En Spongebob in Walibi of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
MAAR WEL IETS IN DE EFTELING
OFZO
met zo'n panda
en bijen
?
Nahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Koop gewoon een 3d TV joh, ik gaat er eind deze maand ook 1 halen van samsung.
107 CM, alles erop en eraan, zelfs internet.. je krijgt er een waardebon bij van 50 euro voor online moviemax en 2 brillen ter waarde van 200 euro. en dat totaal voor 900 euro
Hebben!
Nou bij avatar zag het toch echt mooi uit! Maar over alle andere 3D films heb je wel gelijk hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
je mist niks
behalve wazig beeld en 300x grotere ondertiteling die als het ware in je gezicht gedrukt wordt
quote:
je quote het twee keer, smartassquote:
Kerel...quote:
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee![]()
MAAR WEL IETS IN DE EFTELING
OFZO
met zo'n panda
en bijen
?
Special effects, water en zo!quote:
ja soms lukt het.. maar idd.. 9 van de 10 keer wordt juist nét iets minder mooi...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:10 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou bij avatar zag het toch echt mooi uit! Maar over alle andere 3D films heb je wel gelijk hoor!
Pandadroom heette dat toch? Dat had ik ook gezienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezien
pandadroomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat ja, enigste wat ik in 3d heb gezien
Hosselen doe je bij chicks die je dan ook echt ziet. iets van flirten, oogcontact, waarschijnlijk ander contactquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef sciter het volgende:
Er word weinig gehosseld vanavond trouwens.
Die tv is echt fucking baas he...quote:
JAAAAA die heb ik ook gezien!quote:
Ik heb niet zoveel geld over voor hoofdpijntvquote:
quote:
Oh niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja! fokking 4d manquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JAAAAA die heb ik ook gezien!
Zakt toevallig je bankje dan zo'n stukje in van boemboem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |