Die gast is nog erger als mij. En hij faalt er ook non stop in..quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent echt non-stop aan het hosselen he!
Gozer, iets smootherquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
geen probleem, kom wel naast jou liggen dan
net als jijquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die gast is nog erger als mij. En hij faalt er ook non stop in..
oja vergat het bosje rozenquote:
Ik laat even zien hoe het moet.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij niet dan? :pquote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een meisje die jongens hosselt is opzich wel gaaf hoor!quote:
goed getyptquote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
stond met fles red label in mijn zak tegen een kroeg bij korenmarkt te beginnen met pissen, geen id enzo. 3x zeiden ze dat ik mee moest. verder herinnerde ik me vanmiddag onder de douge serieus dat ik die vrouwen-agente een knipoog gaf en met mijn wijsvinger haar per iets omhoog haalde. toen liep ik weer naar die hiphop party.
Oh ja joh, kom maar deze kant op.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
geen probleem, kom wel naast jou liggen dan
Wat doen we er aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik probeer volgens anderen ook altijd te hosselen, en ik faal er ook non stop in
quote:
Zo doe je dat dus.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
stond met fles red label in mijn zak tegen een kroeg bij korenmarkt te beginnen met pissen, geen id enzo. 3x zeiden ze dat ik mee moest. verder herinnerde ik me vanmiddag onder de douge serieus dat ik die vrouwen-agente een knipoog gaf en met mijn wijsvinger haar per iets omhoog haalde. toen liep ik weer naar die hiphop party.
Mooi om te horenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb net zo lekker gegeten, gaat echt geen spaghetti meer in.
Hoe kun je dat nou zeggen, ben je ooit een meisje geweest dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar voor dames is het makkelijker.
Ik stond gister te pissen in de gracht terwijl ik een fles beerenburg leegzoop.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef akroketje het volgende:
nee zal hij vast niet geweest zijn... maar dat is gewoon een feit!@quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen, ben je ooit een meisje geweest dan?
Neequote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dan komt er Ook allemaal enge wetten over vrouwen n boerka's enzo dus doe maar nietquote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik wil dat jij president van de wereld gaat worden.
Nee, maar aangezien vrijwel elke vrijgezelle man wel sex wilt op een zaterdag avond, is het een beetje een simpele voorspelling dat deze man ja zegt.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon neuken, vrouwen hebben (bijna) altijd gezeik met emoties.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon neuken, vrouwen hebben (bijna) altijd gezeik met emoties.
> Man vraagt vrouw om te neuken
> EWW CREEP
Etc
Fuck dat, schaf het gewoon af. Iedereen gelooft je toch.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar dan komt er Ook allemaal enge wetten over vrouwen n boerka's enzo dus doe maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |