Ik ga misschien zometeen wat trucjes laten zien met mijn stokquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gaat er hier ook wat leuks gebeuren ?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja en dan komt woede, en dan verdriet omdat je het inziet en uiteindelijk acceptatie.Stap 1. Ontkennen dat ik naar liefde van onbekende FOK!kers hunker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap 2. Woede.
Stap 3. Verdriet.
Stap 4. Dan ben ik onzeker.
Stap 5. Dan accepteer ik het.
Sounds right.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik vroeger alleen oldskool hiphop. Talk Talk opende mijn ogen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nog wel metaal. Veul metaal. Zoals dit:
Maar iedereen heeft toch wel eens momenten dat hij/zij constant dezelfde soort muziek luister voor een tijdje?
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Joepie! Ijsje eten ooit, ongeveer wanneer jij wel zin en tijd hebt dan?
Ik heb zulke meuk nooit leuk gevonden.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vroeger alleen oldskool hiphop. Talk Talk opende mijn ogen.
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ga misschien zometeen wat trucjes laten zien met mijn stok
Heb ik hier nietquote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen
als je op een bericht klikt opent hij in een nieuw scherm met enkel dat bericht,
Wist wel dat ik gelijk had.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Stap 1. Ontkennen dat ik naar liefde van onbekende FOK!kers hunker.
Stap 2. Woede.
Stap 3. Verdriet.
Stap 4. Dan ben ik onzeker.
Stap 5. Dan accepteer ik het.
Sounds right.
Kan jij ook trucjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel
Nee grapje, ik lig in mijn bed
Iets voor de metaalmensen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb zulke meuk nooit leuk gevonden.
Run DMCquote:
He, jij ook hier?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Aneurysma het volgende:
Fuck jullie. Hele pagina vol. Laat maar zitten dan.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |