
even luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:44 schreef FreezePop het volgende:
Niemand gaat hier op klikken maar ze missen iets, als ze er maar voor open staan.
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/&gl=NL#/homequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:43 schreef SpermaDonor het volgende:
iemand een goed hardstyle nummertje voor me?
Bij Ti Sento moet ik toch altijd weer hier aan denkenquote:
Niet vergeten, sta er voor open. Niet bij de eerste tonen wegklikken. Luister er naar en oordeel dan pas.quote:
2 van 11 is ook 22quote:
watquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
HE KIJK EEN VROUW, MIJN PIEMEL MOET ERIN!!!!!
Jij hebt het doorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
NUEKEN!?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Ja, ik doe even iemand na.quote:
Wij mannen zijn jagers, schatquote:
Deze vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef monkyyy het volgende:
Koel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Check dat ben ik in dat blauwe shirt, beetje achter hertje aan rennen echt vetgaaf ditdat
ok.
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?quote:
Jullie?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?
Mensen die nu gaan vragen of ze haar vader nadeedquote:
Ik zag vandaag een appel en ik dacht he dat ik ook fruitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Dalando , ik zag vandaag een winkel die dalando heet ik dacht he dat is ook een FOK!ker
Sukkel, je kan helemaal niet denken!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Dalando , ik zag vandaag een winkel die dalando heet ik dacht he dat is ook een FOK!ker
Jonge meisjes zijn nog geen vrouwen, dus onwaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Monkyyy probeert op een spottende manier weer te geven hoe jullie bezig zijn op dat jonge meisje! of heb je een bord voor je kop?
Het moet anders trouwens.quote:
Koelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef thavinca het volgende:
Ziek verliefdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die nu gaan vragen of ze haar vader nadeedZIEKE MENSEN ZIJN JULLIE!!
/carequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgrquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jonge meisjes zijn nog geen vrouwen, dus onwaar.
Hont.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgr
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chocolade is geen hont dus is snap dit niet sorry grgr
quote:
wad?quote:
Mijn hart gaat niet uit naar jou op het moment, maar er zal altijd een klein plekje voor je zijn. Ergens waar het andere gedeelte je nooit zal vinden.quote:
En jij bent hoe oud?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
Die meisjes in dat ''kom op twitter'' filmpje zien er ouder uit dan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |