vooruit dan maarquote:
Ben jij een lekkerdingquote:
een grote boemquote:
quote:
ja maar niemand erinquote:
Ik zie het in je FoBoquote:
faal linkquote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef sciter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v;=hAcNY3rtrOw
Hij doet het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef sciter het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hAcNY3rtrOw
Facebook komt ook met zoietsquote:
ff serieus maar volgens mij ken ik je echtquote:
Ik vind hem leukenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Henkie ik hou van je of is dit omdat ik je deze stuurde?
Dat is wel de slechtste openingszin ooitquote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ff serieus maar volgens mij ken ik je echt
ei kaas en spek! geen ui, sukkelquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gaan jullie dan broodjes eten met ui en spek?
Die tekst alleen mangquote:
Dat klinkt niet gezondquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef sciter het volgende:
De hele zijkant van mijn been ligt open? WTF?
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die tekst alleen mangHij heeft toegegeven dat het nergens op slaat en dat hij het schreef omdat hij er betaald voor kreeg
Nee.quote:
heb ze wel slechter gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste openingszin ooit
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ff serieus maar volgens mij ken ik je echt
Jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontwikkelen samen met skype ietsquote:Op zondag 10 juli 2011 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw dat verbaast me niks... die gaan meer overnemen
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:55 schreef Driepink het volgende:
monkyyyy is soort van hard to get, stiekem hunkert ze naar liefde.
Hoiquote:
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:55 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, betaald krijgen voor bullshit
Picsquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef sciter het volgende:
De hele zijkant van mijn been ligt open? WTF?
heb je een vriendin die linda heette of ene die joyce heet?quote:
Ontkenning is de eerste stapquote:
idd pics or it didn't gebeurquote:
maar google zal het wel beter uitbrengenquote:
Hij gaat echt van t ene onderwerp naar t andere.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat eerste alleen al, Blessings of Babylon times
Waarvan?quote:
Dit is een soort van Tinychatquote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
maar google zal het wel beter uitbrengen
If she’s amazing, she won’t be easy. If she’s easy, she won’t be amazing. If she’s worth it, you won’t give up. If you give up, you’re not worthy enough.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
Monkyyy is ook hard to get, maar een makkelijk meisje is nooit de moeite waard!
...neequote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb je een vriendin die linda heette of ene die joyce heet?
baasquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
If she’s amazing, she won’t be easy. If she’s easy, she won’t be amazing. If she’s worth it, you won’t give up. If you give up, you’re not worthy enough.
quote:
Howard Jonesquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij gaat echt van t ene onderwerp naar t andere.
dan weet ik zeker dat jij het bentquote:
Gast, niet te diep aub op deze vroege ochtendquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
If she’s amazing, she won’t be easy. If she’s easy, she won’t be amazing. If she’s worth it, you won’t give up. If you give up, you’re not worthy enough.
Onzekerheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Hoe bedoel je? Ik vind eht juist wel handig dat dat in een nieuwe pagina opentquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wel jammer dat niet alles in dezelfde pagina opent
0kquote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gast, niet te diep aub op deze vroege ochtend
My face when.quote:
Okeuj, respectquote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Neuh, maar het is toch tegen mijn principes.
aah ja okee, eng hoor!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat jij het bent
Gaat het nog gezellig worden ook?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef SpermaDonor het volgende:
ga ff me fles jagermeister erbij halen
sommige dingen wel maar niet als je een enkel bericht in een nieuwe popup zonder functies krijgt.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vind eht juist wel handig dat dat in een nieuwe pagina opent
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
OnzekerheidOntkenning is de eerste stap naar onzekerheid? Say wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:
Ik raak hiervan in de war!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste stap naar onzekerheid? Say wut?
This video contains content from The Orchard Music, WMG, SME and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.quote:
wie weet...quote:
Oh oke:quote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Speel nou eens 1 keer mee joh, elke keer mislukt het weer
Moet je het wel ff filmen en op youyube zettenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
wie weet...
misschien ga ik wel zingen
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
This video contains content from The Orchard Music, WMG, SME and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
Waar woon jij?!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
This video contains content from The Orchard Music, WMG, SME and EMI, one or more of whom have blocked it in your country on copyright grounds.
Nog wel metaal. Veul metaal. Zoals dit:quote:
Huh?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
sommige dingen wel maar niet als je een enkel bericht in een nieuwe popup zonder functies krijgt.
Ja en dan komt woede, en dan verdriet omdat je het inziet en uiteindelijk acceptatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ontkenning is de eerste stap naar onzekerheid? Say wut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
zal wel aan mij liggenquote:
Ik ga misschien zometeen wat trucjes laten zien met mijn stokquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er hier ook wat leuks gebeuren ?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja en dan komt woede, en dan verdriet omdat je het inziet en uiteindelijk acceptatie.Stap 1. Ontkennen dat ik naar liefde van onbekende FOK!kers hunker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap 2. Woede.
Stap 3. Verdriet.
Stap 4. Dan ben ik onzeker.
Stap 5. Dan accepteer ik het.
Sounds right.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik vroeger alleen oldskool hiphop. Talk Talk opende mijn ogen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog wel metaal. Veul metaal. Zoals dit:
Maar iedereen heeft toch wel eens momenten dat hij/zij constant dezelfde soort muziek luister voor een tijdje?
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Joepie! Ijsje eten ooit, ongeveer wanneer jij wel zin en tijd hebt dan?
Ik heb zulke meuk nooit leuk gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vroeger alleen oldskool hiphop. Talk Talk opende mijn ogen.
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ga misschien zometeen wat trucjes laten zien met mijn stok
Heb ik hier nietquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
als je op een bericht klikt opent hij in een nieuw scherm met enkel dat bericht,
Wist wel dat ik gelijk had.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stap 1. Ontkennen dat ik naar liefde van onbekende FOK!kers hunker.
Stap 2. Woede.
Stap 3. Verdriet.
Sounds right.
Kan jij ook trucjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel
Nee grapje, ik lig in mijn bed
Iets voor de metaalmensen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb zulke meuk nooit leuk gevonden.
Run DMCquote:
He, jij ook hier?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Aneurysma het volgende:
Fuck jullie. Hele pagina vol. Laat maar zitten dan.
quote:
quote:
Kan ik daar met mijn toverstok inquote:
Je UIquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik draai mn hoofd heul niet om dat te lezen
Van motorhead heb ik de CD ace of spades en die is best okquote:
Heejquote:
Alle muziekquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef sciter het volgende:
Ik ben laatste tijd fan van Soul, Funk en shizzle uit begin jaren 60 tot en met jaren 70
Ben bang dat dat stokje van jou erin verdwaald raaktquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Kan ik daar met mijn toverstok in![]()
?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van motorhead heb ik de CD ace of spades en die is best ok
quote:
Welterusten.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ok peeps ik ga slapen goede nacht toegewenst!
of ja, kan ook wel zijn dat dat met het rouwverkingsproces te maken had. Ik haal een paar dingen door elkaarquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stap 1. Ontkennen dat ik naar liefde van onbekende FOK!kers hunker.
Stap 2. Woede.
Stap 3. Verdriet.
Sounds right.
Trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ok peeps ik ga slapen goede nacht toegewenst!
Geil hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ben bang dat dat stokje van jou erin verdwaald raakt
En mijn toverbezemsteel?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ben bang dat dat stokje van jou erin verdwaald raakt
Die heb je heul niet jokkebrokquote:
quote:
Dus die van mij zou eventueel nog kunnen ?quote:
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dus die van mij zou eventueel nog kunnen ?
Waar jij woont heb ik ook vlakbij gewoondquote:
ik zie jou al in je auto'tje zitten met dit liedjequote:
Egwel. Helaas nu niet meer beschikbaar op youtubequote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef sciter het volgende:
#NP Pino D'Angio - Mas Que Idea.
Wat een heldennummer.
quote:
Jij bent wel in de hosselbui vanavond he?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar jij woont heb ik ook vlakbij gewoond
Wen er maar aanquote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef thavinca het volgende:
Jezus jullie lullen zo snel dat ik in de tijd dat de pagina is geladen, er alweer een nieuwe pagina is
live functie komt alles op 1 pagina hoor!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef thavinca het volgende:
Jezus jullie lullen zo snel dat ik in de tijd dat de pagina is geladen, er alweer een nieuwe pagina is
woehoequote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Waar jij woont heb ik ook vlakbij gewoond
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij bent wel in de hosselbui vanavond he?
Die eigenaars hebben elk filmpje geflagdquote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Egwel. Helaas nu niet meer beschikbaar op youtube
quote:
hoe doe je dat?? (Ik FOK! Vannaf me bb)quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
live functie komt alles op 1 pagina hoor!
geen idee...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:12 schreef thavinca het volgende:
[..]
hoe doe je dat?? (Ik FOK! Vannaf me bb)
Rebelquote:
is toch rete irritant?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Driepink het volgende:
Echte bazen hebben alles op 1 pagina. punt
Beetje stilletjes..quote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Floxcie het volgende:
Hallo, hallo. Gisteren was een leuke nachtbagger. Is deze ook leuk?
ow sorry last je post niet goed, dacht dat je telkens nieuwe pagina moest doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Juist niet... ik hoef niet telkens te schakelen naar ene volgende pagina
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef thavinca het volgende:
Chineese manier van ombouwen; hakkie takkie weg zakkie, nog een tikkie en weg is pikkie
Nee want ik ben erquote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Floxcie het volgende:
Ja hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Floxcie het volgende:
ik heb nog wel een plekkie vrij voor je in mijn bedjequote:
wat dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef akroketje het volgende:
gister rond deze tijd bijna meegenomen naar het buro.
Wat had je gedaan danquote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef akroketje het volgende:
Dat wildde ik ook al zeggen inderdaad, maar dat was te makkelijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ik heb nog wel een plekkie vrij voor je in mijn bedje
Vertelquote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef akroketje het volgende:
Ik lig al in mijn eigen bedjequote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
dus ik ben een baas?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Driepink het volgende:
Echte bazen hebben alles op 1 pagina. punt
Jij bent echt non-stop aan het hosselen he!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdelijk gehad...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
ow sorry last je post niet goed, dacht dat je telkens nieuwe pagina moest doen.
Ik heb ook hetzelfde als jij met alles op 1 pagina, heel fijn is dat
quote:
Hij is goed bezig inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent echt non-stop aan het hosselen he!
Wanhoopig?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
suc6 met baggeren
geen probleem, kom wel naast jou liggen danquote:
Die gast is nog erger als mij. En hij faalt er ook non stop in..quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent echt non-stop aan het hosselen he!
Gozer, iets smootherquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
geen probleem, kom wel naast jou liggen dan
net als jijquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gast is nog erger als mij. En hij faalt er ook non stop in..
oja vergat het bosje rozenquote:
Ik laat even zien hoe het moet.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij niet dan? :pquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een meisje die jongens hosselt is opzich wel gaaf hoor!quote:
goed getyptquote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
stond met fles red label in mijn zak tegen een kroeg bij korenmarkt te beginnen met pissen, geen id enzo. 3x zeiden ze dat ik mee moest. verder herinnerde ik me vanmiddag onder de douge serieus dat ik die vrouwen-agente een knipoog gaf en met mijn wijsvinger haar per iets omhoog haalde. toen liep ik weer naar die hiphop party.
Oh ja joh, kom maar deze kant op.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
geen probleem, kom wel naast jou liggen dan
Wat doen we er aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik probeer volgens anderen ook altijd te hosselen, en ik faal er ook non stop in
quote:
Zo doe je dat dus.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
stond met fles red label in mijn zak tegen een kroeg bij korenmarkt te beginnen met pissen, geen id enzo. 3x zeiden ze dat ik mee moest. verder herinnerde ik me vanmiddag onder de douge serieus dat ik die vrouwen-agente een knipoog gaf en met mijn wijsvinger haar per iets omhoog haalde. toen liep ik weer naar die hiphop party.
Mooi om te horenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb net zo lekker gegeten, gaat echt geen spaghetti meer in.
Hoe kun je dat nou zeggen, ben je ooit een meisje geweest dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar voor dames is het makkelijker.
Ik stond gister te pissen in de gracht terwijl ik een fles beerenburg leegzoop.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
nee zal hij vast niet geweest zijn... maar dat is gewoon een feit!@quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, ben je ooit een meisje geweest dan?
Neequote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dan komt er Ook allemaal enge wetten over vrouwen n boerka's enzo dus doe maar nietquote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wil dat jij president van de wereld gaat worden.
Nee, maar aangezien vrijwel elke vrijgezelle man wel sex wilt op een zaterdag avond, is het een beetje een simpele voorspelling dat deze man ja zegt.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon neuken, vrouwen hebben (bijna) altijd gezeik met emoties.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon neuken, vrouwen hebben (bijna) altijd gezeik met emoties.
> Man vraagt vrouw om te neuken
> EWW CREEP
Etc
Fuck dat, schaf het gewoon af. Iedereen gelooft je toch.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar dan komt er Ook allemaal enge wetten over vrouwen n boerka's enzo dus doe maar niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |