Dan zit ie hier goedquote:Op zondag 10 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij stelde de vraag alleen aan idioten denk ik.
Geen internet = film1 on demand.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik had woensdag geen internet, wat heb ik mij toen verveeld.
Blijven lang dezelfde films in staanquote:
Dat is pas een hel.. geen internet is eventueel nog op te lossen door internet bij een vriend/broer die niet meer thuis woont.quote:
Mwah, er komt geregeld iets nieuws bij.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Blijven lang dezelfde films in staan
't is dat ik het 3 maanden gratis heb en door een storing nog 3 maanden extra gratis krijg.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mwah, er komt geregeld iets nieuws bij.
quote:
Wij hadden het ook 6 maanden gratis inderdaad, zomaar.. Maar ik zou het wel missen moet ik zeggen, daarom hebben we het uiteindelijk ook maar weer aangeschafd.. Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen. En ik heb die on demand lijst helemaal uitgekekeken, BIJNA elke film.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
't is dat ik het 3 maanden gratis heb en door een storing nog 3 maanden extra gratis krijg.
Maar zal er geen 14.95 per maand voor betalen
Ik was gisteravond al weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:27 schreef Jolx het volgende:
Er zijn natuurlijk ook mensen die niet de hele zaterdagavond hebben hoeven studeren..
omg om dat nageltjequote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 weken thuis gezeten ivm kleine operatie aan grote tenen.
Als mensen willen kunnen ze een stukje ophalen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan niet eens even delen met de mensen die misschien wel een stukje zouden willen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |