Hey, 1 muis, en 1 toetsen bord in 7 jaar is heel bescheiden hoor.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, 1 muis, en 1 toetsen bord in 7 jaar is heel bescheiden hoor.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waar koop je die dollars dan ? gewoon bij de bank ?
Dat heeft toch geen zin gezien het verschil in bied en laat koers ?
ik oookkquote:
quote:
Hè, hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik oookk
maar dan moet je weer zo'n deeltje kijken.. ik wil alles weten!
Nee, man, hij wil oldschool naar de bank, een koffer euro's inleveren en er dollar biljetten voor terug krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef sciter het volgende:
Je koopt die dollars en andere valuta bij je broker.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kom we gaan samen naar een kekke actie film joh..
Ja maar dan heb je toch bied en laat koers, en dan maak je toch nog geen winst...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef sciter het volgende:
Je koopt die dollars en andere valuta bij je broker.
Wel als je het voor weinig koopt en dan als het meer waard is weer verkoopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je toch bied en laat koers, en dan maak je toch nog geen winst...
Of misschien alleen als je echt dingen koopt uit de usa
dat ik meteen alle delen wil zien...en niet eerst 6.1, 6.2 en dan nog 7.1 tm 7.7 ofzoquote:
Wat nou?quote:
Tik 'm aanrader!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
Je kan ook gewoon werken meestal verdien je dan ook geld
Maar dan maak je 2 euro winst als je 700 euro inlevert, tenzij je net aan het begin van een uptrend zit, dan verdien je wel 7 euro.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, man, hij wil oldschool naar de bank, een koffer euro's inleveren en er dollar biljetten voor terug krijgen.
Ja maar de bank maakt altijd winst op de verkoop van dollars, dus is het vrij duur om dollars te kopen, en moet de koers dus wel heel erg veranderen wil je winst maken, op elke dollar die je koop maak de bank misschien 1 a 2 cent winst ??quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel als je het voor weinig koopt en dan als het meer waard is weer verkoopt.
Ja maar ik ben nu nog zo jong en dan verdien ik zo weinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
Je kan ook gewoon werken meestal verdien je dan ook geld
Harder werkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu nog zo jong en dan verdien ik zo weinig.
Gewoon naar een HP marathon?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:59 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dat ik meteen alle delen wil zien...en niet eerst 6.1, 6.2 en dan nog 7.1 tm 7.7 ofzo
Neh, jakkie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat nou?
Beetje Transformers of Xman
Promotie maken meer geld verdienen winkel overnemen baas van de club wordenquote:
Daarom moet je met leverage kopen, je koopt dan meer geld voor minder. Daardoor word je winst/verlies groter en kan je de spread veroorloven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja maar de bank maakt altijd winst op de verkoop van dollars, dus is het vrij duur om dollars te kopen, en moet de koers dus wel heel erg veranderen wil je winst maken, op elke dollar die je koop maak de bank misschien 1 a 2 cent winst ??
wolverinequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat nou?
Beetje Transformers of Xman
punishhhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben al een maand weer aan het kijken.
Deze maand allemaal al 2 keer.![]()
Straf me.
leuk toch! volgens mij duurt LOTR langerquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
leuk toch! volgens mij duurt LOTR langer
Extended Edition.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Nah Harry Potter zijn veel meer delen he.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
als het er ook 7 zouden zijn welquote:
Hoi.quote:
Hoi.quote:
HOIquote:
CyberJesusquote:
jij snapt mijquote:
quote:
bijna 20 uurquote:- Sorcerer's Stone = 152 min
- Chamber of Secrets = 161 min
- Goblet of Fire = 157 min
- Prisoner of Azkaban = 141 min
- Order of the Phoenix = 138 min
- Half-blood Prince = 153 min
- Deathly Hallows Part 1 = 146 min
- Deathly Hallows Part 2 = 150 min
ik stiekem ook niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog geen een LOTR gezien, en ook geen matrix, en ook geen godfather.![]()
Wat wat wat waarom jij lachenquote:
Hahah, niks niks...quote:
Hè, wat? Welke originele woorden?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef vieze_freddie het volgende:
omdatappel, wanneer ga je een bundel uitbrengen met al je orginele woorden .... ?
Das maar 11 uur ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:02 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
Bij The Matrix mis je weinig. Teminste, de eerste is wel vermakelijk.. deel twee en drie moet je vermeiden als de plaag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog geen een LOTR gezien, en ook geen matrix, en ook geen godfather.![]()
Watjes.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pauzes enzo ook he, en ze gaan nog avondeten enzo.
quote:
ditquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef monkyyy het volgende:
vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:04 schreef Dale. het volgende:
[..]
Faal. Mond houden dus. Jij hebt geen recht van spreken
Ik word gepest met grutjes. Ik zeg het werkelijk overal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Grutjes, jakkes enz ... (niet echt orgineel, maar wel typerend)
Maar sowieso Godfatherquote:
Lijkt mij ook niet leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef Dale. het volgende:
Iig lijkt me niks 26 uur kijken. Is veelste lang na LOTR marathon met pauzes eten etc was 99% al brak.
Dit ook ja.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Harry Potter, die meuk kijk én lees ik niet. Laat gaan joh!
Ik heb Harry Potter vet vaak gelezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
Harry Potter, die meuk kijk én lees ik niet. Laat gaan joh!
Dan ben je ook al dood als je die laatste moet kijken en volg je er niets meer van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:06 schreef Dale. het volgende:
Iig lijkt me niks 26 uur kijken. Is veelste lang na LOTR marathon met pauzes eten etc was 99% al brak.
wel van een eekhoornquote:
Wel in het Engels?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb Harry Potter vet vaak gelezen.
nou... doe es iets leuksquote:
ik kan één film kijken.. 2 mss ook nog. en dan is het mooi geweestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:07 schreef sciter het volgende:
Ik kan echt niet 20 uur lang een aantal films kijken.
haat aan 3dquote:
Woon je in de buurt dan ?quote:
quote:
Zeg... ga eens terug naar je natuurlijke omgeving jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik weet niks.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Zeg... ga eens terug naar je natuurlijke omgeving jahaha een papegaaieekhoornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
draai een rondje op je stoelquote:
Ook geen Michael Jackson in Euro Disney?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
ik heb nog nooit 3d film gezien kwam ik laatst achter
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Zeg... ga eens terug naar je natuurlijke omgeving jaMooi kookeiland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
je mist niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook geen Michael Jackson in Euro Disney?
Inderdaad. Anders val ik in slaap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik kan één film kijken.. 2 mss ook nog. en dan is het mooi geweest
animatie kan, maar dat is erop gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij animatiefilms kan het wel, das gewoon leuk. Maar HP in 3D? Nee
Zeker.quote:
Koop gewoon een 3d TV joh, ik gaat er eind deze maand ook 1 halen van samsung.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
hihi idd.. tijd voor variatiequote:
En Spongebob in Walibi of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
MAAR WEL IETS IN DE EFTELING
OFZO
met zo'n panda
en bijen
?
Nahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Koop gewoon een 3d TV joh, ik gaat er eind deze maand ook 1 halen van samsung.
107 CM, alles erop en eraan, zelfs internet.. je krijgt er een waardebon bij van 50 euro voor online moviemax en 2 brillen ter waarde van 200 euro. en dat totaal voor 900 euro
Hebben!
Nou bij avatar zag het toch echt mooi uit! Maar over alle andere 3D films heb je wel gelijk hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
je mist niks
behalve wazig beeld en 300x grotere ondertiteling die als het ware in je gezicht gedrukt wordt
quote:
je quote het twee keer, smartassquote:
Kerel...quote:
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
MAAR WEL IETS IN DE EFTELING
OFZO
met zo'n panda
en bijen
?
Special effects, water en zo!quote:
ja soms lukt het.. maar idd.. 9 van de 10 keer wordt juist nét iets minder mooi...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou bij avatar zag het toch echt mooi uit! Maar over alle andere 3D films heb je wel gelijk hoor!
Pandadroom heette dat toch? Dat had ik ook gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezien
pandadroomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezien
Hosselen doe je bij chicks die je dan ook echt ziet. iets van flirten, oogcontact, waarschijnlijk ander contactquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
Er word weinig gehosseld vanavond trouwens.
Die tv is echt fucking baas he...quote:
JAAAAA die heb ik ook gezien!quote:
Ik heb niet zoveel geld over voor hoofdpijntvquote:
quote:
Oh niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja! fokking 4d manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAAAAA die heb ik ook gezien!
Zakt toevallig je bankje dan zo'n stukje in van boemboem?
Fokhosselen bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hosselen doe je bij chicks die je dan ook echt ziet. iets van flirten, oogcontact, waarschijnlijk ander contactautist dat je bent hihihihi
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:13 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Oh niet gezien
hahaha, baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you want to fly,
You got to give up the shit that weighs you down.
[Toni Morrisson]
Wat bedoel je?quote:
Nee t staat nu gewoon op mtv aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Recent of in de afleveringen![]()
want ik heb alle 3 de seizoenen al gezien.
Overigens JS
Sparengquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geld over voor hoofdpijntv
Wat dacht je van een praatpaal, die praatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef Dale. het volgende:
[..]
Palen kunnen niet praten enkel schieten!
Zeker Sammy en Ronniequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee t staat nu gewoon op mtv aanmaar was niet zo boeiend
same herequote:
Zeg ken jij de fosselman!?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef Boterbartje het volgende:
Oja, nu wil ik natuurlijk ook fosselen !!!111!!
Fosselman jwz! !!
Je kent me niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak dat de kat wijs! Daar zit gewoon elektronica achter! Waaruit het geluid komt van iemand anders in utrecht waar de anwb zit!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Wat dacht je van een praatpaal, die praat
Ronnie en Mike, over dat Mike tegen Sam had gezegd dat Ronnie vreemd was gegaanquote:
aung is vetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Avatar the Last Airbender keek ik op TV, als iemand daarop haat is ie een mongool.
Films alsquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Avatar the Last Airbender keek ik op TV, als iemand daarop haat is ie een mongool.
Nee was ook van een ander liedje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh zoKen niet het hele liedje, alleen dat met hosselin enzo
shuffelin'quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh zoKen niet het hele liedje, alleen dat met hosselin enzo
Kungfu pandaaaaaquote:
is dat dat op nickelodeon?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
Films als
Tonari no Totoro
Sen to Chihiro no Kamikakushi
Hotaru no Haka
Kari-gurashi no Arietti
Niet mooi vinden
En die paal bij de Mac-drive dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:15 schreef Dale. het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs! Daar zit gewoon elektronica achter! Waaruit het geluid komt van iemand anders in utrecht waar de anwb zit!
Palen die praten... pfffffffffff
Kungfu pandaaaaa 2quote:
Akira vond ik echt baasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
Films als
Tonari no Totoro
Sen to Chihiro no Kamikakushi
Hotaru no Haka
Kari-gurashi no Arietti
Niet mooi vinden
sokka is de heldquote:
Same!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:17 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
En die paal bij de Mac-drive dan?
vast welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is van origine ''Every day I am husslin''
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef aight1 het volgende:
oh god, alle scriptkiddies kijken ook anime natuurlijk
HAHAHAH ben je gek ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:18 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is van origine ''Every day I am husslin''
Haten op dragonball Z.quote:
Oja, dat was wel hardquote:
ik keek dat vroeger altijdquote:
Omdat het vermakelijk is. Beetje fistpumpen en alles..burgers for the boys..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijk ik naar Jersey Shore, wat is dit man
Ik kijk dat nu.quote:
Volgens mij wel. Pokemon.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oja, dat was wel hard
Is Pokémon ook anime?
neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oja, dat was wel hard
Is Pokémon ook anime?
Kerel, in die clip kunnen ze niet eens shufflenquote:
Nee, ik kende die pokemon nog nieteens toen ik de naam bedacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Pokemon.
Trouwens, sciter, komt jouw username van: [ afbeelding ] ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik kende die pokemon nog nieteens toen ik de naam bedacht.
Ben je 12 of zoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat en die Last Airbender serie is de enige anime die ooit gezien heb.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, ik kende die pokemon nog nieteens toen ik de naam bedacht.
Nee, 17.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben je 12 of zowant jou posts joh..
Dag doeiquote:
Kom dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben je 12 of zowant jou posts joh..
Dat verklaard een hoop.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:20 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kerel, in die clip kunnen ze niet eens shufflen
Dit is echte shuffle en de dans heet Melbourne Shuffle.
In mijn tijd was een Ps1 hip.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef Dale. het volgende:
ik weet nog wel op de basisschool sommige kids vele euro's verspillen aan die kut kaartenben wel blij dat me ma dat verbood... Daarna een mooie playstation2 gekocht
(WAT TOEN HIP WAS JA!
)
Opgegetenquote:
bij de b van Bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ik welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef Dale. het volgende:
Melbourne Shuffle
Ziet echt zo gaaf uit. Kan het helaas niet (zo goed)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
bij de b van Bednee snap em nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Kleine moeite.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:23 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Die ga ik nu maar eventjes luisteren, dankjewel, ik zocht nog een leuk liedje
Trusten.quote:
Gozer, ik heb het erover dat het deel van dat liedje dat ''Every day I am shuf- shufflin'' komt van een hip hop nummer dat ''Every day I am husslin'' bevatte. Ga zelf niet falen dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop.
en QFT voor je weer eens zo keihard faalt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |