Heb ik ook zo vaakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef JApieman het volgende:
Ik drukte zo op post invoeren en toen was er al een post. :S
Thnxquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
Dankjullie wel allemaal. Slaap lekker ook enzo.
Ik ben meer een voorstander van Spa rood.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef Boterbartje het volgende:
geen fipo, maar ik heb net een fles spa licht bruisend op; dit was echt fantastisch
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.quote:
Spa rood bruist wel heel hard he! Spa Marie-Henriette is net wat chiller vind ik!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben meer een voorstander van Spa rood.
Ja teardrop waterfall blabla, vroeger waren ze nog goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spa rood bruist wel heel hard he! Spa Marie-Henriette is net wat chiller vind ik!
Te veel van hetzelfde... niet singlewaardigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, die nieuwe vind ik niks, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.
Nee dan niet, dan is cola wel goed ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Ook ja, maar niet na het eten van patat.
Deze man he...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje geweld in mijn mond.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:28 schreef CyberJesus het volgende:
Weleken saus is lekker bij mijn Gamba's? en niet van die onmogelijk moeilijke shit.
Want dat heb ik niet in huis.
Tell a brother
Of pils.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee dan niet, dan is cola wel goed ja.
Moet ik dit grappig vinden of?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |